Clomit monikkoraskaudessa?

Onkos täällä äitejä jotka ovat saaneet kuulla odottavansa useampaa kuin yhtä clomi kuurin jälkeen ja monennellako clomi kierrolla tärppäsi? Meillä ei ole kuin yhdet kaksoset suvussa ja miehellä ei ole ollenkaan joten tämä ei ainakaan lisää riskiä. (ei sillä että haittaisi jo kerralla kaksi tulisi) Mulla heti ekasta kierrosta onnistui. Nyt 5+1 ja nyt jo tosi paha olo ja wc:ssä tänäänkin useamman kerran tullu käytyä. Plussaakin näytti jo samana päivänä kuin olisi kuukautisten pitäny alkaa ja seuraavana päivänä testi olikin jo ihan selvä kun varmistin viivat oli yhtä tummia eli hcg:tä jo ihan reippaasti.
 
Hepsu
Sera83:n kertomus kuulosti ihan samanlaiselta kuin omani. Ekasta Clomi-satsista (yksi pilleri päivässä) tulin raskaaksi ja jo samana päivänä, kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa, näytti testi positiivista. Viikolla 8 kävimme alkuraskauden ultrassa ihan omasta mielenkiinnosta ja siellä sitten selvisi, että kaksosia odotetaan. Molemmat olivat samankokoisia ja kuulemma "hyvävoimaisia" ja pienet sydämet tykyttivät nopeasti.

Hepsu 9+1
 
Olen 23v perusterve esikoisesta haaveileva, taustalla kummittelee PCOS. Yritystä takana 8 yk. Kaksi edellistä kieroa Terolut ja Clomifemin avuin. Nyt 7.8.2013 oli kp15 tuolloin minut ultrattiin ja siellä selvisi että oikealla on kypsynyt 2 kpl munasolua ja että ovulaatio olisi aivan nurkan takan (ja olihan se, hyödynnettyä tuli). Sekä minun että mieheni suvusta löytyy kaksosia. Kaksoset olisivat enemmänkuin tervetulleita, mutta tulisi nyt edes se yksi.

Jännittää kovasti, miten tässä nyt käy. Ei millään malttais odottaa kahta viikkoa, enne kuin jotain vois selvitä.
 

Yhteistyössä