[b]Ylivieska ja lähialueet -pino[/b]

auri74
Pakko vielä kommentoida sitä unelmakämppä hommaa, tän päivän iltasanomissa luki ettei niistä yhtäkään ole myyty. Eli ne jotka huusi siellä huutokaupassa eivät saaneet asuntoa sillä 265 tuhannella eurolla... Ja sitä myöten vissiin parit jäi nuolemaan näppejää (???), paitsi tietty jukka ja antti . Ei kiva :eek:
 
Hanne harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.12.2004 klo 12:04 auri74 kirjoitti:
Pakko vielä kommentoida sitä unelmakämppä hommaa, tän päivän iltasanomissa luki ettei niistä yhtäkään ole myyty. Eli ne jotka huusi siellä huutokaupassa eivät saaneet asuntoa sillä 265 tuhannella eurolla... Ja sitä myöten vissiin parit jäi nuolemaan näppejää (???), paitsi tietty jukka ja antti . Ei kiva :eek:
Huomenta, huomenta!

Vai noin tossa sitte käviki, ikävä homma näille muille pareille!!!! Vai ei tullu kynttelikkö kuntoon.. Entäpä jos ostat satsin uusia lamppuja ja vaihdat kaikki, jos sitte alkas edes se yks kynttelikkö pelittää. Hyvähän tuo vaan on että saat kunnolla levättyä vaikka herääminen meneeki pitemmälle aamupäivään. Ite nukuin kans kesällä niin paljon kun unta piisasi, sillon kun poitsu oli isänsä luona. Niinhän se on että kannattaa nyt nukkua kun sitte pienoisen syntymän jälkeen saa kyllä valvoo, mutta toivotaan ettei teille nyt synny mitään mahavaivaista/itkuista lasta.

HENNIS, ilmottele tosiaan jos oot tulossa käymään! :wave: Joko on kotitehtävät tehty?? Isäntä ei oo aivan heti tulossa kotiin, ei tarkkaa tietoo millon tulee mutta viimestään 20 päivä. Ei tässä hätää oo nyt kun autoki on käytössä ja mukavahan tuo on että jouluksi sentään oma kulta palaa kotiin. Kyllä se osaaki arvostaa tätä omaa kotia ja kotona olemista kun siellä veneellä on niin "karut" oltavat. Onneksi Hanski saa nukkua nyt paremmin kun on siinä isommassa veneessä ja siinä hänen lisäkseen yks mies (siinä pienemmässä veneessä kun ajeli yksin niin siinä ei voinut nukkua yhtään ja reissut saattaa kestää toista vuorokautta hyvän matkaa).

Sain justiin tytyn päikkäreille ulos, jospa nukkuis nyt useemman tunnin niin kerkeen imuroida, tiskata pikku tiskin ja paketoida nuo loput joululahjat ennenku Jontsa tulee.

Mutta nyt täytyy lähtee hommiin että kerkee jottai tehäki, palataan asiaan! :attn: :wave: :wave:
 
hennis harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.12.2004 klo 12:35 Hanne harmaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.12.2004 klo 12:04 auri74 kirjoitti:
Pakko vielä kommentoida sitä unelmakämppä hommaa, tän päivän iltasanomissa luki ettei niistä yhtäkään ole myyty. Eli ne jotka huusi siellä huutokaupassa eivät saaneet asuntoa sillä 265 tuhannella eurolla... Ja sitä myöten vissiin parit jäi nuolemaan näppejää (???), paitsi tietty jukka ja antti . Ei kiva :eek:
Huomenta, huomenta!

Vai noin tossa sitte käviki, ikävä homma näille muille pareille!!!! Vai ei tullu kynttelikkö kuntoon.. Entäpä jos ostat satsin uusia lamppuja ja vaihdat kaikki, jos sitte alkas edes se yks kynttelikkö pelittää. noHyvähän tuo vaan on että saat kunnolla levättyä vaikkherääminen meneeki pitemmälle aamupäivään. Ite nukuin kans kesällä niin paljon kun unta piisasi, sillon kun poitsu oli isänsä luona. Niinhän se on että kannattaa nyt nukkua kun sitte pienoisen syntymän jälkeen saa kyllä valvoo, mutta toivotaan ettei teille nyt synny mitään mahavaivaista/itkuista lasta.

HENNIS, ilmottele tosiaan jos oot tulossa käymään! :wave: Joko on kotitehtävät tehty?? Isäntä ei oo aivan heti tulossa kotiin, ei tarkkaa tietoo millon tulee mutta viimestään 20 päivä. Ei tässä hätää oo nyt kun autoki on käytössä ja mukavahan tuo on että jouluksi sentään oma kulta palaa kotiin. Kyllä se osaaki arvostaa tätä omaa kotia ja kotona olemista kun siellä veneellä on niin "karut" oltavat. Onneksi Hanski saa nukkua nyt paremmin kun on siinä isommassa veneessä ja siinä hänen lisäkseen yks mies (siinä pienemmässä veneessä kun ajeli yksin niin siinä ei voinut nukkua yhtään ja reissut saattaa kestää toista vuorokautta hyvän matkaa).

Sain justiin tytyn päikkäreille ulos, jospa nukkuis nyt useemman tunnin niin kerkeen imuroida, tiskata pikku tiskin ja paketoida nuo loput joululahjat ennenku Jontsa tulee.

Mutta nyt täytyy lähtee hommiin että kerkee jottai tehäki, palataan asiaan! :attn: :wave: :wave: no höh kaikkia sitä harmi juttu muiten kannalta unelmakämpässä. hanne ilmotan joo sitte kun tuun!
=)
 
hennis
No niin viimenki pääsi kirjautumaan jostaki syystä ei oo päässy aikasemmin höh. :/ Käytiin tossa päivällä mummolla neitin kans. =) Sitte vielä isomummollaki käytiin. =) Mutta eipä tässä sn kummempaa palataan taas juttuloiseen! :xmas: ;)
 
hennukka78
Dädääää, en ookkkaan pitkiin aikoihin palstalla pyöriny niin et oo nähny tätäkään...

Mitäs naisille kuuluu?

Kukas se teistä kyselikään sitä OAS:in synnärille menoa?? Juuh, se mennään siitä ensiavun ovesta ja muistaakseni siinä lukeekin synnyttäjät!!
 
hennis harmaana
Mitäs tässä! terve vaan hennukka! =) Hauskaa joulun odotusta! :xmas: Hanne oli muuten meijän äiti ajannu lauantaina siinä Yppärissä ojaan autolla kun oli ollu niin kauhiasti sohojua tiellä. Oli ihan väkisin puskenu ojaan auton . Ei käynny onneksi mitenkään äitille eikä autolle. =) Oli vaan ollu iso säikähys! en muistanu eilen kertoa kun kävittä. Heti tuli mieleen että sääkin olit Raahesta tulossa kotia onneksi oli heti kohta aurattu tie auki ja suolattu. =) Sais tup 8-tie kuitenki olla ensin aurattu kun niin iso tie. \|O Mutta palataan juttuun naiset taas! :wave: :xmas:
 
Hanne harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.12.2004 klo 23:29 hennukka78 kirjoitti:
Dädääää, en ookkkaan pitkiin aikoihin palstalla pyöriny niin et oo nähny tätäkään...

Mitäs naisille kuuluu?

Kukas se teistä kyselikään sitä OAS:in synnärille menoa?? Juuh, se mennään siitä ensiavun ovesta ja muistaakseni siinä lukeekin synnyttäjät!!
Aurihan se sitä tossa pähkäili... :)

Niin siis huomenta kaikille tasapuolisesti!!! =)

Nousinki jo ylös kun Jonin laitoin taipaleelle, on kaiken näköstä hommaa näin joulun alla ja jos ei herää ihmisten aikoihin ei kerkee mihinkään. Joululahjojen narunlaitto-operaatio olis vielä tässä kun minä laiskana en oo saanu paketeihin naruja vielä olleskaan... :D Niin siis eihän niitä naruja pakko ois laittaa mutta onpa jokaisella aattona pikkasen jännempää kun ei heti saa pakettia revittyä auki. :whistle: :kieh:
Pipareita pitäis leipoo tänään lisää ja tarkotus ois tehhä myöskin joulukortit valmiiksi. Postiin en laita yhtäkään jotenka ei tarvii onneksi postiin lähtee jonotteleen. ;)
Arvatkaas mitä...!?! :eek: Minä kun oon ootellu niitä mun veronpalautuksia ja ihmetelly että missä viipyvät, tarkistin tilanteen ja hohhoijaa, mullehan oliki tullu mätkyjä 100 euroo ja minä kun ihan vissin varmana muistin että 120 eegua ois niinku plussan puolella... \|O Että semmosta, ei se oo ihme kun ei palautuksia oo kuulunu, ihme kun karhulaskua ei mätkystä vielä oo tullu... :whistle:

Mutta mutta, multahan tätä juttua piisais vaikka kuinka mutta täytyy lähtee hommiin nyt kun tyttökin nukkuu vielä.. :wave: :wave: :wave: :wave:
 
Hanne harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.12.2004 klo 08:35 hennis harmaana kirjoitti:
Mitäs tässä! terve vaan hennukka! =) Hauskaa joulun odotusta! :xmas: Hanne oli muuten meijän äiti ajannu lauantaina siinä Yppärissä ojaan autolla kun oli ollu niin kauhiasti sohojua tiellä. Oli ihan väkisin puskenu ojaan auton . Ei käynny onneksi mitenkään äitille eikä autolle. =) Oli vaan ollu iso säikähys! en muistanu eilen kertoa kun kävittä. Heti tuli mieleen että sääkin olit Raahesta tulossa kotia onneksi oli heti kohta aurattu tie auki ja suolattu. =) Sais tup 8-tie kuitenki olla ensin aurattu kun niin iso tie. \|O Mutta palataan juttuun naiset taas! :wave: :xmas:
Joo, se lauantain ajokeli oli kieltämättä ihan hirvee!!! \|O \|O Ensin tuli lunta, sitten vettä, räntää ja viimein ihan HULLUNA lunta ja tosiaan Yppärin kohalla oli ihan simona sohjua eikä uskaltanu 70:iä lujempaa ajaa. Kaiken lisäks vastaantulevista autoista lens sitä loskaa tuulilasin täydeltä ja näkyvyys meni useemmaks sekunniks. Oli kyllä semmonen ajokeli ettei semmosella ilmalla mielellään ajele, onneksi selvittiin hengissä kotio, kävi nimittäin mielessä ihan oikeesti että päästäänköhän kotiin... :ashamed:
 
auri74
Huomenta vaan!

Tänä aamuna ei sit nukuttukaan, :/ No, eipä siinä mitään, päivä aikaa notkua sohvalla,

Suomeksi sanottuna tänään ei täällä yhtään mitään uutta :( Onneksi isännällä on lyhyt päivä niin saan auton käyttöön yhden aikaan niin ajattelin käydä kirjastossa ja muuten vaan kylillä pörräämässa =) Anopin lahja on EDELLEENKIN hankittavana sekä 4v kummipoikaa pitäsi jotenkin muistaa, hänen isänsä meinas että ostakaa rautakanki niin on ainoa mikä kestää :LOL: :LOL: No, jos jotain vaate puolta sitten..

Viritin tuossa takaan tulen niin pitää muistaa välillä käydä katsomassakin sitä :whistle: muutaman kerran oon onnistunut sammuttaan tulen kun oon unohtunut koneen ääreen ja sit taas jotunut uudestaan sytytteleen, tosi tehokasta lämmitytystä :ashamed:

Niin no on mullakin jolulahjojen paketointia ja samaa kuin Hannella, narut pitäis virittää ja kortit kirjoittaa päälle, mutta kummasti sitä tuollaisia ei ihan niin mukavia hommia siirtää siirtämistään vaikka päivät aikaa laitella :whistle:

Tosi hyvä hennis ettei äitilles käynyt kuinkaan, onni onnettomuudessa tällä kertaa.. Itse peruutin edellisessä asuinpaikassa pihalta lähtiessä ojaan ja poika oli kyytis niin sit vannotin sitä että "isille ei sit kerrota" ja meni tosi pitkä aika varmaan kuukausia niin oltiin lähdössä kauppaan porukalla niin poika takapenkiltä että " äiti muistatko kun ajoit tuohon ojaan ja sitä ei saanut isälle kertoa?" ai että hävetti :ashamed: :ashamed: :ashamed: Hyvä muisti tiettyyn pisteeseen jälkikasvulla...

Joo, taidan lähteä aamupalalle :wave: Kirjoitellaan
 
Hanne harmaana
HUHUU, missäs te immeiset ootte?

Minä oon ihan onnesta mykkyrällä kun isäntä tuleeki jo tänään kotiin, ihan sukat pyörii jalassa ku niin kovasti ootan... :D ;) Tuttava lähti hakemaan tuolta Kaustisilta kun H pääsi kala-auton kyytillä sinne asti...

Ihan hirvee ilma ainaki tässä meillä kun ihan rannikolla asutaan, tulee vietävästi ja aivan sika liukasta. Saas nähä pukkasko mustan Joulun, toivottavasti ei!

Ois neitokaisen neuvola huomenna ja laittavat 3kk -piikin, harmittaa neitin puolesta. :'( En saanu typykkää nukkumaan tänään ulos ja onki sitte nukkunu vaan muutaman pikku pätkän. Ihan mahottoman kiukkusella päällä ollu ku ei oo saanu riittävästi unta, en ymmärrä mikä siinä on ettei hän osaa sisällä nukkua ollenkaan. :/

Sain lahjat "viimeisteltyä", eli narut on nyt viritetty. :) Joulukortteja kerettiin jonnii verran tehhä mutta vielä jäi kesken, onneksi ei tarvii postiin laittaa ku annetaan ihan vaan käteen nuo mitä tehään. Voiko torstaina tai perjantaina vielä laittaa joululahjapakettia postin kautta menemään, ois nimittäin laitettava vielä Hesaan veljen tytöille joululahjapaketteja muutama... :whistle:

Nyt neiti nukkuu, eihän sitä tiiä vaikka nukkuiski nyt sitte jo yöuntaan (ainahan sitä saa toivoa) kun on niin huonosti päiväunensa nukkunu. Mutta palataanpas taas minä lähen soffalle löhöömään ja isäntää oottelemaan, vaikkakaan se ei vielä moneen tuntiin oo kotona.... :D :wave:
 
Tervehdys teillekin kaikille! Tulin yksityisviestit vilaseen ja heittään jonkin näköisen viestin teillekin.Hautajaiset lauantaina,tytöllä onneks joulujuhla pe iltana,että pääsee sinne.Joulutohinaa meidän perheessä ei tänä vuonna nähdä!Laatikotkin ostan kaupasta vaikka tavallisesti olen ne itse tehnyt,anoppi tulee ilmeisesti siivoileen kaveriksi ens viikolla,kun mies on iltavuoros.Lahjoja ei saada hankittua juurikaan,rahat ovat tosi tiukalla.....En murehdi mistään kuitenkaan! :ashamed: :/
Lämpöiset joulun toivotukset teille kaikille ja muistakaa rakkaita ihmisiänne joulun aikaan myös hautausmaalla. :heart: :heart: :hug: :hug: :hug:
 
auri74
Huomenta vaan..

Täällä meillä on tosi jouluinen tunnelma, vettä sataa ja +3 astetta, jee jee :/ Otti poika sukset matkaan eskariin, mutta en tiedä harrastaako he vesihiihtoa vai mitä? :LOL: :LOL: :LOL:

Hanne, tosi kiva kun sait isännän kotio niin ei tarvi ihan yksin sitä taloa pyörittää.. Ens viikko ollaan kotona pojan kanssa koko viikko kun eilen kertoivat tarhassa että eskari loppuu jo pe. Tulkaa käymään jos raskitte sen isännän sinne hetkeksi jättää... :D Vai ei ole tyty nukkunut, ei varmaan paljoa lohduta jos sanon että kyllä se vielä joskus nukkuu :D mutta tsemppiä!

mitäs hennis on touhunnut? Joko on joulu valmis ja ei tarvi kuin pukkia odotella? Meillä EI ole, mutta enpä revi stressiä siitäkään...

Mut kirjoitellaan!
:wave:
 
hennis
Huomenta vaan! Mulla oli eilen open haastattelu koululla harjottelu paikasta syksyksi ja muutaki siinä juteltiin vissiin vähä niinku alotus jutustelua open kans kahestaan. Hanne en oo ollu koulussa tuhmana ainakaan ei mitään maininnu ope hih ;) Auri no ei meillä nyt vielä oikeen joulusta ole lahjat oon kaikki ostanu anopille ja appiukolle vaan kukka vielä sitte lähempänä ostaa. :flower: Vein maanataina olohuoneen maton ja meijän petauspatjan päällisen pesulaan se on sellanen tuplaleveä ei mahu omaan koneeseen. Pesula on tossa Tyngällä ei kaukanakaan. =) Smurfiinan perheelle lämmintä joulua! :xmas: ja voimia ! :hug: Hanne kiva että H tulee kotia!! :heart: ei tarvi enää yksikseen perhettä pyörittää. =) palataan taas juttuloiseen! :xmas: =) :xmas: Niin joo lupas jo kylmempää säätä viikonlopuksi että jospa se tulis valkoinen joulu! :xmas:

 
auri74
Täällähän minä täällähän minä :D Oon karsinut vähän netissä istumista kun istuma-asento tuntuu kaikkein pahimmalta, kipeitä suppareita tulee kun kauan istuu :'( Hannen on varmaan isäntä ominut vähäksi aikaa B)
 
hennis harmaana
Joo voi olla että pittää ukkoa vähä halia kun pitkästä aikaa näkee ;) :hug: hih Mä tässä ruoanlaiton lomassa tulin kurkkaan tänne. Palaamme juttuun taas. :xmas: :wave:
 
auri74
Huomenta vaan,

Ette arvaa muuten mitä meidän 6 v teki eilen illalla, ilta känkkäränkän jälkeen..,. Tunki legon nenäänsä!!! :eek: Poika ole mennyt jo nukkumaan tai ainakin sänkyyn ja vähän ajan päästä tuli sieltä huudon kanssa kun "Mulla meni lego nenään", en tiennut oikein itkeä vai nauraa.. Isäntä sai sit sen jollain kapeilla pihdeillä kiskottua ulos, sellainen pieni ja pyöreä niin kun vilkkuvalolego se oli... =) Joo, kyllä äitiä nauratti ihan hysteerisenä sen jälkeen :LOL: :LOL: :LOL: Pääasia että tuli pois eikä tarvinnut mihinkään tk:hon lähteä, vähän oli hävettänyt :ashamed:

Mutta päivä jatkoja teillekin :wave:
 
Hanne harmaana
Tervehdys vaan teillekin!

Kyllä minä täällä kuikuilemassa käyn vaikka isäntä kotona onkin, ei vaan malta sen vertaa koneelle istahtaa että naputtelis muutaman sanasen.

AURI: Onneks ei tosiaan tk:n tarttenu lähtee ja ihan kotikonstein saatiin homma kuntoon.. :)

HENNIS: Onko sulla koulua ollu tai onko tällä viikolla vielä, ens viikko onko jo sitte niinku "joululomaa"..?

Lähenpäs kattelemaan jottai aamusyötävää, nukuttiin tytyn kans pitempään kun nukku niin huonosti, eilen laittoivat sen piikin kankkuun ja yöllä se sitten rupes vaivaamaan (supon laitoin se sitten auttoi).

Palataan taas jossain vaiheessa! :wave:
 
hennis harmaana
Hanne ei oo koulua enää tänä vuonna. =) Just sain siivottua tossa oottelen sitä mattoa sieltä pesulasta onhan tuo jo maanantaista asti ollu siellä. Sais puhtaan maton lattialle. Ens viikolla pitää vähä paremmin vielä siivota saa ukko neitiä hoitaa niin saa rauhassa touhuta. Hanne palataan juttuun taas soitellaan! =) auri no huh huh kaikkia sitä sattuuki ei voi muutako että onneksi päätty onnellisesti koko juttu. Ilman lääkärin apua. =) :xmas:
 
hennis
Hoh hoijaa neiti päikkäreillä saa hetken hengähtää . =) Viime vuoden juoruja luin tossa seiskasta oli tuplanumero. =) Aika turha lehti tuo seiska mutta on siinä hyvät tv-ohjelmat siks kai se meille tuleeki. ;) :xmas: Palataan juttuloiseen taas. =)
 
hennis harmaana
Huomenta missäs naiset luuraatta? onko joulukiireitä? Mullois saunan pesua uh mutta onse kiva sitte saunoa puhtaassa saunassa. =) Eipä tässä sen kummempaa kauppaan kohta neitin kans hurauttaa pitäs. Palataan juttuloiseen taas. :xmas: :wave:
 
hennis harmaana
Nostampa näin jouluviikon kunniaksi ettei huku ihan. =) :xmas: Huomenta vaan meillä neiti nukkuu vielä. =) Ukko meni töihin ja on vissiin jo huomisesta alkaen lomalla mutta saapa nähä ... keskiviikkona joka tapauksessa jää lomalla!! =) :xmas: Palataan taas juttuloiseen! :xmas:
 
auri74
Huomenta vaan!

Kone pelittää taas niin pääsi tännekin kuikuileen.. :D Siis tänne ei mitään ihmeellistä, poika oli tosiaan viikonlopun kipeänä, ei kiva :/ JA mulla on tänään sit neuvola, lievästi sanottuna hirvittää mitä sanotaan kun pari viime päivää oon ollut melkoisen kipeä. Kaiken maailma kolotuksia ja vihlomisia on ollut mutta vielä sitä vaan kotona sinnitellään.. =)

Joku teillä on joulustressi päällä? Mulla ei oo yhtään :whistle: Mutta ehkä parempi niin ;) No jos aattona sais vähän joulutunnelmasta kiinni, poika nyt on ihan täpinässä jo kun ei ole kuin 3 yötä pukin tuloon :xmas: LApset on jotenkin niin vilpittömiä joulun odotuksessa =)
Eipä tässä muuta, mutta kirjoitellaan! :xmas: :xmas: :xmas:
 

Yhteistyössä