C24 (24h) Puhdistuskuuri

Kävin ostaa sen suoraan luontaistuotekaupasta kun netissä kaikkialla oli loppu.

Yö meni aika #&%?$!* oksensin mahan tyhjäks tuossa 1.30 sen jälkeen olo oli hyvä, aamulla oli niitä odotettuja vihreitä pallukoita muutama, paino on tippunut vähän yli 2kg.

Edelleen joutuu käydä vessassa tyhjennyksillä mut hyvähän se on, nälkä ei ole vielä. :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.02.2007 klo 00:05 Miia82 kirjoitti:
Onko kukaan kokeillut?
Minä aloitin tänään ja voi luoja et se juoma on pahaa, eka meni hyvin mut sit tää mikä pitää ottaa klo. 19.00 niin meinas tulla ylös se oli niin hirveetä ja tää verigreippi + oliiviöljy juoma oli aikas hyvää.

Hyvin on kuonaa tullut ulos ja olo oli illemmalla vähän väsynyt joten sammuin kun väsytti.

Huomenna vielä 2 juomaa ja sit se on ohi. :D
Hei, Mä olen miettinyt tota kuuria kanssa. Paljonko se maksaa, jos saa udella :D
 
Täällä se maksoi vähän yli 43e.

Eilen söin sit illalla salaattia ja otin pari maitohappokapselia.

Aamulla maha toimii normaalisti edelleen tulee vihreitä pallukoita eli vartalo jatkaa puhdistumista vaikka eilen sen lopetin, hyvähän tämä on. :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.02.2007 klo 07:50 Miia82 kirjoitti:
Täällä se maksoi vähän yli 43e.

Eilen söin sit illalla salaattia ja otin pari maitohappokapselia.

Aamulla maha toimii normaalisti edelleen tulee vihreitä pallukoita eli vartalo jatkaa puhdistumista vaikka eilen sen lopetin, hyvähän tämä on. :)
Mites on nyt mennyt? Onko olo kevyempi?
Minä sain nyt viikolla sen kuurin minkä tilasin netistä. Ens viikolla pitäis testata. =)
 
Minä ostin tuon kuurin ja tänään ois tarkotus alottaa. Makso täällä 35?.
Kerrotko vielä miten yö sujui yms?Onko vihreitä palloja tullut...
hyvinkö jaksoit loppuun asti?ja tuliko nälän tunnetta missään vaiheessa?
 
No nyt on kuuri minullakin tehtynä! :D
Täytyy sanoa että toimii todellakin. Juoma on kyllä tosi pahaa mutta sisulla sain juotua ne. Yö meni hyvin ei tarttenu kuitenkaan laukata vessassa kun vasta rauhottui illalla. Ja aamulla vasta kahdeksan jälkeen mulla tuli niitä vihreitä palleroisia, niitä on tullut nyt pitkin aamua monia kymmeniä.
Onneksi on niin lyhyt kuuri, eihän tuota juomaa kyllä mieluusti juo mutta palkintona on sitten maksan puhdistuminen.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.02.2007 klo 11:00 Ellu kirjoitti:
Kuinka paljon siinä juodaan tuota oliiviöljyä? Ajatus etoo... Onko kukaan joutunut tekemään suolihuuhtelua?
Yhden desin verran oliiviöljyä ja 2dl verigreippimehua sekoitettuna.
Suolihuuhtelua en joutunut tekemään, joskusmuinoin olen kyllä tehnyt sitäkin.
 
Oliiviöljyn juominen vaikuttaa ajatuksena etovalta, mutta se on verigreippimehuun sekoitettuna toimenpiteen pienin murhe.
Verigreippi peittää öljyn maun. Litkusta tulee kyllä aika ähky, nälkää illalla ei juurikaan koe.

Minun aloitusiltani sujui ilman vessakäyntejä, olo oli aika järkyttävä - pöhöttynyt ja turpea. Vettä join jauhepussieliemien välillä paljon, ehkä 2l.

Aamulla elämä helpottui, taivaan kiitos.
 
lisa
Jos haluaa suoliston puhdistaa kunnolla kuona-aineista ja muusta pas..sta, kannattaa ostaa luontaistuote kaupasta BIODRAIN-kuuri. Ei tollasella vuorokauden kuurilla ole mitään merkitystä!!!
 
Kokeiltu on, ja oli ihan SAIRAAN pahan makusta se litku, ja minusta etenkin se oliviiöljy greippimehu, sekotus ( tosin nehän ei sekotu keskenään, vaan ovat iloisesti lasissa päällekkäin :$ )
MUtta pakko on sen verran myöntää, että kyllä se kuuri toimi ( tosin mistään vihreistä palloista mulle ei kukaan maininnut mitään, enkä kyllä sellasia huomannut... tosin en suuremmin tiiraillutkaan) paino putosi 2 kg, ja olo oli paljon virkeämpi jonkun aikaa.
MUtta oli se litku kyllä niin hirvittävän makuista että en ihan heti
lähtis sitä uudelleen tekemään.. ehkäpä kerta vuodessa riittää mulle.
 
tuula
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.04.2007 klo 10:05 lisa kirjoitti:
Jos haluaa suoliston puhdistaa kunnolla kuona-aineista ja muusta pas..sta, kannattaa ostaa luontaistuote kaupasta BIODRAIN-kuuri. Ei tollasella vuorokauden kuurilla ole mitään merkitystä!!!
Samaa mieltä. Olen myös puolen vuoden välein tehnyt tuon, ja olo on höyhenen kevyt ja raikas.. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.04.2007 klo 10:16 tuula kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.04.2007 klo 10:05 lisa kirjoitti:
Jos haluaa suoliston puhdistaa kunnolla kuona-aineista ja muusta pas..sta, kannattaa ostaa luontaistuote kaupasta BIODRAIN-kuuri. Ei tollasella vuorokauden kuurilla ole mitään merkitystä!!!
Samaa mieltä. Olen myös puolen vuoden välein tehnyt tuon, ja olo on höyhenen kevyt ja raikas.. =)
Mitenkäs tämä toimii? Kauanko kestää ja mitä maksaa?
 
lisa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.04.2007 klo 10:25 hiirimatto kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.04.2007 klo 10:16 tuula kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.04.2007 klo 10:05 lisa kirjoitti:
Jos haluaa suoliston puhdistaa kunnolla kuona-aineista ja muusta pas..sta, kannattaa ostaa luontaistuote kaupasta BIODRAIN-kuuri. Ei tollasella vuorokauden kuurilla ole mitään merkitystä!!!
Samaa mieltä. Olen myös puolen vuoden välein tehnyt tuon, ja olo on höyhenen kevyt ja raikas.. =)
Mitenkäs tämä toimii? Kauanko kestää ja mitä maksaa?

Sitä otetaan 3 tablettia päivässä, ja juodaan paljon vettä. Suositus on, et käytetään 6viikkoa. Toi annos maksaa jotain 80e luokkaa. (ihan tarkalleen en muista..) Mut satsaus kannattaa, varsinkin jos on aina syöny rasvaisia ruokia ja paljon sokerista, puhdistaa tehokkaasti.

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.04.2007 klo 10:29 lisa kirjoitti:
Sitä otetaan 3 tablettia päivässä, ja juodaan paljon vettä. Suositus on, et käytetään 6viikkoa. Toi annos maksaa jotain 80e luokkaa. (ihan tarkalleen en muista..) Mut satsaus kannattaa, varsinkin jos on aina syöny rasvaisia ruokia ja paljon sokerista, puhdistaa tehokkaasti.
Samalla saa syödä normaalisti?
 
lisa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.04.2007 klo 10:31 hiirimatto kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.04.2007 klo 10:29 lisa kirjoitti:
Sitä otetaan 3 tablettia päivässä, ja juodaan paljon vettä. Suositus on, et käytetään 6viikkoa. Toi annos maksaa jotain 80e luokkaa. (ihan tarkalleen en muista..) Mut satsaus kannattaa, varsinkin jos on aina syöny rasvaisia ruokia ja paljon sokerista, puhdistaa tehokkaasti.
Samalla saa syödä normaalisti?

Periaatteessa, mut tietty kannattaa syödä mahdollisimman terveellisesti, vähentää rasvan ja sokerin määrää. Ei siis ole paasto kuuri.
 

Yhteistyössä