cerazetten sivuvaikutukset..

mitä muilla? kun mä oon 2 laattaa syönyt ja tuntuu että mulla on kaikki raskausoireet!!! huimaa,tekee pahaa, turvotusta, väsy(huonosti nukkumisesta kyl),alamaha kipu, ja sit vuotoja tuli eka 2vkon välein ja nyt ei o tullu ainakaa 6vkoon,tein toki testinkin varoiksi mut oli neg..
 
ko. pillereitä syöty nyt 10kk... Ekat menkat alkoi kolme viikkoa sitten ja on kestäneet sen kolme viikkoa :headwall: Synnytyksestä kohta vuosi ja imetyksen lopetuksesta 1,5kk. Ens viikolla gynelle oon menossa ja aion vaihtaa takasin e-pillereihin....
 
Mä olen niitä kohta puoltoista vuotta syönyt putkeen eikä muita "haittavaikutuksia" ole ollut kun että menkat on jääny pois.. yhdet menkat oli reilu kuukausi sitten.. tiputteli kaks viikkoa ja siihen loppuivat.. toivottavasti ei enää tulekaan.. mä olen ihan suht tyytyväinen ollu näihin.. onneksi, kun ei paljon vaihtoehtojakaan ole..
 
joo, mulla tuli kans menkat tauon jälkeen, kesti yli vkon, viikko vuotamatta ja taas alkoi ja kestänyt n.2vkoa.. sellasta pientä tiputtelua kokoajan. Alan oleen ihan kypsä kyseisiin pillereihin. eks ne voi lopettaa koska vaan?
 
On se jännä miten eri tavoin samat pillerit toisiin vaikuttaa... minulla ollut Cerazettet käytössä keväästä -03 lähtien ja ainoastaan parit menkat ollut koko aikana, eikä mitään tiputteluja tms. Tyytyväinen olen =)
 
Mun on pakko kirjoittaa tänne, että mullakin on ollut kaikki mahdolliset sivuvaukutukset vasta 6 viikon syönnin jälkeen. Aknea, painonnousua, päänsärkyä, menkat ollut kohta kaksi viikkoa. Eka tosi runsaat ja nyt sitten tiputtaa kirkasta, punaisen sekaista vuotoa... :headwall: Mulla on tossa resepti e-pillereille...enään ois reilu viikko tossa levyssä jäljellä ja sitten vaihdan...yksi avaamaton levy jää yli...Haluiasiko kukaan?!? Pistän postissa tulemaan..
 
Minäkin olen kyseiset pillerit hankkinut ja kadun suunnattomasti! Kasvot kukkivat, menkat kestävät lähes 2 viikkoa ja jatkuvasti on tiputteluvuotoa. Mieliala heittelee, enkä itsekään aina muista olenko hyvällä vai pahalla tuulella! =) heti kun lopetan imettämisen, heitän nuo pillerit pois ja aloitan ehkäisyrenkaan käytön!
 
Täällä kans mietitään , että alottaskohan nuo pillerit...menkat ei ole vielä alkaneet synnytyksen jälkeen, mutta pystyyhän ne muutenkin aloittamaan. Nyt synnytyksestä 2½ kk aikaa.
En ole aikasemmin syönyt minipillereitä, mutta tuntuu hassulta kun näissä pillereissä ei pidetä ollenkaan sitä taukoa vaan uusi lista alkaa heti kun toinen loppuu..." oikeissa" pillereissähän on aina se viikon tauko jollon yleensä ne " menkat" tulee.
Toivottavasti ei tulis kovin paljon sivuvaikutuksia!
 
majio
mulla muuten crazette oli hyvä, menkat jäi kokonaan pois..mutta minulle puhkesi minipillereistä ja nimenomaan cerazettesta kamala akne..se ei vieläkään ole rauhoittunut vaikka siitä yli vuosi kun söin ko pillereitä. nyt sitten antibioottikuurilla jotta saataisiin iho rauhoittumaan..en suosittele mikäli ko ongelma pelottaa..kosmeettistahan se vaan on mutta kyllä se tässä 30 kieppeillä jo alkaa psyykkeenkin päälle käymään kun naama on kun murrosikäisellä...
 
Jos et ole kellekään vielä viimeistä laattaasi lähettänyt niin ottaisin sen mielelläni..jos siis ihan ilmaiseksi ja ylimääräinen kerta on...laita terhi81@gmail.com osoitteeseen postia niin kerron yht.tietoni sitä kautta.

olen nyt 1½kk syönyt pillereitä..viimesen vkon särkenyt päätä.kait se näiden pillereiden piikkiin menee..muutoinkin tuntuu et elämä persuksista..eli kyllä mielialatkin heittelee..seksihalut täysin kadonneet..
eli näin mulla..mutta imetän vielä ja toiv,pitkään niin minipillereissä pysyn..ellen taukoa pidä kun ei ole enään nähtävästi miehelläkään haluja minun suhteen :(
 
Söin cerazettea 2 vuotta. parin päivän menkat tais olla 1. kerran. sen jälkeen ei oireita- vaikka täytyy nyt lopettamisen jälkeen todeta että ei ne seksihalut mitkään huimat silloin olleet. ja 2 vuoden jälkeen tuntuu ihanalta tuntea itsensä naiseksi taas kaikkineen hormonioikkuineen. :D mutta oman aikansa se oli aivan ihanaa olla ilman kuukautisiakin. nyt vauvaa toivoen eteenpäin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja pillipulla:
mulla on 2 viikkoa ollu menkat |O .jotta tänään soitin lääkärille ja se käski lopettaa niitten popsimisen jos vaikka loppus nyt sitten. Että enään en itteeni niitä tuki.
mulla teki samaa ja sitten saato alkaa miloin vaan ja tulla kaksi kertaa kuusakin ...oli tosi ärsytävät kunnes vaihdoin pois niistä...
 
Lopetin nämä myös tässä puoltoista viikkoa sitten,kun hermo meni,eikä ne ajaneet asiaansa.Menkat tuli sillon kun sattu tulemaan,kesti pitkään,pää oli kipeä,väsytti ja myös noita "raskausoireita",kyllä siinä muutama testi tuli tehtyä,kun ei menkkoja kuulunut ja paino nousee,tekee pahaa ym ym.Sitten kun kuukautiset loppui ja oli yhdynnässä,niin eikös ne alkaneet seuraavana päivänä uudestaan ja taas se viiden päivän putki,ihan reipasta vuotoa.Nyt mietin,kun olen lopettanut jo ja rinnat aristaa edelleen,että miten kauan nämä vaikutukset voi kestää?tietääkö kukaan?
:(
 
pari levyä kun olin syönyt niin valittelin miehelle että ärsyttää kun tunnutn olevan ärtynyt ja kärttyinen suunnilleen joka toinen päivä. Mies sitten ehdotti et voisko se johtua pillereistä. Minä siihen aluksi et ei kai nyt kuitenkaan koska minulla ei ole koskaan hormonit vaikuttanut mielialoihin (ei kuukautiset eikä yhdistelmäpillerit) Lopetin kuitenkin cerazeten ja kappaas vaan kun mieli parani! Muita sivuvaikutuksia niistä ei tullut, mutta käytämme mielummin kondomia kuin olisin (ja mies kattelisi) ärtynyt jatkuvasti =)
 

Yhteistyössä