Bändi vai dj?

  • Viestiketjun aloittaja Q
  • Ensimmäinen viesti
Q
Häihin pitäisi saada musiikkipuoli varattua.. Kumpi teistä olisi parempi häissä; livebändi vai dj?

Dj olisi jo tiedossa, eli jos siihen päädytään niin asian eteen ei tarvi enää tehdä mitään. Kyseessä on ammattidj, jolla kaikki "pelit ja vehkeet" itsellään jne.
Mutta toisaalta tuntuu, että "pitäsikö" häissä kuitenkin olla kunnon livemusiikkia..?

Sulhanen ei halua tanssia häävalssia, morisan haluaa. Mitään aktiivitanssijoita he eivät ole, mutta baarissa viihtyvät tanssilattialla kavereineen ;)

Tanssiiko vanhemmat vieraat sitten yhtään jos paikalla ei ole bändiä vaan "vain" dj?

Mielipiteitä VIERAIDEN näkökulmasta!
 
vierailija
Mun on pakko sanoa et olin juuri häissä, joissa oli niin uskomaton bändi etten oo koskaan nähny. Kysyin heti mun kaverilta (morsian) et mistä näitä nuoria oikeen tulee ja hän kertoi tällasesta uudesta ohjelmatoimistosta kun Lassin Palvelut :D hauska nimi. Tilasin heidät heti omiin häihini. En tilannu dj:tä. http://lassinpalvelut.com
 
Mun on pakko sanoa et olin juuri häissä, joissa oli niin uskomaton bändi etten oo koskaan nähny. Kysyin heti mun kaverilta (morsian) et mistä näitä nuoria oikeen tulee ja hän kertoi tällasesta uudesta ohjelmatoimistosta kun Lassin Palvelut :D hauska nimi. Tilasin heidät heti omiin häihini. En tilannu dj:tä. http://lassinpalvelut.com
Mulla tulee tästä mieleen ohjelmatoimisto/laitevuokraaja/tapahtumajärjestäjä/maailman vähiten mitään tehnyt joka tuo maksusta paikalle niin akustiikan kuin rullaluistimet ja toivottavasti sidetarpeet.

Tekis mieleni painaa raporttinappia mutta en viitti vaan jääköön puolestani varoitukseksi.

Olen nimittäin soittanut jokuset häät. En ensimmäisiäkään missä jotain ei olis menny päin mäntyä.
Lassi lupaa vähän liikoja.
Yrittää toki saa, mut häät on vähän semmoinen juttu, että se ei ole Lassin keikka. Se on nuorenparin elämän siihen asti tärkein juhla eikä sinne kukaan ole tullut kuuntelemaan Lassia tai hänen ohjelmatoimistonsa mainoksia.

Osaavia bändejä ja osaavia tiskijukkia on maa täynnä.
Valitkaa mieleisenne, vaatikaa referenssejä tai käykää kuuntelemassa. Neuvotelkaa hinnasta, mut jos ny neljä henkilöä häidesi eteen tekee kukin 16h työpäivän niin kyllä se jotain maksaa. Yleensä vähemmän kuin sormuksesi tai vihkipukusi.
 

Yhteistyössä