Candy Crush Saga taso 109

  • Viestiketjun aloittaja Cck
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ai ja mä kun olen jumissa vielä tasolla 92. Ollut jo monta kuukautta. En ole myöskään edelleenkään ymmärtänyt mitäänmlogiikkaa koko peliin vaan huiskin vaan niitä karkkijonoja miten sattuu. Juu tiedän, kuinka monen karkin jonosta tulee niitä erikoiskarkkeja, mutta kun alan oikein yrittämän esim. niitä moniväripallloja, niin ei sitten millään ja sirrot loppuu alta aikayksikön, enkä ole pässyt vielä alkua edemmäs... Ärsyttävä peli, vaikkakin ihan helvatin koukuttava. :mad:
 
vieraileva tähti1
Kyllä se menee ennen pitkää läpi, itse olen tasolla 1426 ja vain maksuttomia apuja olen käyttänyt. Tarpeeksi pitkään kun jotain tasoa tahkoaa niin sittenpä se meneekin läpi ihan tuosta vaan ;)
 
Ccs
Mun mielestä toi vaan on mahdotonta saada ne erikoiskarkit oikeisiin kohtiin ennenkun pommit räjähtää. Enkä mäkään oo ikinä oikein osannu tekemällä tehdä erikoiskarkkeja, ne vaan tulee. Yritin netistä lukea ohjeita, mutta ei niistä oo apua. Jumitan Soda crash sagassakin tasolla 83, niin nyt ei oo mitään kivaa pelattavaa :devil:
 
vierailija
Kerää niitä maksuttomia apuja. Niitä saa c-karkeilla ja joka päivä yhden onnenpyörästä. Tikkareilla saa hajotettua pommeja, hyytelöä ja muita epätoivottuja kohtia. C-karkkeja voi kerätä vanhoistakin tasoista.
 
Ccs
Mä en oo ikinä nähny mitään onnenpyörää. Mä pelaan vaan puhelimella, enkä siinä oo nähny. Onks ne c-karkeilla kerätyt avut niitä, jotka näkyy siinä yläreunassa?
 
Kauan meni mullakin sen tason tahkoamisessa. Olen tällä hetkellä jossain 140 jotain tasolla, kyllästyin koko peliin. Mitä järkeä on tehdä liian haastavaksi joitakin tasoja? Itse en ainakaan suostu käyttämään mitään maksullisia apuja siinä.
 
vierailija
Minäkin keskytyn pelaamisen puoleksi vuodeksi kun taso noin 180 paikkeilla oli niin vaikea, että sitä en saanut läpi. Puolen vuoden kuluttua kun kokeilin uudelleen niin se yhtäkkiä meni läpi tuosta noin vaan (olisiko jotenkin helpotettu???)

Nyt olen jossain 230 paikkeilla ja taas niin vaikeas taso, että ei enää edes huvita yrittää.
Miksi hitossa peli ei esim. voisi päästää läpi, jos olet kokeillut 100 kertaa tai kerännyt niitä numerokarkkeja vaikka 1000. Nyt saa numerorarkeista vaan räjähtäviä palloja tms, joista ei oiekasti ole vaikeissa kentissä yhtään apua.

Vielä paskempi Candy crush Soda, siinä juutui jo 120 paikkeille sellaiseen,ruutuum jota on iahn mahdoton saada läpi. Ja uusi peli Jelly on vielä pahempi. jo 30 paikkeilla onsellainen kenttä jota ei millään meinaa saada läpi. en jaksa edes yrittää
 
Ccs
Jee, tänään se taso VIHDOIN meni läpi (y) Mutta joo en ymmärrä miks pitää väkisin tehdä niin vaikeita tasoja, joita joutuu tahkoamaan kuukausikaupalla. Tai ymmärrän mä tietty sen logiikan, et ihmiset ostas niitä maksullisia apuja, mut olis se kyl reilua, et niin kun joku ehdotti, et jos on just 100 kertaa yrittäny, niin sit se jotenkin helpottus. Mitään onnenpyörää en oo vieläkään mähnyt missään? Nyt ehkä hetken taas peli luistaa, ennen kun taas jään tahkoamaan jotain tasoa. Soda Crashissa oon jumissa 85 tasolla.
 
  • Tykkää
Reactions: Essi-
vierailija
Jee, tänään se taso VIHDOIN meni läpi (y) Mutta joo en ymmärrä miks pitää väkisin tehdä niin vaikeita tasoja, joita joutuu tahkoamaan kuukausikaupalla. Tai ymmärrän mä tietty sen logiikan, et ihmiset ostas niitä maksullisia apuja, mut olis se kyl reilua, et niin kun joku ehdotti, et jos on just 100 kertaa yrittäny, niin sit se jotenkin helpottus. Mitään onnenpyörää en oo vieläkään mähnyt missään? Nyt ehkä hetken taas peli luistaa, ennen kun taas jään tahkoamaan jotain tasoa. Soda Crashissa oon jumissa 85 tasolla.
Onnenpyörä on siellä vasemmalla alanurkassa.
 

Yhteistyössä