Clomittaret 2012










Keskiviikko 21.12.2011

Nimimerkki...Ikä...Yritys aloitettu...Toiveissa...Clomikierto...Kp

Alliisa............29v........11/10.............2.lapsi........2.clom.....Kp19

Aniit..............26v........09/10............2.lapsi........3.clom......Kp2

AnnaE...........26v........10/10............2.lapsi........4.clom......Kp24

Juudith..........25v........06/10............1.lapsi......välikierto.....Kp21

kaktuspiikki.....28v.......01/10............ 2.lapsi.......2.clom.......Kp26

magda...........24v.......06/10.............2.lapsi......välikierto.....Kp33

Nana2012.......28........06/11.............1.lapsi........2.clom.......?

pipsa79..........31v.......03/11.............1.lapsi.......1.clom.......Kp34

Päivi1980........30v......06/10.............4.lapsi.......3.clom.......Kp45

Riinali.............33v......11/10.............3.lapsi.......2.clom.......Kp34

Ronja76..........35v.......02/11..............1.lapsi......2.clom......Kp16

Rouva Rimpula..30v.....03/10..............2.lapsi......2.clom......Kp51

RäsyNukke.......28v......01/10..............2.lapsi.....välikierto....Kp31

vauvaton.........28v.......11/08.............1.lapsi......5.clom......Kp28









:heart: :heart: Plussanneet :heart: :heart:


Vauva haaveissa ... 25v ... 02/11 ... 1.lapsi ... 2.clom ... +15.10.+

 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa uuteen pinoon =) Tarkistakaa että tiedot on oikein, ettei mikään vaihtunu tossa muokkaillessa...

Ja toivotaan ettei meistä kukaan enää kirjottele tässä pinossa vuonna 2013 :D
 
Viimeksi muokattu:
Hienoa Juudith, uusi pino uudelle vuodelle =)

Omista kuvioista - viikonloppuna dippailin toista kertaa elämässäni ovista ja sain tulokseksi komean testiviivan (viiva pärähti välittömästi tummemmaksi kuin kontrolliviiva). Testitulosta on sitten oikein urakalla hyödynnetty ja peittoja heiliteltu ihan joka päivä. Pääasiassa kyllä ihan vain heiluttelun ilosta - nämä lapsentekoasiat ovat olleet aatteissa hieman taka-alalla... Ja ehkä hyvä niin =)

Mukavaa Joulun aikaa kaikille :heart:

Ja voitas tosiaan tehdä uuden vuoden lupaus, että kukaan meistä ei tule olemaan siellä vuoden 2013 pinossa :D
 
Kiitos Juudith uudesta pinosta! :flower: Mun taidot ei ois ikinä riittäny.

Mulle vois päivittää et kolmas clomikierto menossa. Ja jos noi kp:t vielä merkataan niin nyt on kp 2. :)

Ronja
onnittelut oviksesta!

Tarttis alkaa joulusiivot...
 
Heippa ja Kiitos tosiaan Juudith pinosta :xmas:

Ronja toivotaan että tärppää, olette hyvin hyödyntänyt kyllä :)

Aniit kolmas kerta toden sanoo tai ainakiin niin toivotaan! :hug: Seuraavassa kierrossa mulla kans kolmas menossa kolmella tabl.

Täällä ollaan hommailtu varmuuden vuoksi vaikka lääkärissä ei silloin mitään näkynyt että tapahtuu. Ihan eri meiningillä ;)
Lääkäri tosin sanoi että jos ei kuukautisia näy terolutin jälkeen niin tee testi. Eli mikään ei ole satavarmaa ettei joulu ihmettä vois tapahtua =) Terolutit aloitin sunnuntaina eli tässä odotellaan taas menkkoja. Onneksi vasta joulun jälkeen alkavat.

Joulua ollaan muuten valmisteltu kun vanhemmat ja sisarukset tulee meille joulua juhlimaan. Ihanaa!! Eli sen puolesta ei ole hirveästi ehtinyt vauva asiaa miettimään. Mikä on ollut ihanaa. Menee se aikakin nopeammin.
 
Kuulostaapa pitkästä aika positiiviselta kaikkien kuulumiset, eli tsemppiä kaikille ja toivottavasti pupuilut tuottaa tulosta ;)

Vähän muokkasin viel tota taulukkoo ku ne oli mun mielest jotenki hassus järjestykses, nyt jotenki selkeempi ainakin omaan silmään. Ja vois niitä kp:eitakin viel merkkailla, voin päivitellä aina kun kerkeen!
 
Heippa kaikille.

Mä oon pysytelly vähän taka-alalla viimeaikoina,ihan syystä. yrittäny ajatella muuta ja ollutkin paljon muuta ajateltavaa ja paljon harmia... tää clomikierto oli taas odotetusti ovuloimaton, nyt odottelen tätiä kylään terojen jälkeen ja toivon et ehdin alottaa seur. clomikierron ennen ku on lekuri, niin ei ehdi sitä multa kieltää. siinä kun oletettavasti taas ovulaatio tapahtuu... tää ovuloimaton kierto on ollu myös lähes oireeton... ihan tasapaksu olo ollu koko ajan. ehkä hyvä niin niin ei oo tarvinnu stressatakaan tästä asiasta.

ihanaa joulun aikaa kaikille! ja paljon parempaa tulevaa vuotta!!!
 
Hei!

Tulenpa tänne kyselemään, että mimmosia oireita clomit teille aiheuttanu?

Otin tänään 3. clomin (siis ihan eka kertaa käytän, taustalla paha endometrioosi...). Aamusta oli ihan järkky migreeni. Samoin verenpaineet päin mäntyä, rytmihäiriöitä. Vuoto lisäänty ihan hirvittäväksi ja hyytymiä tuli... Mitäs vielä... hmm... No, siinähä niitä. Lääkäri soitteli iltapäivästä ja käski lopettamaan. 27.12. katsotaan sitte mikä on munasarjojen tilanne.
 
Give Aika rajulta kuulostaa :/ Mulla itellään ollut vaan kuumia aaltoja, mielialanvaihdoksia (siis entistä jyrkempiä :p) ja sellasta huonoa oloa... Mut on niitä täältä kaikennäkösiä oireita lukenut...
 
Hellou kaikille Clomittarille!!! olen uusi tässä ketjussa ja uusi myös Clomien parissa, ensimmäinen kierto takana, uutta alotellaan ensi viikolla ellei ihme tapahdu :)

Yritystä meillä ei oo takana vasta kun puoli vuotta, mutta kuitenkin ultrassa selvisi monirakkulaiset munasarjat + ohut kohdu limakalvo, ja sain clomit heti verikokeiden jälkeen. Kierrot vaihdelleet 28 - 36 päivän välillä. Heti ensimmäisellä clomikierrolla saatiin hyvä vaste lääkkeelle, kp 13 oli 15mm folli kasvamassa. Joku tossa kirjotteli että peittoja heiluteltu joka päivä, mulle gyne sanoi (ja vauvapalstoilla monelle muullekkin) että olisi parempi harrastaa joka toinen päivä siemennesteen laadun takia.

Itse olen yllättynyt siitä, kuinka epäonnistunut olo voi tulla kun kuulee että lapsensaanti-mahdollisuudet on heikohkot. tuli jotenki sellane fiilis että on naisena epäonnistunut! muilla varmaan samoja tunteita käyty läpi?

meillä on ollut välillä ihan ongelma se yhdyntöjen ajoittaminen, kun sitä pitää sillon harrastaa vaan "vauvan tekemisen takia". muuten meillä ne asiat olleet ihan kunnossa mutta jotenkin mekaanista on touhusta tullut kun mukana on henkiset paineet ja asia mulla ainakin mielessä ihan päivittäin.

joku kyseli clomien sivuvaikutuksista, mulle tuli kanssa viikon kestävä armoton ohimopäänsärky vasemmalle puolelle päätä joka ei helpottanut millään lääkkeellä, edes yöllä. hikoilu kans öisin tosi kovaa, ilman peittoa ja alasti piti nukkua ikkuna auki ja silti oli sairas hiki :) :) nyt oviksen jälkeen ollut alavatsakipua päivittäin, mutta oon niin monta kertaa ollu varma raskausoireista että niihin ei kyllä voi enää luottaa :)

ihanaa päästä mukaan tänne kun kaikki on samassa veneessä!!!
 
Tervetuloa Nana2012! :) Haluatko nimes tohon listaan? Jos ni laita noi tiedot ni lisäilen.
Aika samoja fiiliksiä oon kans läpikäyny... Tosi sellanen vajaavainen olo ja sellanen ettei ois ikinä uskonu että omalle kohalle vois osua vaikka lähipiirissä nähny lapsettomuutta jonkin verran. Sama homma meillä myös noissa petipuuhissa, sillonku ovulaatio tiettävästi tapahtuu ni aika sellasta väkinäistähän se on, tekemällä tehtyä :p Nyt kun ollut muutama välikierto ni on ihanaa ku paineet on poissa ja seksiä harrastetaan taas ihan vaan sen seksin vuoksi eikä vauvan tekemisen :) Vaikka harrastaisin kyllä väkinäistä seksiä niin kauan ku tarvis kunhan vaan joskus tärppäis!!

Mut tsemppiä sulle, sun tilanne ainakin kuulostaa tosi hyvältä kun noin vähän aikaa vasta yritystä takana ja lääkkeelle saatu heti hyvä vaste!! :)
 
Voi miten ihanaa kuulla plussauutisia!!! Sylin täydeltä onnea Rouva Rimpula :D kertoisitko vielä lyhyesti, oliko tämä kolmas kierto jotenkin poikkeava verrattuna kahteen edelliseen? koska kävit folliultrassa, ja miten ajoititte seksin harrastamisen sen
jälkeen? voi että, jarrusukkia matkaan pikkuiselle ja plussatuulia kaikille ei vielä
plussanneille. Kyllä nämä clomi vaan monelle avun tuovat :) (.) : odottelen kuukautisia alkavaksi huomenna tai ylihuomenna, en oikeen tiedä koska kun on eka clomikierto vasta takana, mutta voi kumpa ne ei alkaiskaan.....
 
Onnea Rouva Rimpula! :)

Täällä niin selkeät menkkaoireet, että tätiä odottelen saapuvaksi keskiviikkoon mennessä. Vaikka uskoinkin ovulaation menneen ohi ennen miehen kotiin tuloa, niin siitäkin huolimatta elättelin toivoa paremmasta ja kuvittelin muka selkeitä oireita, mutta ainoa selkeä asia on että kyllä ne menkat taas sieltä alkaa. Seuraavan (5.)clomikierron vielä kokeilen, mutta sitten saa asia jäädä vähäksi aikaa unholaan ja keksin muuta sisältöä elämään, on tämä yrittäminen henkisesti niin rankkaa. Eikä omaa oloa helpota yhtään että lähipiiriin on tulossa vauvoja kuin sieniä sateella. Okei, tää on taas tätä mun menkkatilitystä, kun on mieli maassa ja huono olo pari päivää ennen tädin tuloa, menkkojen päätyttyä sitä on taas yhtä lapsellisen toiveikes ja innoissaan kuin kaikkina muinakin kuukausina. ;)
 
Rouva Rimpula Onnea paljon! Ihana uutinen!

AnnaE tiedän tunteen. Loppuun asti vaan täytyy toivoa parasta ja kyllä se joka kerta ottaa kupoliin ja kovasti kun menkat alkaa.

Täällä tais alkaa vuoto. Katsotaan vielä mitä huomenna sanoo vai onko tää jotain terolutin takia tiputtelua. Tänään kyllä otan viimeisen terolutin joten voi olla että alkoikin jo vuoto. Toisaalta hyvä jos alkaa näinkin pian kp25 niin pääsee taas pian yrittämään. Seuraavana olis kolmas clomi kierto joten toivotaan että täälläkin kolmas kerta toden sanoo. :)
 
kiitos onnitteluista! Epäuskoinen fiilis, mutta niin onnellinen.
Kolmas clomikierto ei sinällään eronnut muuten muista kuin, että annostus nostettiin 2tbl per pvä. Ultrassa gyne sanoi oviksen olevan seuraavana tai sitä seuraavana päivänä. Seuraavana päivänä ultrasta pupuiltiin ja se oli siinä.

Toisaalta tämä oli ensimmäinen kierto, kun ei yrittämällä yritetty. Rento meininki, koska olin aivan varma, että ei nämä clomit minua raskaaksi saa. Toisin kävi :)
 
Moikka!

Mulle vois päivittää kp 9. Olin ajatellut aloittaa Femarin tässä kierrossa, mutta en sitten jaksanutkaan... Otan nyt ihan rennosti ja odottelen vakituista työsopparia ;) Parin viikon päästä ois aika yliopistolliseen lapsettomuustutkimuksiin.

Onnea Rouva Rimpula! Lisää plussia tähän ketjuun!
 
  • Tykkää
Reactions: Rouva Rimpula
Onnea Rouva Rimpula, ihana saada plussauutisia =) !!!

On toi listan päivittely vähän jäänyt kun ollaan sukuloitu aatosta asti, enkä oo konella kauheesti käyny, mut voisin yrittää päivittää tässä ennen uutta vuotta... Mut menin vähn sekasin noist kp:eista, ni voisko kaikki sitä mukaan ku kirjottelee tänne ni laittaa sen hetkisen kp:n ni päivittelen sitä mukaa ? :) Kiitos!

Niin ja minä päivänä teit plussatestin? Päivitän sut tohon plussanneeksi :)
 
Viimeksi muokattu:
Muakin vielä kiinnostaisi rouva rimpulalta ( ihana nimimerkki :) ) kysästä just tota että minä päivänä plussasit? ja oliko mitään oireita? Juudith : empä tiedä mitä oon sekoillut kun noi kp:t sulle ilmoitin, luulin että kysytään kierron pituutta eikä kiertopäivää :) mulla on tänään kp29, ja ei kuulu menkkoja vielä. oltiin kaupungilla miehen kans tänään ja yhtäkkiä sanoin että "no niin, nyt alko kuukautiset" melkein itku tuli, mut sit kotona totesin että ei tulleetkaan, tuntu vaan ihan siltä :D eli kovin positiivisin odotuksin kuitenkin vielä.

en tiedä oikee millon pitäs testata, mun normaali kierto on 28 päivää mutta ennen clomeja se venyi miten tykkäs kun ei ovulaatiota tullut välttämättä lainkaan.. no, perjantaina testaan jos ei huomenna ala, uusi vuosikin kun on edessä. Voi että kun toivon meille kaikille kovasti onnea matkaan!

hei muuten, kuinka moni on käynyt ultran jälkeen säännöllisesti vielä verikokeilla tarkistamassa että munasolu on myös irronnut? Gyne sanoi viimeksi että ei tarvitse mennä, mutta eihän sitä tiedä mistään että irtoaako se vaikka folliultra näyttäis kuinka positiiviselta? missä vaiheessa saa irrotuspiikit mukaan????
 

Yhteistyössä