Bautiful Body Haaste - blogiäidit alasti

  • Viestiketjun aloittaja anni8888
  • Ensimmäinen viesti
"poks"
Blogisti, joka suomessa aloitti tämän itsensä paljastelun, on järkyn ylipainoinen. Ilmeisesti ei itse tajua sitä,että läskiä on joka paikassa, ei vain mahassa :D Vaatetus muutenkin omissa kuvissa saa kyllä tuntemaan myötähäpeää. Kauniit kasvot......loppu ei.....
Miksi uskot, ettei hän tiedä olevansa ylipainoinen? Eivätkö ylipainoiset saa julkaista kuviaan tai olla tyytyväisiä itseensä?

Vallalla on kummallinen käsitys, että jos ylipainoinen ihminen laittaa kuvansa esille, se on yritys saada muut ensin tottumaan ylipainoon ja lopulta myöntämään, että läski on kaunista. Miksi joku kokee lihavan ihmisen kuvan jonkinlaisena julistuksena? Se on pelkkä valokuva. Hoikan ihmisen kuvat koetaan hassutteluna tai rohkeutena tai oman hyvän itsetunnon osoituksena. Lihavaa ihmistä pidetään lähinnä jotenkin epätoivoisena ja nolona, jos hänkin laittaa kuvansa näytille. Miksi?

Kas kun ei ole kehitetty mitään läskisuodatinta, jonka avulla kamera automaattisesti estäisi kuvan ottamisen henkilöistä, joiden BMI on yli 23.
 
Min...na:D
Joo, asian voi nähdä noinkin. Mistä tosiaan tiedän, tietääk blogisti, miltä näyttää kuvissa. Ehkä hän ei vaan välitä. Toisaalta on hienoa, jos on niin sinut itsensä kanssa,että esittelee läskinsä. Omassa rajoittuneessa asenteessani tunnen kuitenkin myötähäpeää. Se on kuitenkin vain minun mielipide. Jokaisella olkoon omansa :)
 
Hunajaista blogi
Meni maku hunajaista bloggariin. Ensim riikka ilmottaa että kieltäytyi iltasanomista lapsen takia mut ylen sivuilla kuitenki keikkuu lapsi kuvassa? Todella marttyyrimaista ja koko tämä touhu bellablogilaisilta pelkkää huomionhakua ja kilpailua siitä kuka saa eniten näkyvyyttä lehtien palstoilla makkaroillaan. Eniten käy kuitenki sääliksi lapsia.
 
äippä13
Mun mielestä raskauden jälkeen omilla ystävillä on ollut aika lailla samanlainen kroppa kuin ennen raskautta: jos oli vähän pyöreä ennen raskautta niin on sitä edelleen, jos hoikka niin on sitä edelleen. Sama pätee itseeni, lukuunottamassa hailakkaa sektioarpea, mitään eroa ei ole. Toki heti synnytyksen jälkeen vatsa on venynyt mutta se meni ainakn mulla vuoden sisällä entiselleen.
 
"guest"
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/p480x480/1146582_618903994820941_1973242062_n.jpg

joku kaipaili "normaalimpaa" synnyttäneen naisen vatsaa. 2 lasta tehty, ei rasvailtu, ei laihduttamalla laihdutettu ikinä, ja tuolta se sit näyttää. tarkkasilmäinen toki havaitsee arpia kuvassa, mut en oo ees tajunnut saada kompleksia sellaisista.
 
"vieras"
Onko kellään, jolla paino ei ole noussut sitä normaalia 12-15 kg enempää ja jolla ennestään ei ylipainoa, ja ikää alle 30, tullut silti paljon raskausarpia tai jäänyt löysää nahkaa?

Huomasin vaan tuosta yhdestä blogista, että ainoa, jolla oli jäänyt löysä nahka jäljelle synnytyksestä, oli lihonnut 30 kg raskausaikana. Ja tosiaan tämä nainen oli hoikka kuvissa, eli ei ollut enään ylipainoa. Luulisi, että tuossa syynä nimenomaan turhan paljo lihoaminen.
 
djfdjfjdjd
[QUOTE="vieras";28816309]Onko kellään, jolla paino ei ole noussut sitä normaalia 12-15 kg enempää ja jolla ennestään ei ylipainoa, ja ikää alle 30, tullut silti paljon raskausarpia tai jäänyt löysää nahkaa?

Huomasin vaan tuosta yhdestä blogista, että ainoa, jolla oli jäänyt löysä nahka jäljelle synnytyksestä, oli lihonnut 30 kg raskausaikana. Ja tosiaan tämä nainen oli hoikka kuvissa, eli ei ollut enään ylipainoa. Luulisi, että tuossa syynä nimenomaan turhan paljo lihoaminen.[/QUOTE]

Mulla ei jäänyt varsinaisesti löysää nahkaa, paino nous 6 kg. Viikolle 39 meni ihan hyvin, sitten räjähti aivan tajuttomat tummat raidat koko vatsaan. Ekassa raskaudessa, lopuissa ei. Nyt kun esikoinen on 11, niin eihän noi enää ole kuin ihan valkoisia raitoja, eli vaalenivat onneksi.

Samanlailla sain kyllä teininä raskausarvet tisseihin, ja helposti jää arpea muutenkin.
 

Yhteistyössä