[b]Ylivieska ja lähialueet -pino[/b]

Huomenta vaan kaikille!!Hautajaiset saatiin läpivietyä nyt pitäis keskittyä kodin joulu kuntoon laittamiseen,ei hirveesti inspistä ole,mutta josko sais vähän kuitenkin siivottua......huomenna kun alkaa meidän perheen joulu jo,nimittäin minä vanhenen vuodella.Tapana ollut et sais kodin kuntoon siihen mennessä!!! =) Mukava rauhoittua oleskelemalla vaan ja pikku hommeleita tekemällä!!! ;)
 
hennis harmaana
Ei tuo nyt niin tressiä ole. Sain eilen saunan pestyä viimenki. =) Tänään jos yläkerran siivoais kun isäntä menee neitin kans Nivalassa käymään vievät kummityttön lahjan. :xmas: Ihanaa eilen tuli lunta saadaan sitteki valkea joulu. =) :xmas: Palataan juttuun taas! =) :xmas: ;)
 
auri74
Huomenta vaan!

Joo, saatiin lupa lähteä lomalla pohjoiseen :xmas: tilanne oli neuvolassa eilen jatkunut, eli aukee koko ajan mutta ei mikää hälyyttävää, lepoa vaan lisää :/ Ihmettelen vaan miten se on mahdollista lisätä vielä tästä kun en oikein mitään enää tee :ashamed:

Mutta Hauskaa Joulua kaikille!!! :xmas: Oon palsta pimennossa sit uuteen vuoteen saakka, jos en sitten porukoiden luona käy kuikuileen... hennis, sun kortti tuli mutta meidän kone ei aukaise sitä??? :/
 
hennis
Kiva juttu että pääsettä pohjoseen. No höh miksei aukase :\| ... No Hauskaa Joulua vaan teille kaikkille!!! :xmas: =) Mä tossa kävin Hannen kans ostaan joulukukkia tuolta Siipon puutarhalta :flower: Sain siivotuksi aamulla nyt enää kuusi pitää koristella. Mutta palataan juttuun taas ! =) :xmas:
 
Minkäs laiset tunnelmat itsekullakin näin väliviikon alkajaisiksi?Meillä vietettiin rauhallinen joulun aika,kyläilimme lähimmäisten luona ja kävin aatona kahteen otteeseen kirkossa,iltapäivällä ja yöllä!!Sieltä,varsinkin yöllä,sai todellisen joulutunnelman!!Syötyä tuli hyvin ja levähdettyäkin ja toipa pukki yhden paketinkin!!! =) =) =)
 
hennis harmaana
Siinähän se menee kävin kaverilla kylässä. Kun on nyt ollu lapsuuden kodissaan käymässä tossa Pyhäjoella. Pukki toi muutaman lahjanki ja hyvin on syöty . =) :xmas: Ei kai tässä palataan juttuun taas. =)
 
Huomenta kaikki!!Millaisia uudenvuoden vietto suunnitelmia teillä??Me olemme ihan kotosalla omalla sakilla,nuo isommat eivät oikein tykkää rakettien paukahteluista!!Katsovat kyllä mielellään!!! =) =) Tänään pitäis siivoilla vähän,menikin tuossa huomaamatta pari-kolme päivää löhöillessä..... ;) ;) ;)
 
hennis
Huomenta vaan! kauppaan pitäs kohta lähtä. No ehkä mennään kavereitten kans jonnekki bileistään uutena vuotena. Jos saa neitin mummulle ja ukille hoitoon. Ei kai tässä sen kummempaa palataan taas juttuun. =) ;) :xmas:
 
hennukka78
Heissulivei!!

Ja hyvää alkavaa vuotta kaikille!
Onneksi on joulu ja uus vuosi takana päin, kauheeta hössötystä. Vaikka minä itse en hössötä mutta kaikki muut laittaa ahdistamaan.

Uusi vuosi on mennyt ihan vaan kotona ollessa, ei mitään ihmeitä. Tai oikeestaan on ihmeitä koska plussasin ennen joulua :D
 
auri74
Helou helou!!

Täällä taas, eilen illalla tultiin lomalta pohjoisesta ja ihan yksin saan täällä olla möllöttää kun poika jäi vielä isovanhempien luo lomaileen :D

Joulu oli ja meni, käteen jäi useita kiloja ihraa, kiitos ylenmääräisen syömisen :ashamed: \|O mutta oon lohduttanut itseäni että pitäähän sitä "imetys varaa" kerätä tulee vuotta varten :LOL: :LOL:

Eli loma meni hyvin ja arkea taas aloitellaan, oon tässä aamun soitellut pitkin poikin virastoja, kun loman aikan oli tullut kelasta ja pankista yms lappuja niin niihin sit vastaillut mut muuten kait tässä ihan hyvällä mielellä ollaan. Nyt alkaa vissiin se vauvan odotus ihan kunnolla, ei olis enää kuin vajaa 7 viikkoa laskettuun =)

Pojan synttärit pitäsi vaan järjestää parin viikon päästä, tarhakaverieta on kutsuttuna 10 :whistle: ja toiveena linja-autokakku, viime vuonna tein rekkakakun ja meni heeermooooo :ashamed: saa nähdä olisko tää versio sit helpompi :eek:

Hanne ja hennis, luin illalla pikaisesti teidän sähkäri, vastaan niihin kun saa itseni hetkeksi rauhoitettua koneen ääreen, kun pitäsi purkaa laukut ja pestä pyykkiä yms.. =)

ja Hennukka ONNEA PALJON!!! =)
 
hennis
Kiitos kiitos vaikka oikee syntäripäivä on vasta perjantaina. =) ;) Käytiin justiin neitin kans alennusmyyneissä. Ostin farkut itelle löyty sellaset kivat Seppälästä . Eipä tässä muuta palataan juttuun taas !! :wave: B) =)
 
Hanne harmaana
Tervehdys äitykät!

Niinpä tässä on ollu niin kiireitä ettei oo kerenny tänne kirjottelemaan, mutta jospa sitä nyt tässä taas kun arki tasaantuu. Meillä esikko alotti tän vuoden ekan eskaripäivän. :)
Neitin kanssa meni yö valvoissa, en ymmärrä mikä sitäki valvotti ja huudatutti... \|O Ei auta ku toivoo että ens yö ois parempi, mulle ei tuo valvominen oikeen sovi.

HERMIINALLE onnittelut plussaamisen johdosta, monesko tämä tuleva pienokainen teille on?

HENNIKSELLE multa myöskin synttärionskut!! :flower:

Isäntä lähti taas etelään tuossa päivällä, saas nähä kuinka sekin nyt jaksaa ku meni meiltä molemmilta unet viime yönä... :(
Tehtiin esikon kanssa lumimaja pihalle ja nyt on semmonen puolikuollu olo.

Jokos mietittäs uuden tapaamisen ajankohtaa, mielelläni tutustuisin näihin muihinkin tämän alueen äityleihin jotka viime tapaamiseen eivät päässeet?

Eipä tässä tämän kummempia, toivotan kaikille tasapuolisesti hyvää alkanutta uutta vuotta!! :attn:
 
Hanne harmaana


HERMIINALLE onnittelut plussaamisen johdosta, monesko tämä tuleva pienokainen teille on?

Korjaus tuohon äskeiseen, meni nicki väärin elikkä olikos se nyt HENNUKKA jolle minä näitä onskuja lähetän. :ashamed:
 
hennis
Hoh hoijakkaa miten se niin ramasee =) Sain tossa yläkerran siivotuksi huomenna sitte alakertaa kun ukko vie kuusen pois samalla sitte siivota kun kuitenki neulasia varisee. Mutta palataan juttuun taas ! =) :wave: ;)
 
Hanne harmaana
TERRRVEHDYS!

Nukuttiin neitin kanssa puolille päivin, saipa nuo edellisen yön univelat pois. Viime yö nukuttiin ennätysmäisen hyvin, vasta puoli kymmenen aikaan lämmittelin maitopulloo (kahentoista aikaan nukahti yöunille ja puoli yhen aikana otti tissihuikoset)....
On ihan eri pirtsakka olo kuin eilen.

Vaihettiin järjestystä poitsun huoneessa (huonekalut vaihto paikkaa), äitiki tykkää kun tuli niin hyvä uus järkkä. =)

Raahen suunnalla ois huomenna käyntiä kun haetaan oma auto huollosta, nyt siis isännän äiskän auto lainassa. Oli se vaan kiva kun uuden vuoden aattona autoon tuli vikaa ja sen sai huoltoon vasta maanantaina noitten pyhien vuoksi.

Hiljastapa on tänä aamuna palstalla! :/

Pitäs meiltäki heittää tuo kaunis kuusi veke, varistaa jo ihan kamalasti vaikka sitä on kyllä kasteltu, liekö saanu sitte liian paljo vettä.. :\|

Mitähän tuo poika rupes mööbleeraan, kauhee tyminä kuuluu tähän alas, toivottavasti ei laita huonettaa uusiksi... \|O

Kaupassa ois käytävä tänään ja HENNIS tullaan ennen tota kauppaan menoa piipahtaan.

AURI teilläki pitäs tulla käymään, mites se nyt meneekään, millos teijän viikari tulee kotiin? Jos tässä innostuisin ajeleen sinne näitten lapsosten kans...

SMURFFIINA heitti että keväämmällä ois hyvä tapaamisajankohta jos hänkin pääsis paikalle... Olisitkos missä vaiheessa näille seutuville tulossa suurinpiirtein? Meillä on muuten smurffi-levy jytänny tän joulun... :LOL: :LOL: Otettiin muuten videokuvaakin näistä meidän viikareista kun vetivät yläkerrassa tanssia niin että talo raikas.

Kertoilkaapas kuulumisia muutkin! ;)
 
hennis
:LOL: :LOL: oli muuten aika hauska se video missä viikarit tanssi smurffi levyn tahtiin hihihihi. Aurii vois kävästä joku päivä ens viikolla kun mullon taas koulua niin on ajelua sinnepäin. To, Pe ja La on koulua ens viikolla. Eilen saatiin kaverin kans koulutehtäväkki tehtyä. =) Hanne tulukee vaan sitte käymään. Sopii keväämällä tapaamista taas niin pääsee enemmän mammoja paikalle. ;) B)
 
Mä olen niin armottoman huono lähteen talvi keleillä ite autolla ajelemaan jos ei ihan pakko ole joten tulen sit ku on paremmat kelit jo tienpäällä. =) Toivottavasti saataisiin sit väkeä liikkeelle....kiitos muuten Hennis terkkuista tuli perille!!! =) =) :wave: :wave: :wave: :wave:
 
hennis
Ole hyvä vaan smurfiina =) Joo onhan se aina kivempi pitkää matkaa ajaa keväämällä paremmalla kelillä. Mutta katellaan sitä tapaamista tässä . =) Palataan juttuun taas Kati
 

Yhteistyössä