Britax rattauden istuinosa ja vastasyntynyt

Olen yrittänyt googletella mutta niin vanhoja keskusteluita löytyy et teen nyt uuden.

Ja että tää alotus hukkuu tonne "mitäs sitten keskusteluun" nii liitän tänne ku kokemusta teiltä varmaa jo löytyy..

Kesä vauva syntyy kesäkuussa ja nyt kakkosvaunuiksi hankimme britax b motion 4 vaunut. Voiko vastasyntynyttä nukuttaa siinä istuonosassa, kun laskee istuinosan selkänojan alas ja laittaa esim makuupussukan? Vai valuuko vauva siitä alas?! Nyt käytännön kokemuksia please.. toki aattelin et ostan näihin vaunukopan myös.. mut jos se ei oo välttämätön nii sit en ku hintaa silläkin on. Nää britaxit ois reissuvaunut joten nukuttaminen niissä on lähes välttämätöntä. Plus mallia en halua renkaiden ja isomman koon takia.

Kiitos vastauksista jo etukäteen!
 
Mun mielestä vauvakoppa on melko turha, itse mietin jälkikäteen ettei olis sellasta tarvinnut hankkia kun oli käytössä vaan 2-3kk. Meillä on Britaxin B-Motion Plussat ja niissä ainakin saa selkänojan ihan tarpeeksi alas jotta vastasyntynyt voi siellä nukkua. Jonkun makuupussin laittaisin pehmusteeksi ja vyöt kiinni jos tarvitsee, ei vauva sieltä mihinkään valu :)
Meillä on myös melko hyvin syönyt vauva kun ei mahtunut koppaan enää 5 kk iän jälkeen :D

Ainoat hyvät puolet joita keksin kopalle on se että saisit vauvan rattaisiin kasvot itseesi päin, ja että koppa menis varasänkynä alkuun jos käy paljon reissussa tai yökylässä.
 

Yhteistyössä