Blogeja !

Moikka, täällä 23-vee esikoistaan odottava tyttö, ja oon just alkanut kirjoittaa itsekin blogia! Se kertoo minusta, raskaudestani ja tyylistäni, elämästä ylipäätänsä :) Mulla on aika harvinainen riskiraskaus menossa, oon ainoa laatuani luultavasti koko maailmassa niin mua syynätäänkin aika tarkasti! Mutta käy/käykäähän kurkkaamassa jos yhtään nappais! Kävin lueskelemassa tänne postattuja blogeja ja tosi kivoja juttuja löytyi! :) Blogini löytyy siis osoitteesta: Pelkurin Päiväkirja
 
Tässä oma blogini, joka on aika tuore tapaus vielä.. :) Sisältää meidän perheen elämää eli kotiäitinä oloa 1v 4kk pojan kanssa ja kertoo meidän päivistä useiden kuvien kera! Sekä kokkailuja, liikuntaa yms. Tällä hetkellä olen 6. vkolla raskaana, joten jahka raskaus kerrotaan tutuille niin alan kirjoittamaan myös pikkukakkosen odotuksesta... :) <3 Lisäksi mulla on haaveena BF-kisat sitten joskus tulevaisuudessa tai edes päästä parempaan kuntoon, jahka tämä toinen syntyy ja synnytyksestä on palauduttu, joten siihenkin liittyvää juttua sieltä löytyy.. :)


Yksinkertainen äiti
 
minultakin löytyy blogi :)
one life, live it
esikoistaan odottava 21-vuotias kirjoittaa ja aiheet heittää vähän laidasta laitaan. blogi ollut pystyssä jonkin aikaa jo ennen raskautta ja nyt raskaus julkistettu sinnekkin. odotus-osio siis alkutekijöissä mutta eiköhän tässä itsekkin vauhtiin pääse :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä