Bautiful Body Haaste - blogiäidit alasti

  • Viestiketjun aloittaja anni8888
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Vähän ristiriitainen olo noista kuvista. On hienoa, että naiset uskaltavat näyttää, ettei tavallinen nainen näytä siltä kuin jotkut Hollywood-tähdet timmeissä kropissaan. Mutta monella naisella on selvästi ylipainoa. Tulee olo, että ylipainosta yritetään tehdä hyväksyttävää "nämä ovat raskauskiloja". Ulkonäkö on enemmän noiden ylimääräisten kilojen vuoksi kaukana noista treenatuista vartaloista, synnyttämättömän samanpainoisen naisen ulkomuoto olisi samanlainen. Kuinka monta vuotta raskauden jälkeen voi ylipainosta vielä syyttää raskautta. Arvet ovat toinen juttu, ne ovat elämää.
 
Peyote
Musta on hienoa, että noita kuvia on. Mutta toisaalta sitten tuntuu vähän surulliselta lukea lehdestä, kuinka kuvataan "aitoja" naisia, kuinka nämä naiset on niitä oikeita ja aitoja äitejä.

Joku voi olla ihan yhtä aito ja oikea, vaikkei raskauden jäljet näy päältäpäin.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28794187:
Nyt kyllä tuli vähän huono olo hetkeksi, yleensä ei noista kuvista tule...
Tämä ei nyt ole erityisesti juuri sulle, mutta ajatuksesi kirvoitti minussa kysymyksen kaikissa miehissä: Te, joita kuva ällöttää/kuvottaa/oksettaa, miten suhtautuisitte, jos omalla rakkaalla naisellanne, olkoon hän nyt sitten vaimo tai avokki tai mikä ikinä, olisi vastaavanlaiset raskauden jälkeen? Kuvottaisiko vastaavat arvet silloin yhtä lailla? Voisitteko katsoa rakastanne alasti? Tai harrastaa hänen kanssaan seksiä?

Ihan vilpittömin mielin haluaisin tietää.
 
"vieras"
[QUOTE="Vieras";28794145]Mua vähän. Ei siksi että se olisi ällöttävää tai rumaa, mutta se näyttää siltä kuin tiikeri olisi mahaa raadellut. Se näyttää kipeältä, vaikka ei varmasti aiheutakkaan kipuja. Tsemppiä sen kantajalle, saa tuosta ainakin puheenaihetta, jos ei muuta :p[/QUOTE]

Itse asiassa raskausarpien syntyminen ainakin minussa aiheutti pienoista kipua. Ja kutisivatkin ne arvet, kun alkoivat parantua = vaaleta. Kyllähän noi tonkin kuvan arvet vaalenee, tuossa kuvanottovaiheessa ovat vain aika tuoreita ilmeisesti koska ovat noin näkyviä.
 
Peyote
[QUOTE="vieras";28794441]Tämä ei nyt ole erityisesti juuri sulle, mutta ajatuksesi kirvoitti minussa kysymyksen kaikissa miehissä: Te, joita kuva ällöttää/kuvottaa/oksettaa, miten suhtautuisitte, jos omalla rakkaalla naisellanne, olkoon hän nyt sitten vaimo tai avokki tai mikä ikinä, olisi vastaavanlaiset raskauden jälkeen? Kuvottaisiko vastaavat arvet silloin yhtä lailla? Voisitteko katsoa rakastanne alasti? Tai harrastaa hänen kanssaan seksiä?

Ihan vilpittömin mielin haluaisin tietää.[/QUOTE]

Joo aika karua tosiaan, jos ei kelpaa enää sen jälkeen. :(
 
[QUOTE="vieras";28794441]Tämä ei nyt ole erityisesti juuri sulle, mutta ajatuksesi kirvoitti minussa kysymyksen kaikissa miehissä: Te, joita kuva ällöttää/kuvottaa/oksettaa, miten suhtautuisitte, jos omalla rakkaalla naisellanne, olkoon hän nyt sitten vaimo tai avokki tai mikä ikinä, olisi vastaavanlaiset raskauden jälkeen? Kuvottaisiko vastaavat arvet silloin yhtä lailla? Voisitteko katsoa rakastanne alasti? Tai harrastaa hänen kanssaan seksiä?

Ihan vilpittömin mielin haluaisin tietää.[/QUOTE]

Ei nuo raskausarvet ennen ole yököttäneet, mutta nyt tuli sellainen reaktio. Ei mulla veri tai haavatkaan yökötä, mutta tuo kuva on pahasti yököttävä.

Mulle tuli samantien kuvan nähtyäni se mieleen, että miten sitä suhtautuisi jos omalla puolisolla olisi tuollaiset arvet. Rehellisesti sanottuna, en tiedä miltä tuntuisi ja miten suhtautuisi. Ilmeisesti kuvan henkilöllä paino noussut nopeasti ja paljon, ja siitä jäljet.
 
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28794481:
Kuka niin on sanonut, että ei kelpaisi? Onhan tuo ihan järkyttävä kuva. Onko edes aito? Yhdellä sadasta miljoonasta varmaan käy noin.
Kyllä taitaa ihan aito olla. Eikä se ole oma syy jos tulee raskausarpia, vaan ihan kudostyypistä kiinni. Sikäli huono asia, että miehet ei näköjään tiedä, että noinkin voi käydä ja voi tulla yllätyksenä.
 
"Vieras"
[QUOTE="vieras";28794174]Vähän ristiriitainen olo noista kuvista. On hienoa, että naiset uskaltavat näyttää, ettei tavallinen nainen näytä siltä kuin jotkut Hollywood-tähdet timmeissä kropissaan. Mutta monella naisella on selvästi ylipainoa. Tulee olo, että ylipainosta yritetään tehdä hyväksyttävää "nämä ovat raskauskiloja". Ulkonäkö on enemmän noiden ylimääräisten kilojen vuoksi kaukana noista treenatuista vartaloista, synnyttämättömän samanpainoisen naisen ulkomuoto olisi samanlainen. Kuinka monta vuotta raskauden jälkeen voi ylipainosta vielä syyttää raskautta. Arvet ovat toinen juttu, ne ovat elämää.[/QUOTE]

Sama juttu. Itse olen fitnesskuurilla parhaillani, ja noita kuvia katsellessa tulee semmoinen olo että "paskat miksi minäkään yrittäisin". Vaikka olen normaalipainoinen, haluan rasvaprosenttia alas ja haluan olla kiinteä. Mutta toisaalta nämä kuvat lisäävät suhteellisuuden tajua - että ei minun tarvitsekaan mahtua niihin parin vuoden takaisiin vaatteisiin, riittää että napaläski nyt on terveen puolella eikä riskirajan yli.

Minulla oli onnea, kun vasta neljännen lapsen jäljiltä vatsalihakset repesivät niin että tuli pysyvä "röllykkä". Hirveän vaikea hyväksyä, kun jo oletin että minun kroppa on se, joka kestää ja pysyy.
 
kyllä mulla on ennemminkin makoset, herkut ynnä muut mässyt runnellu rupin, en VOI syyttää pelkkää raskautta :D ei maha varmaan normaali syömisellä ois edelleen lörtsy löllöläski, ohnan tylleröni jo kohta 11kk :D
 
"Merri"
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28794064:
Mua rupes oksettamaan tuon kuvan jälkeen.....
Jotenkin sellainen kommentt,i jota en olis odottanut sulta. Vaikka kokiskin noin, niin en kirjoittais julk,i voi tuntua tosi pahalta kuvan laittajasta.

Data olet symmppis. Astro on saanut hyvän miehen.
 
M32
[QUOTE="vieras";28794441]Tämä ei nyt ole erityisesti juuri sulle, mutta ajatuksesi kirvoitti minussa kysymyksen kaikissa miehissä: Te, joita kuva ällöttää/kuvottaa/oksettaa, miten suhtautuisitte, jos omalla rakkaalla naisellanne, olkoon hän nyt sitten vaimo tai avokki tai mikä ikinä, olisi vastaavanlaiset raskauden jälkeen? Kuvottaisiko vastaavat arvet silloin yhtä lailla? Voisitteko katsoa rakastanne alasti? Tai harrastaa hänen kanssaan seksiä?[/QUOTE]Totta kai tuollaiset raatelujäljet puolison kehossa ällöttäisivät ja vielä paljon enemmän kuin tuntemattoman kehossa. Olisin surullinen ja vihainen, että vaimolleni on käynyt noin kurjasti. Kaikkein vähiten tuollaista toivoisi omalle rakkaalleen. Kuvan nähtyäni olin järkytksen jälkeen ennen kaikkea helpottunut ja iloinen, että hänen kehonsa ei ainakaan raskauden takia voi muuttua tuollaiseksi.
 
[QUOTE="Merri";28795468]Jotenkin sellainen kommentt,i jota en olis odottanut sulta. Vaikka kokiskin noin, niin en kirjoittais julk,i voi tuntua tosi pahalta kuvan laittajasta.

Data olet symmppis. Astro on saanut hyvän miehen.[/QUOTE]

Ehkä olet oikeassa, olisi voinut jättää kommentin laittamatta. Yleensä raskausarvet ei aiheuta mitään reaktiota.
 
Min...........na :D
Blogisti, joka suomessa aloitti tämän itsensä paljastelun, on järkyn ylipainoinen. Ilmeisesti ei itse tajua sitä,että läskiä on joka paikassa, ei vain mahassa :D Vaatetus muutenkin omissa kuvissa saa kyllä tuntemaan myötähäpeää. Kauniit kasvot......loppu ei.....
 

Yhteistyössä