C24 (24h) Puhdistuskuuri

Onko kukaan kokeillut?
Minä aloitin tänään ja voi luoja et se juoma on pahaa, eka meni hyvin mut sit tää mikä pitää ottaa klo. 19.00 niin meinas tulla ylös se oli niin hirveetä ja tää verigreippi + oliiviöljy juoma oli aikas hyvää.

Hyvin on kuonaa tullut ulos ja olo oli illemmalla vähän väsynyt joten sammuin kun väsytti.

Huomenna vielä 2 juomaa ja sit se on ohi. :D
 
Joo huomenna voin sit kertoo lisää ja sit maanantaina näkee onko myös painoa lähtenyt kun luulen et tuota kuonaa löytyy aika lailla kun ekaa kertaa tän tein.

Ihan tuon puhdistuksen takia, siinä vähenee myös päänsärky, lihakset on rennommat selästä ei siis selkäsärkyä, maksa puhdistuu, paino saattaa pudota, tulee enemmän energiaa ja mieli virkistyy.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.02.2007 klo 00:07 sirkustirehtööri kirjoitti:
Bestikseni kehui sitä eilen joten ajattelin itsekin kokeilla... joskus... :D
Joo, luin netistä kun joku suositteli niin päätin sit kokeilla auttaisko se muakin, mut sen sanon eka juoma on helppo juoda mut se seuraava suorastaan yökkäilin ja en kaikkia pystynyt edes juomaan.
Toivottavasti ainakin aamun juoma menis taas hyvin sais ainakin taas kuonat liikkeelle.

Niin ja se juoma maistuu ihan sitruunalle mut pahemmalle semmoiselle.
 
Niin ja vettä pitää juoda se 2l vuorokaudessa, ettei keho kuivu.
Syödä ei saa paitsi aloituspäivän aamupäivällä jotain helposti sulavaa ei liian rasvaista tai tuhtia.

Tää kuuri on sen verran raskas et kannattaa melkein viikonloppuna se tehdä ja vessa pitää olla lähellä.

 
Hei, mulla taitaa olla toi sama tuola kaapissa vielä kokeilematta! Anoppi joskus oli tilaillut noita vähän liikaa itelleen niin antoi mulle yhen...siinä kanssa juotiin jotaki pulveria verigreipin kera...en koskaan saanu aikaseks juoda sitä tms..monesti oli kyllä mielessä...ja no nyt, nyt oon raskaana ni en paljoa voikkaan tuollasta tehä...täytyy siis oottaa kesän asti... Onko se siis hyvää/pahaa? ramppaatko jatkuvasti tyyliin vessassa?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.02.2007 klo 00:15 Lyydis kirjoitti:
Hei, mulla taitaa olla toi sama tuola kaapissa vielä kokeilematta! Anoppi joskus oli tilaillut noita vähän liikaa itelleen niin antoi mulle yhen...siinä kanssa juotiin jotaki pulveria verigreipin kera...en koskaan saanu aikaseks juoda sitä tms..monesti oli kyllä mielessä...ja no nyt, nyt oon raskaana ni en paljoa voikkaan tuollasta tehä...täytyy siis oottaa kesän asti... Onko se siis hyvää/pahaa? ramppaatko jatkuvasti tyyliin vessassa?
Eka juoma on hyvä (klo. 17.00) mut se seuraava (klo. 19.00) on jo hirveetä, klo. 21.00 juodaan verigreippimehu + siihen kylmäpuristettua oliiviöljyä, aamulla klo. 6.00 otetaan sit eka juoma ja sit klo. 8.00 juoma.
Sit se on ohi.

Niin ja tää ei sovi raskaana oleville ja niille jotka tarvitsee jatkuvaa lääkitystä pitää olla terve ihminen.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.02.2007 klo 00:15 Lyydis kirjoitti:
Hei, mulla taitaa olla toi sama tuola kaapissa vielä kokeilematta! Anoppi joskus oli tilaillut noita vähän liikaa itelleen niin antoi mulle yhen...siinä kanssa juotiin jotaki pulveria verigreipin kera...en koskaan saanu aikaseks juoda sitä tms..monesti oli kyllä mielessä...ja no nyt, nyt oon raskaana ni en paljoa voikkaan tuollasta tehä...täytyy siis oottaa kesän asti... Onko se siis hyvää/pahaa? ramppaatko jatkuvasti tyyliin vessassa?
:attn:
 
Niin ja sit se vessassa käynti mulla alkoi tapahtuu klo. 18.00 ja sit joutui käymään muutaman kerran mut ei niin kuin koko aikaa joutunut istuu vessassa ja sit yöks se sit rauhoittuu.

Aamulla näkee sit onks se todellinen puhdistuminen tapahtunut kun maksasta tulee vihreitä palloja, niin silloin se on kans puhdituksen. Odotan innolla aamua.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.02.2007 klo 00:22 Miia82 kirjoitti:
Niin ja sit se vessassa käynti mulla alkoi tapahtuu klo. 18.00 ja sit joutui käymään muutaman kerran mut ei niin kuin koko aikaa joutunut istuu vessassa ja sit yöks se sit rauhoittuu.

Aamulla näkee sit onks se todellinen puhdistuminen tapahtunut kun maksasta tulee vihreitä palloja, niin silloin se on kans puhdituksen. Odotan innolla aamua.
Vihreitä palloja? :eek:
 
Jestas, kerro nyt mullekki heti aamulla millassia palloja tuli :O :LOL: :D

Juu sama tuo on, tai samalta kuulostaa, luin sen käyttöohjeen silloi joskus kun piti kokeilla...

Ihan kiva kuulla kokemuksia siitä niin uskaltaa sitten itekkin kesällä koklata jos siltä tuntuu, mitäpä se tuola turhaan kaapissakaan seisoo... =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.02.2007 klo 00:23 marraskuu0104 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.02.2007 klo 00:22 Miia82 kirjoitti:
Niin ja sit se vessassa käynti mulla alkoi tapahtuu klo. 18.00 ja sit joutui käymään muutaman kerran mut ei niin kuin koko aikaa joutunut istuu vessassa ja sit yöks se sit rauhoittuu.

Aamulla näkee sit onks se todellinen puhdistuminen tapahtunut kun maksasta tulee vihreitä palloja, niin silloin se on kans puhdituksen. Odotan innolla aamua.
Vihreitä palloja? :eek:
näin juuri :eek: että mitä :eek: :xmas:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.02.2007 klo 00:28 KynttiläVakanAlla kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.02.2007 klo 00:23 marraskuu0104 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.02.2007 klo 00:22 Miia82 kirjoitti:
Niin ja sit se vessassa käynti mulla alkoi tapahtuu klo. 18.00 ja sit joutui käymään muutaman kerran mut ei niin kuin koko aikaa joutunut istuu vessassa ja sit yöks se sit rauhoittuu.

Aamulla näkee sit onks se todellinen puhdistuminen tapahtunut kun maksasta tulee vihreitä palloja, niin silloin se on kans puhdituksen. Odotan innolla aamua.
Vihreitä palloja? :eek:
näin juuri :eek: että mitä :eek: :xmas:
Kuulostaa niin kamalalta :D
 
C24 puhdistuskuuri lisää elimistösi hyvinvointia

1. Lue ohjeet tarkasti ja noudata niitä. Pidä kiinni annetuista kellonajoista (klo. 17, 19, 21, 6 ja 8).

2. Osta kylmäpuristettua oliiviöljyä ( Älä käytä halpoja öljyjä, vaan laadukasta kylmäpuristettua öljyä.

3. Osta 1-2 verigreippiä, joista puristat öljyn kanssa klo. 21.00 nautittavan mehun. Jos olet allerginen greipille, vesi käy hyvin.

4. Mikäli sinulla on ummetusta, varaudu kuuriin huolehtimalla jo aikaisemmin, että suolen sisältö on pehmeää. Käytä luumuja, viikunaa ja/tai magnesiumia 350-1000mg (jo muutamana kuuria edeltävänä päivänä).

5. Juo runsaasti niin, että saat munuaisten toiminnan aktiiviseksi. Tämä auttaa elimistön puhdistuksessa, koska C24 alkaa puhdistaa elimistöä sekä vesiliukoisia että rasvaliukoisia kuona-aineita ja myrkkyjä.

6. Muista, ettet syö mitään rasvaista puhdistuspäivän aamuna, etkä lounaalla. Voit nauttia kevyehkön lounaan n. klo. 12.

7. Kun aloitat kuurin klo. 17 varaudu siihen, että olet kotona, sillä suoli toimii todella aktiivisesti koko illan. Mikäli mitään ei tapahdu klo. 19 mennessä, niin ota itse normaali vesiperäruiske (apteekin kertakäyttö huuhtelupussilla tai luontaistuotekaupoista saatavalla huuhtelupussilla). Näin saat suolen varmasti tyhjäksi klo. 21 mennessä. Tulos on silloin tehokkaampi, sillä kuonaaineiden eritys elimistöstä alkaa ja ne on myös saatava vauhdilla sieltä ulos.

8. Klo. 21 otettuasi öljy-greippiseoksen, käynnistyy varsinainen maksanpuhdistus. Olet ollut koko päivän rasvattomalla ruualla, ja nyt maksasi alkaa tulvia sappinestettä ja se tuo maksan pienistä tiehyistä ulos paljon tavaraa (pieniä vihertäviä pallosia, joiden sisällä saattaa olla jopa kuivahkoa jauhemaista kiveä tai kolestorolia).

9. Suoli yleensä rauhoittuu klo 22 mennessä ja voit mennä nukkumaan. Jos olet huono-uninen, voit ottaa yöksi esim. Donsbachin Stressgard - valmistetta, joka rauhoittaa ja auttaa saamaan unen päästä kiinni.

10. Pistä kello soimaan kuudelta aamulla, jotta pysyt aikataulussa. Kun käyt WCssä, tarkkaile mitä tuli ja tulet yllättymään... Veden pinnalla kelluu sitä tylosta, jota on metsästettykin. Vihertäviä pallosia saattaa aamupäivän mittaan tulla jopa 2000 kpl. Määrä on yksilöllinen, mutta oli niitä vähän tai paljon, ole tyytyväinen.

11. Ota kuuri loppuun ja seuraile tulosta vielä koko aamupäivä. Suoliston aktiivinen toiminta rauhoittuu yksilöllisesti aamupäivän tai päivän mittaan.

12. Kun sinulla alkaa tulla nälkä, klo 10-12 jälkeen, ota kevyt aamupala (Esim. luomuriisiä, maustettuna luomukasvisliemellä tai hapankaalilla tai mitä itse haluat). Jo iltapäivällä tai alkuillasta voit syödä kevyehkön aterian.

13. Jatka koko kuurin ajan runsaasti veden juontia, sillä se pitää munuaisten toimintaa vilkkaana ja tehostaa puhdistumista munuaisten kautta.

14. Kuurin loputtua olisi hyvä käyttää maitohappobakteereita kapseleina, illalla viimeisen aterian yhteydessä (ainakin 1-2 viikon kuuri). Maitohappobakteerit tasapainottavat suoliston bakteeriflooran tehostaen siten koko kehon immuunipuolustusta.
 
C24-juoma ei ole parhaimman makuista, ja jos haluat voit sekoittaa sen 1d verigreippimehua ja juoda runsaasti vettä päälle. Itse olen kokeillut molemmat ja sekoitan sen vain veteen.
Kun tiedät miten hyvin elimistösi puhdistuu, kestät tämän paremmin. (C24:n puhdistavat aineet ovat yrttiuuteita, eikä siinä ole glaubersuolaa).

Kuurin voi tehdä 3 kertaa vuodessa. se on huomattavasti tehokkaampi kuin paasto. Kenelle paasto sopii, suosittelen sitäkin, mutta eri aikaan. Älä jatka tämän kuurin jälkeen suoraan paastolla. Elimistön puhdistaminen kestää aikansa, eikä se tapahdu hetkessä. On laskettu, että intensiivinen puhdistus vie niin monta kuukautta kuin on ikävuosia.

Elimistömme kuonaantuu jatkuvasti. Täydellisen pihdasta siitä on mahdotonta saada, mutta tämä kuuri auttaa elimistöäsi jaksamaan paremmin. Niska-hartiaseutu on kuonaantuneen maksan heijastusaluetta, ja puhdistus auttaa sekä helpottaa kolotuksissa. Samoin päänsäryt vähenevät ja olosi virkistyy.

Elimistön puhdistus auttaa myös painonhallinnassa, sillä kehon aineenvaihdunta vilkastuu. Lisää kuurin jälkeen vähän proteiinipitoista ruokaa ja vähennä hiilihydraatteja. Korvaa perunaa ja leipää tuoreilla ja höyrystetyillä kasviksilla. Älä juo aterioilla mitään, sillä runsas juominen laimentaa ruuansulatusnesteitä. Juo aterioiden välissä runsaasti. Tee muutoksia pikkuhiljaa, niin onnistut paremmin.

Itse on tehnyt ko. kuurin nyt 5 kertaa, enkä vaihtaisi sitä paastoon. Joillakin (harvoin) voi tulla pahoinvointia. Keskeytä kuuri siinä tapauksessa eli jätä kaksi viimeistä juomaa ottamatta. Olo korjaantuu aamuun mennessä. Näissä tapauksissa paha olo tulee yleensä öljyn ottamisen jälkeen ja se viittaa siihen , että sinulla on joitain häiriöt ruuansulatus systeemissä ja maksa/elimistö ovat erittäin kuonaantuneita. Mahdollisesti voit saada paastonkaltasia oireita seuraavan aamun aikana, mutta olo korjaantuu heti, kun olet syönyt.

Jos käytät lääkkeitä esim. kerran päivässä aamuisin, ota ne normaalisti aloituspäivänä ja seuraavan kerran heti, kun syöt ensimmäisen aterian seuraavana päivänä. Epäselvissä tapauksissa on hyvä neuvotella oman lääkärin kanssa.

-sairaanhoitaja, lymfaterapeutti-
 
Mulla myös tarkoituksena pian kokeilla tuota. Olipa mukava lukea tuosta jonkun kokemuksia nyt, luin jonkun kokeilleen haastattelun lehdestä ja sen perusteella päätin kokeilla. Tarkoituksena olisi aloittaa hiukan terveellisempi elämä B) niin kun on tullut syätyä niin paljon herkkuja&roskaruokaa, ajattelin että tuo olisi hyvä startti. :whistle:

Mistä ap muuten ostit tuon? Minä olen löytänyt vaan netistä tuon tuotteen.
 
Lyydis harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.02.2007 klo 09:16 ukkelipukkelinäiti kirjoitti:
Mulla myös tarkoituksena pian kokeilla tuota. Olipa mukava lukea tuosta jonkun kokemuksia nyt, luin jonkun kokeilleen haastattelun lehdestä ja sen perusteella päätin kokeilla. Tarkoituksena olisi aloittaa hiukan terveellisempi elämä B) niin kun on tullut syätyä niin paljon herkkuja&roskaruokaa, ajattelin että tuo olisi hyvä startti. :whistle:

Mistä ap muuten ostit tuon? Minä olen löytänyt vaan netistä tuon tuotteen.
Mun anoppi tilas noita Oriolalta..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.02.2007 klo 09:25 Ellida kirjoitti:
http://ssl.terveysasema.com/index.php?main_page=product_info&products_id=729

Tilasin tuolta tuon kuurin. =)
No just tuolta minäkin olen löytänyt sen... taidan laittakin tilaukseen, muuten tää mun terveempi elämä venyy siihen asti kun pitää alkaa tunkee kesävaatteita päälle eikä mun massu mahu niihin edelleenkään... :ashamed:
 

Yhteistyössä