Blogipino, kertokaa hyviä blogeja..omia tai muitten!!

  • Viestiketjun aloittaja Blogosfääri
  • Ensimmäinen viesti
"hop"
[QUOTE="pikkolo";23630267]Kuvat vois muokata vähän kauniimmiksi.[/QUOTE]

Itseasiassa jokaista kuvaa on erikseen muokattu, (näkisitpä ne alkuperäiset) mutta 40e kirppiskameralla ei parempia oteta :) Eikä ole tarkoituskaan olla kovin viimeistelty!
 
Mulla on uus blogi . Täällä ketjussa ilmeisesti on linkki vanhaan kun olin näköjään ketjuun kommentoinut.

Vanha on kuopattu, tässä on uusi:

mustikkametsän tarinoita
Missä välissä sä oot ehtinyt noin paljon kirjoittaa :O. Vasta muka kävin lukemassa, ja silloin viimeinen postaus oli tuo työhakemusjuttu. No, aika kulkee, vaikka luulee ettei se kulje. Kivoja juttuja :D.

Viskaan oman blogini linkin vielä tähänkin ketjuun (jotta olisin varmasti mainostanut tänäänkin tarpeeksi ;)...)

Sivusilmäilyä
 
Turkilmas
Missä välissä sä oot ehtinyt noin paljon kirjoittaa :O. Vasta muka kävin lukemassa, ja silloin viimeinen postaus oli tuo työhakemusjuttu. No, aika kulkee, vaikka luulee ettei se kulje. Kivoja juttuja :D.

Viskaan oman blogini linkin vielä tähänkin ketjuun (jotta olisin varmasti mainostanut tänäänkin tarpeeksi ;)...)

Sivusilmäilyä
Ainakin näin alkuun intoa on riittänyt kirjoittamiseen ja kuvaamiseen. Eiköhän se laannu, mikäli vanhat merkit paikkansa pitää.

Vaan niinpä olet sinäkin reippaillut kirjoituksien kanssa, olen niitä käynyt säännöllisesti lukemassa ja pitänyt lukemastani.
 

Yhteistyössä