Cerazette

Mekkike
mä sain kans tuota cerazetteä eikä ole ollut mitään ihmeempiä sivuvaikutuksia tms. Olen tosin käyttänyt vasta kuukauden päivät. Mies tosin vaan sano et oon sillä tuulella kuin olis menkat koko ajan...en tosin tiedä johtuneeko tuo lääkkeestä :kieh:
 
Heip! Olen käyttänyt ko.pillereitä muutaman viikon ja nyt alkoi "mukava" ruskea välivuoto n.viikko menkkojen jälkeen. Onko tää ihan normaalia? Eikös näiden kaa pitäis jäädä menkat pois eikä suinkaan tihkuella miten sattuu? :/
 
Mulla oli cerazette pillerit käytössä viime vuonna mutta ei sopineet minulle.
Koko ajan särki päätä, jalat ja kädet meni tunnottomaksi...
Oikeastaan mitkään muutkaan pillerit eivät ole sopineet mulle.
Nyt mulla on sit kierukka. Ollu neljä kuukautta, enkä oo ajatellu vaihtaa mihinkään muuhun.
 
Söin vajaa kaks kuukautta Cerazetteja ja melkein koko tämän ajan oli pientä vuotoa. Mä olen ymmärtänyt niin, että voi jäädä menkat kokonaan pois TAI sitten voi vuotaa melkeinpä koko ajan vähän :/ No mulle ne ei muutenkaan sopinut, tuli kauheita raivokohtauksia ja masennuskausia :/
 
koiraharrastaja
Ei passannut, ei..."pientä tiputteluvuotoa" oli 25 päivää kuukaudesta, seurauksena anemia. Ehkäisivät kyllä hyvin, kun halutkin katosivat täysin!
Kaksi kuukautta jaksoin, sitten heitin roskiin... :headwall:
 
Itse olen syönyt Cerazetteja jälkitarkastuksesta lähtien (synnytys 31.3.03). Tuona aikana tullut ehkä kolme vuotoa joita voisi jonkin sortin menkoiksi sanoa :D Minulle ovat passanneet siis hyvin ja jatkan käyttöä edelleen, mitään välivuotoja tms. häiriöitä ei ole ilmennyt :)
 
oonukka harmaana
mulla vaikutti niin että menkat jäivät pois kokonaan, mitään ei oo tullu kesäkuun jälkeen..mielialan vaihtelut ovat aika inhottavia, tuntuu että herneitä ropisee välillä pussillinen nenään.. eikä petipuuhatkaan pahemmin kiinnosta..
 
mä oon touko-kesäkuusta asti syöny cerazzetteja ja kun alotin ne niin meni viikko ja alko menkat,sen jälkeen ei oo näkyny.
joskus oon tosi herkkis päällä...muita "oireita" ei oo..
paitsi myös mulla peti hommat ei niin kauheesti nappaa..
 
Ootteko ottanu huomion, että monesti toi sivuvaikutuksena esiintyvä hermojen meneminen kja masennus liittyy elämäntilanteeseen, siis (pienten) lasten kanssa olemiseen. Mulla ainaki oli pelkkää masennusta ja hermojen kiristelyä ensimmäiset 7kk lapsen syntymän jälkeen , vaikken mitään ehkäisyä käyttänyt. Kaikki alkoi helpottamaan kun aloitin pillerit =) Että välillä näinkin päin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.01.2006 klo 22:35 Vivian-81 kirjoitti:
no voihan kettu..just sain näitä,en oo viel ehtiny ostaa...tietty eri ihmisillä eri vaikutukset mut silti.. :headwall: :headwall:

Älähän nyt sentään etukäteen masennu, kuten jo itsekkin totesit vaikutukset on yksilöllisiä. Minulla ei ole mitään huonoa sanottavaa Cerazettesta ja olen käyttänyt niitä jo yli 2 1/2 vuotta ;)
 
amorous88
ite harmittaa kun e-pillerit sopi mulle aivan täydellisesti, mut sit kohos verenpaine... kokeiltiin ehkäisyrengasta mutta se rikkoi paikat sekä mieheltä että minulta :'(
tänään sain sit cerazette pakkauksen jota kokeilen sit torstaista lähtien... jänskättää =)
hemmetin verenpaine pilasi mun hyvän ehkäisyn !!!
 
möykkäpaakku
mulla on ollu cerazette nyt elokuun alusta ja siteitä on saanu ostaa kärrikaupalla \|O Melkein on niin päin että vuotoa 3 viikkoa, vuotamatta viikko... NO sitten kun olin jo tottunut tähän rytmiin, ei marras- joulukuussa tullutkaan vuotoa kolmeen viikkoon ja heti pelkäsin tietenkin että raskaana ollaan, mutta, yllätys yllätys, joululahjaksi alkoi taas vuoto ja, no edelleen tihkuttaa... \|O Ärsyttää. Ehkäisyneuvolasta antoivat jatkoreseptin, kun on ylipainoa peräti 2 kiloa. Sanoi että kun on tuota ylipainoa noin paljon, niin nämä on parhaat pillerit... \|O

#&%£$!* suoraan sanottuna ovat. Ainakaan minulle eivät sovi, mutta pakko jotain syödä, että edes sillon, kun ei vuoda, saa harrastaa mukavia miehen kanssa...
 
puuh
no onhan täällä kollegoja! samaa merkkiä sain verenpaineen takia..ekana kuukautena ei menkkoja näkynyt ja nyt sitten on menkkoja ollut kohta toista viikkoa... tosi raivostuttavaa..saakohan tässä side haaroissa kulkea koko loppu ajan kun pillereitä syö.. onpa kumma jos seksi haluut hävii iteltä mutta en kyllä imettele kun ne hävii kohta mieletäkin... :headwall:
 
Mä olen just saanut seksielämäni takasin =) =) =) Yhdyntäkivut oli ongelma mut nyt on ollut pari päivää aika upeeta pojan ollessa päikkäreillä ulkona ja miehen ollessa kotona ;)
Tänäänpä sitten aloinkin miettiä, että kun on cerazettet oottanu laatikossa näitä parempia aikoja, et hitsit, uskaltasko niitä ruveta käyttämään, kun jostain syystä ei jotenkin houkuttele, ja tän ketjun luettuani houkuttelee vielä vähemmän :/ Kondomit on käytössä, mut sit ku innostuttiin uudestaan ni jäi käyttämättä :ashamed: Vaan on se niin paljo ihanampaa ilman sitä kumia, ja toisaalta en haluis alkaa kärsiä noista vuoto-ongelmista saati haluttomuudesta yleensä...
Äh, enpä tiedä mitä tehdä..
 
oon nyt käyttänyt noita elokuun lopulta lähtien (imetän mutta en täysin, ja vauveli on kohta 8kk) ensin oli menkat viikon välein 3:sti , sitten väli oli 2 vkoa - ja sitten olikin yhden kerran ihan normi väli ja sen jk ei oo tullu ollenkaan. Kahdesti oon tehny raskaustestin - negatiivinen se aina on. Paino ei tippunu niin nopeeta kuin ekan raskauden jk :/ nyppyjä on enemmän kuin normaalisti JOKA puolella kroppaa :( mutta, jos tietäis ihan 100% varmuudella aina, että raskaana ei oo - olis nää ihan ok pillerit. Hemmetti, se vaan on niin että sen vuodon poisjäämisen aina yhdistää siihen - että > raskaana.
 
aloittelija
voih.. :eek: tänään juuri sain ensimmäiset cerazette pillerini, vielä en ole aloittanut enkä kyllä enää tiedä aloitanko..melkein kaikki mitä täällä luki oli negatiivista :/ tavalliset e-pillerit ei mulle sovi, että tässä sitä nyt ollaan umpikujassa.. :'(
 

Yhteistyössä