Cerazette

  • Viestiketjun aloittaja Ahdistunut
  • Ensimmäinen viesti
ai mulle sopi ihan hyvin.
vaihdoin näihin e-pillereistä kun ne kiellettiin multa (migreenin takia) ja vei vuodon kokonaan niin en voi senkään puolen valittaa :whistle:
tosin vei kyllä pupuiluhimotkin...
eka meinasin että ei enää ikinä pillereitä mutta koska kumi meiltä ei luonnistu niin kai noi on aloitettava taas raskauden jälkeen...
 
näitä piti syödä imetysaikana etten tulisi raskaaksi...söin kaksi kuukautta ja vuodin enemmän kuin koskaan ja kun päätin lopettaa loppui vuotokin...sitten oltiinkin kumien varassa ja ....no kohta se nähdään kasvaako massu vai ei... :/
 
Villemo
Ja arvatkaapa vaan mistä syystä avioeroja tulee pienten lasten vanhemmille`? No ehkä on pillereissä suurin syy, kun akka on iha raivopää ja mielenvikainen ....
Näin mä oon vähä miettiny tätä asiaa..
 
zelda
Hei!Kolmannen jälkeen aloitin kyseiset pillerit.Migreeniä ei ole ollut vuosiin ja nyt se alkoi pillereiden käytön jälkeen uudelleen.Raivo kohtauksia on jatkuvasti,pinna kireellä koko ajan ja jatkuvat PMS oireet. :headwall: ARG.Vaikea tilanne,kun muu ehkäisy ei meille käy ja sterilisaatio on niin lopullinen päätös,ettei sekään tule kysymykseen.Raskaaksi olen tullut vain hormoonien avulla,mutta jos nyt jätän pillerit niin siinä käy tietenkin niin että heti tulen raskaaksi.Neljäs lapsi ei kyllä sovi tämän hetkisiin kuvioihin,kun on yksi erityis lapsi jonka osasto ja tutkimus jaksot pukkaa päälle.Tietenkin se selibaatti olisi yksi vaihtoehto :LOL: .Erohan tässä tulee jos jatkan noiden pillereiden syöntiä.Mielialat kun hyppivät laidasta laitaan :'( .
 
Mä olen käyttänyt nyt Cerazetteä kaksi viikkoa ja nyt alko vuoto, ei oikeen tiedä onko menkat vai kuuluuko se näihin pillereihin. vuoto on kyllä aika runsasta. Jos tälläi vuotaa kauan niin parempi varmaan lopettaa koko pillerit. Tuntuu et hermotkin on ihan loppu kotona. Voisko se johtua näistä pillereistä? Oisko kierukka kuitenkin parempi vaihtoehto?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.04.2006 klo 22:41 maikki kirjoitti:
Mä olen käyttänyt nyt Cerazetteä kaksi viikkoa ja nyt alko vuoto, ei oikeen tiedä onko menkat vai kuuluuko se näihin pillereihin. vuoto on kyllä aika runsasta. Jos tälläi vuotaa kauan niin parempi varmaan lopettaa koko pillerit. Tuntuu et hermotkin on ihan loppu kotona. Voisko se johtua näistä pillereistä? Oisko kierukka kuitenkin parempi vaihtoehto?
Mulla alkoi myös vuoto 2 viikon jälkeen siitä kun olin alottanut pillerit. Enkä tiedä onko pilleristä vai...mietin kyllä samaa et jos kauan kestää lopetan. muutenkin pitkät ja kivuliaan kk, niin en kyl tällasta jaksa.Mut sitten on kyllä vaihtoehdot mulla vähissä ton ehkäisyn suhteen...
 
Cerazettea takana vuosi, ja aiemminkin käyttänyt parivuotta. Mun mielestä sekä hyvä että huono pilsumerkki. Ei kuukautisia eikä vuotoja mulla ollenkaan niitä syödessä, eli nyt ollut vuosi ilman menkkoja, mikäs sen mukavempaa siis. Ei kipuja, ei päänsärkyä eikä tiputtelua mulla, migreeni tulee jos on tullakseen, mutten usko et pillerit provosoi sitä.

Kuitenkin mieliala ailahtelee, ellei tasan tarkkaan ota samaan aikaan pilleriä joka päivä. Lisäksi sänkypuuhat minimissä, halut kadonneet aika hyvin.

Kohta olis tarkoitus jättää pillerit pois ja aloittaa perheenlisäyksen toivominen. Mitenköhän paljon etukäteen "tositoimia" pitäis lopettää näiden syönti...?
 
taas yksi käyttäjä
Itse olen käyttänyt kyseistä pillerimerkkiä lähemmäs 4 kk. Päänsärky on vähentynyt huomattavasti sen jälkeen kun aloin näitä syömään.Sivuvaikutuksena on tullut lievää aknea ja painon nousua.Menkkoja ei ole pillereiden käytön jälkeen kuulunut.Lisäksi sivuvaikutuksena on tullut outoja "supistuksia",jotka tuntuvat silloin tällöin alavatsassa,erityisesti iltaisin.Onko muilla käyttäjillä ollut tämän tyylisiä vaikutuksia?
 
jee
alussahan voi olla päänsärkyä ja pahoinvointia kuten monissa lääkkeissä kun aloittaa. minustakin oli mainiot pillerit enkä muita olisikaan verenpaineenn takia saanut. olin pari vuotta ilman kuukautisia ja kun lopetin pillerit niin 4kk jälkeen olin raskaana.
 
jee
alussahan voi olla päänsärkyä ja pahoinvointia kuten monissa lääkkeissä kun aloittaa. minustakin oli mainiot pillerit enkä muita olisikaan verenpaineenn takia saanut. olin pari vuotta ilman kuukautisia ja kun lopetin pillerit niin 4kk jälkeen olin raskaana.
 
Mulle cerazettet on sopinut oikein hyvin. Aluksi oli 3 viikkoa vuotoa mutta sekin jäi. Ei minkäänlaisia mielialan vaihteluja eikä ainakaan painon nousua (oikeastaan laskua ;). Ainoa miinuspuoli on et limakalvot on aika kuivat ja haluja ei tahdo riittää, mutta tämä ei oikeastaan häiritse minua. Ei migreeniä johon minulla on taipumus. Paras pillerimerkki jota olen käyttänyt.
 
No niin, kaksi viikkoa pillereitä syöty. Tässä jo kolme päivää tullut sellaista ns. veristä valkovuotoa ja tänään tiputellut niukkaa kuukautisvuotoa. Toivottavasti tämä tiputtelu/vuoto ei nyt kauaa kestä!
 

Yhteistyössä