Clomittaret 2013

Mulla ainakin listassa kaikki oikein.. Paitsi että nyt tää meneil oleva kierto on 3.clomikierto
Huomenna kp11 ja alotan pitkästä aikaa ovistikuttelut, haluun olla varma et tapahtuu...

Plussanneille hirmusen paljon onnea :heart: Ihana joululahja plussata "joulun alla" ja ens jouluna tuhisee jo oma pikku nyytti sylissä :heart: Kumpa me muutkin tultas peräs plussanneisiin :)
 
Eipä taida meille kuitenkaan tulla elovauvaa.. Viime perjantaina rv 5+5 (noin) todettii ultrassa et on todennäköisesti kohdunulkonen. ;( Huomenna meen verikokeisii hCG-mittaukseen ja ultraan. Viel ei oo ollu mitää kipuja mut eile alko rusehtava vuoto mikä usein just KU raskautee liittyy. En ois kyl osannu tätä oottaa kun niin naiivisti kuvittelin kaiken menevän yhtä hyvi ku esikoisenkii aikana. Harmittaa ja suututtaa tosi kovasti! :( Mielummi oisin "ottanu" tavallisen keskenmenon ku KU mut eipä näitä ite saa valita. Pelottaa et tuhoutuu kokonaa esim. toine munakohdin jos alkio on siellä ja tulee jotai repeymiä. Niiku täs muutekaa ois helppoo raskaaks tulla ni saatikka sit. Onni on se et selvis jo näin varhases vaiheessa ettei oikeesti ainakaa viel oo käyny huonommi. Parempaa onnea muille! :) Meille tulee varmaa nyt taas vähä taukoa yrityksee. Tuun raportoimaa lisää sit ku selviää jotai mut varmaa jossai vaihees saa mulle päivitellä listaa KU. :/
 
ON: Meillä epävarma tilanne jatkuu mut muutosta parempaa on saatu. Viime yönä kävin päivystyksessä ku alko suht kovat menkkakivut ja sit tuli kirkasta vuotoakii. Otettii verikokeet, kaikki ok ja hCG noussu edellispäivän arvoista. Edellisen päivänä oli otettu vaa verikokeet mut ei ultrattu. Passitettii kotii ja sanottii et perjantaina uuet kokeet jos ei sitä enne tuu kipuja. No nyt viime yönä lääkäri myös ultras ja sano, ettei kyl näytä yhtää kohdunulkoselta. Kohdusta löyty hyvän kokone ruskuaispussi mut ei alkiota. Gyne epäili et ois viel nii alussa ettei siks näy. Ens maanantaina uuet kokeet ja ultra. Jos alkiota ei ala koht näkyä, todennäköisesti tuulimuna. Oon tosi huojentunu ettei oiskaa nyt KU! ???? Jännityksellä oottelen ens ma ultraa.. Vuoto onneks loppu yhtä nopee ku alkokii et nyt tulee vaa rusehtavaa vuotoa pyyhittäessä. Tuli vaa mielee et jos kaikki ok ni voisko tuon rusehtavan vanhan vuodon selittää sit se ku mul jäi kahen viimosen kierron välistä menkat kokonaa ja täst toisesta kierrosta raskauduin luomusti? Täytyy ens kerral kysyä. Kuitenkii ymmärsin et rusehtava vuoto ei ois vaarallista.. Jännässä pitää! :/ Hyvää Joulun aikaa kaikille hoitomurheista huolimatta! Ja anteeks taas omanapasuus..
 
Rauhallinen ja mukava joulu ollut. Olen yrittänyt unohtaa tämän lapsiasian, mutta koko ajan kuitenkin mielessä jollain tasolla. Kuulumisianne kurkin. Aattoiltana alkoi jo tiputtelu, vähäinen. Kaksi negatestiä tehty. Aamulla aukenee kai taas hanat. Kivut jo tuli. Ei tullut joulun ihmettä. Eniten rasittaa pitää toinen taukokierto. Olisin mielelläni aloittanut jo letrot, mutta kun ei pääse ultraan, niin pakko taukoilla. Maanantaina on ne verikokeet sentään. Niin toivoisin, että ensi jouluna olisi jo se oma nyytti tai edes lupaus siitä. Vuoden alussa alkaa tiukka painonpudotus. Ei jää siitä kiinni tämä.

vauva haaveissa: toivottavasti saat pian lisätietoa. Voimia.
 
Joulu oli ja meni :).mäkin kävin täällä aina välissä kurkkimassa mitä muille kuuluu. Mun joulu meni ihan kivasti.Paitsi, että menkat alkoi jouluaattona. Ei mitään etukäteis varoitusta niin kuin yleensä. Vertakin on valunut normaalia enemmän. En tie johtuisiko noista clomeista+teroista. Onko teillä muilla kuinka clomit vaikuttanut vuotamisen määrään?

Mulla siis menossa toinen clomi-terokierto kp 3. Tänään aloitin clomit kahdella tabletilla. Ei siis näyttänyt yhdellä onnistuvan. Jännityksellä odotan seurantaultraa, joka on nyt tästä kierrosta kp 11. Gyne sano että tuu kp 12-13 mutta viikonloppu ja loppiainen sotkee. Mutta eiköhän tuolloin kp 11 nää jos siel jotain on tapahtuakseen. Kuinka teillä on ollut noi seurantaultrat?
 
vauva haaveissa toivottavasti sikiö löytyy seuraavassa ultrassa peukkuja pidän täältä käsin. ja onneksi ei ollut sitten se KU:nen ainakaan, toivon että siellä nyt pieni kasvaa kovaa vauhtia ja tarraatiukasti kiinni.

vauvatoiveinen Pahoittelut tädin saapumis ilmoituksista... Jaan tunteesi tosta taukokierron suhteen.. täällä ovist rupean pikku hiljaa tikuttamaan.. hormooneja ei ole enää joten en tie mihin venyy ja paukkuu tämä kierto...

ellie_88 Minulla kahdessa kierrossa kun ultrattiin niin aina oli seuranta kp11 vaikka hoidollisis kierroissa mulla ovis ollut nyt joka kerta sen 4-6 päivää sen jälkeen.. eli kp 15-§7 tietämillä.
 
Moikka kaikki piiitkästä aikaa!

Mun radiohiljaisuuteen on ollut syy: PLUSSASIN jo joulukuun alkupuolella!

Olo on ollut ensin tosi epätodellinen ja sen jälkeen todella huono, yyyhhh! Joten en ole alkuun uskaltautunut (taikauskoissani) ja sen jälkeen enää edes jaksanut tänne tulla kirjoittelemaan :D

Mutta nyt kaikille kannustuksen sana. Kun välillä mietitään, että voiko ekasta clomikierrosta tärpätä jne. Niin kyllä voi :)

Mulla oli kesällä clomit 50mg päivät 5-7 ja ei onnannut, sitten menin luomuna kun säikähdin oireita. Nyt söin 100mg päivät 3-7 ja sieltä se tärppi sitten tärähti! Ja oon kyllä ihan satavarma, että tää on clomien ansiota, ei voi olla niin suuri sattuma :)

Tsemppiä nyt kaikille, käyn täällä välillä kurkkimassa mitä kuuluu. Toivottavasti plussauutisia tulee pian lisää :)
 
Pahoittelut vauvatoiveinen ja ellie_88 ja voimia teille molemmille.

Onnea SookyS plussasta!

Mulla alko tänään tiputtelu, joten en vauvaudu sen enempää testejä tekemään. Odottelen tässä vaa sitä virallista lähetystä. Olo on aika kurja, mutta eiköhän se tästä lähde. Kyllä tuli surkealle vuodelle p***a loppu.
 
Kiitos tsempeistä, mut nyt ei voinu mitää. Eilen illalla tuli kaikki ulos.. :( Yllättävän rauhallisesti oon vielä tän ottanu, ei ees kovaa vuotoa oo. Uskon, et se irtos jo joulupäivänä, ku oli niin kovat kivut. Nyt ei nimittäin ollu mitää kipuja, se vaan tuli.. Maanantaina viel verikokeet ja ultra. Toivotaan, et kaikki ois tullu ulos iteksee. Raskaustesti ainakii näytti tänää vaa hyvin hailakkaa plussaa ja aamulämmötkii tittpunu normaalii. Ei varmaan selviä enää, oliko tuulimuna vai ei, mut niin tahon uskoa, että oli. Ei sil ois ollu mitään mahollisuuksia. :( Toivon mukaan päästään jatkamaan yrityksiä heti tammikuun alusta, ettei taas tuu taukoja. Niitä on ollu nyt jo ihan tarpeeks. Mut voi laittaa tauolle vähä huilimaan. :/ :)
 
Minä tipahadan kanssa takaisin tänne :)
Viime viikon to oli se varhaisultra ja sillon olis pitänyt olla viikkoja 7+4 mutta mitään ei kohdusta löytynyt. Verikoe vahvisti kyllä raskauden.
Seuraavana päivän alkoi kuitenkin vuoto ja maanantaina oli kontrolliverikoe joka kerto että arvo on lähtenyt laskuun.

Heti saadaan jatkaa yritystä eli back to the game ;) Mitään stressiä en jaksa ottaa tällä kertaa, mutta voisin tulla listalle / taustalle muuten vaan jos passaa ?
Kattoo nyt miten tämä kierto menee mutta mt vois lisätä takas listaan rivillä
Ambrosia 9/30-32 yk 1 ya 10/10 RK 4/13 KU12/13


En onneks ehtinyt oikein suhtautua raskauteen mitenkään. Mä vaan nautin nisitä oireista ja raskaana olemisesta, mutta huhtikuun jälkeen ei kyllä osaa kiintyä mihinkään mitä ei ole nähnyt :)
 
Voi ei Ambro, sinäkin Brutukseni! :( No tää on elämää.. Ihmeen rauhallisesti mäkin oon tän ottanu, ehkä siks et nää pari epätietosuuden viikkoa valmisteli koko ajan tähä.. Jollai tavalla oli koko aja sellane olo, ettei asiat oo kohillaa. Tää raskaus alkokii niin yllättäen yks kaks et ois ollu liian hyvää ollakseen totta jos kaikki ois menny loppuu asti hyvi. Ens vuonna täydellä höyryllä hoidoissa eteepäi! Meillä pitäs alkaa sit jo pistoshoidot. Ajattelin myös heti pyytää lähetettä julkiselle. Hyvin ne osaa hommansa sielläkii ja maksaa murto-osan yksityisen hinnoista..
 
Ambro ja vauva haaveissa: Pahoittelut ja iso :hug:. Tsemppiä uuteen kiertoon. Sieltä se plussa vielä tulee.

SookyS: Onnittelut plussasta!

Meille uuteen kiertoon taas lähteneille voimia ja onnea uuteen yritykseen.

(.) mulla kierto alkaa jo venyä. Nyt oltiin jo 30 päivässä ja syön tässä uudessa kierrossa nyt terot, jotta saan vuodon tulemaan aiemmin. Tuskin nimittäin tulee ovista, kun clomitkaan ei ehkä vaikuta enää. Saattaa olla ihan tyhjä kierto.
 
Ambrolle ja vauva haaveissa Pahoittelut ja jaksamisia :hug:

Pahoittelut uuteen kiertoon tipahtaneille. Kyllä se plussa sieltä vielä tulee, ihan meille jokaiselle :) Näin haluan uskoa...

ShookyS ihania uutisia, paljon onnea :heart: :flower:

(.) Mulla nyt kp18. Tein ovistestejä kp10 eteenpäin.. Mulla oli noita apteekin ovistestejä. Näytti mulle kp10-14 haaleeta viivaa ja sitten kp15 tuli jo tummempi. Ja kp16 oli jo hailakka. Ohjeessa lukee että testiviivan pitäis olla saman ärinen tai vahvempi ku kontrolliviivan. Mulla se jäi kyllä pikkusen himmeemmäks??? :O
Tänään tuli kauhee klimppi valkkari ihan yht'äkkiä, jota vähän ihmettelin. No reilu viikko niin voi alkaa odottelee menkkoja. Vuodenvaihteessa lopetan tupakan polton, tiukkaa tulee olemaan mutta päätöksen lopettaa oon tehny :)
Seuraava kierto vielä clomeilla, sitten en tiedä mitä. Kokeitten tulokset tulee joskus reilun viikon päästä.

Mukavaa loppuvuotta kaikille, ja plussia plussia :heart: Kaikille parempaa tulevaa vuotta :heart:
 
Tammikuussa kun menkat alkaa niin täytyy muistaa soittaa tyksiin ja sopia sinne uus aika sitten siihen ultraan. Tässä on tullut kaikenlaista mietittyä kun on ollut tämä tauko kierto. Sellasta olen kans miettinyt et jos kahdesta tabletista ei saada yhtään follia kasvamaan, niin mahtaako vielä jatkua noi clomit vai mahtaako jo sit vaihtaa johonkin toiseen lääkkeeseen? Uus vuos tuo tullessaan uudet tuulet, uudet juoksutreenit ja toivon mukaan se plussakin tulisi.
 
[]




Maanantai 30.12

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta
Miyaka...…….60/32-34.........ya2006..........8.c+m...........pcos,1.lapsi,34v.
SuAnn...……46/30-39........ya 06/2012..........…tk...….......1. lapsi, 31v
mirzukka…….45/26-80...…..ya 01/2013……...1.m.............pco, 1 lapsi, 26v
Melody89……39/32(40-90).....ya 6/2012.........3.c.........pk+ovl., 1.lapsi, 24v
Mintikka......36/30-38.....ya 11/2012................2.c....................1.lapsi
Grill......…….35/30-32......ya9/11 yk27..........g+pr+l....endo, 1.lapsi, 23v.
vauvatoiveinen..33/27-29....ya 08/2012.........m..............1.lapsi, pcos, 37v.
Marjiss........30/28...........ya3/2012..........c+ins.........3.lapsi, 35v
Kuumeilija87..24/36…………..ya1/2013 yk8……….2.c………pco,1. lapsi, 26v.
Karmini………28/26-28.......ya07/2013 yk6 ……2.c............2.lapsi, 26v.
Hipsunpöpsy..23/28-33…ya11/2011(09/2013km)yk2.........2.lapsi, 35v.
Siiri84..……19/25-32...…..ya 8/2013.........3.c.............1. lapsi, selitm. 29v
Äiti74…………19/27-28………...ya5/2012………...1.c………........2.lapsi, 39v.
kaathy......…..19/33-100.......ya2012..........…..3.lz............pcos, 27v
moon stars….12/30-53.........ya08/2011....................1.lapsi
Hannuliini……10/30-40…….ya 08/2011………....c………….....pco, 1. lapsi, 25v.

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko

Tauolla/taustalla/kadonnut
*Stiina, kaathy, Vauva haaveissa, Malla84, skorppari82, kinuzki, Päivi1980, Seemi , -minävain-, lotta1, dots , inessa


Piinailijat
vauvatoiveinen dpo 8
Marjis dpo 4

dpo=day(s) past ovulation, dpo-1=plussa ovistestiin, dpo0=ovispäivä, dpo1=päivä oviksen jälkeen jne.



:heart: PLUSSANNEET :heart:

tammikuu:
titiuu85.... 31.1.2013..30/30-32...ya6/12....3.c.........pco,1.lapsi,27v

helmikuu:
Laala.........2.2.2013..28/32-40....yk9.........3.f................pco,2.lapsi,28v
Marjaana84..6.2.2013...27/28.....yv1.5........1.c+ins..............1.lapsi
fenixlintu....10.2....27/29-34.......ya1/2012.....2.c..................2.lapsi,36v
mirjami_73..10.2....26/24-25.......yv1.5........c+l...............2.lapsi,36v
Miramei.....19.2.......29/?.............ya6/11.........2.c...............1.lapsi
Karamelli81...23.2....32/28.............ya4/12........3.c.....2.lapsi...(km:()

maaliskuu:
luna_82....16.3.....35/~34....ya3/12..1.a+pu (4.c+l).pco,1.lapsi,31v(rk:'()
Hempukkainen...21.3....34/28-32....ya10/10......tk (4.c+l)...........27v
Hyy2.............28.3....28/28-34...ya9/11.2...c+pr...... pco(1/2),2.lapsi,26v

toukokuu:
Neppu_....3.5...28/28..ya2010syksy.....1.ivf........pco,1.lapsi,27v
NiQ..........6.5....28/32............yk13........5.c+m+pu+pr+IUI.......2.lapsi
miimuli87........13.5.......?/?............ya2008........tauko.....pco,1.lapsi,26v
RuutuAkka......14.5.....37/33-36.....ya 2012.........1.c+t...........pco,27v
Slartibart.................14.5......29/30.........ya 3/12............tk....pco, 25v.
Sarona.......18.5.....28/31-40.....ya 8/09......1.t+f+pu......pco,1.lapsi,27v
miss_piggy.-..31.5..29/30-70...ya2/12/yk10..1.c....1.lapsi, 31v.(kkm2/13)

kesäkuu:
takkuapina......14.6....29/30-40..........ya2/12....3.c........pco,1.lapsi,26v

heinäkuu:

elokuu:
Pumppeli.....5.8.....33/31-42........ya01/11........2.c.......pco,2.lapsi,30v
Mimmuskainen_..8.8...29/28-33.....ya2/09..1.Letrozol..selitm,1.lapsi,24v
Hipsunpöpsy...8.8.....28/32-33....ya11/11.....tk.......2.lapsi, 34v. (km:()

syyskuu:
plitsis.......1.9.2013......29/28......ya 11/11...3c....selitm, 1.lapsi, 26 v
hiulu........7.9.2013......25/27-32......yk 5......3.c.......selit., 2.lapsi

lokakuu:
deseo.......1.10......34/38.....ya1/2011....g,s,lutinus.1.ivf......selit m,1.lapsi
RooRoo1..22.10.......31/30-52...ya5/12.....1letrozol.............pco,1.lapsi, 26v

marraskuu:
Ambrosia85…30.11...35/28-32.......yk 6/ya 10/2010....t.....1.lapsi

joulukuu:
luna_82…10.12.2013.....40/?................a+pu+pr+l.........pco,31v
Vauva haaveissa..11.12.2013................tk.....................2.lapsi
mirzukka..14.12.2013..36/26-80...ya01/2013..1.m..pco,1.lapsi,26v




Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2266091-clomittarien-plussaketju-lapsettomuushoidoista-plussanneet/

vanha ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Ohjeita listan päivitykseen:
1) Hae viestiketjun viimeisin viesti, jossa päivitetty lista.
2) Klikkaa ko. viestin (listan) alapuolelta "LAINAA"
3) Listan alapuolelle avautuu uusi muokattava lista. Poista lainausta osoittavat hakasulut edellisen päivittäjän nimi nimimerkkilistan alusta ja lopusta (QUOTE). Siis kaikki se joka on ekojen ja viimeisten hakasten sisällä!
4) Voit esikatsella muokkaamaasi listaa, kun klikkaat painiketta "muokkaa ja esikatsele".
5) Sitten lopuksi painat, "Lähetä". Näin voit halutessasi päivittää joko koko listaa tai omalle kohdallesi omia tietojasi aina halutessasi.
HUOM! Harjoitella saa, vaikka viestin lähettäisi, voi sitä helposti muokkailla jos virheitä tulee:)


Päivittäjät: Grill ja ? ja ?[/QUOTE]
 
Siiri Moi, tajusin just että ohjeessa on vähän vikaa, eli siihen kannattaa päivittää että pitää poistaa ne hakasulutkin, eli lopusta pois kokonaan se [/QUOTE] jos on alussa esim. [ QUOTE=luna_82; 29393873 ] niin kokonaan se pois, hakasulkuineen päivineen:)
 
Hei clomittaret! :)

Olipa ilo löytää kaltaisenne porukka, joille myös on "määrätty" clomit avuksi. Itse olemme yrittäneet lasta yli vuoden ja nyt lokakuussa hakeuduttu lapsettomuus poliklinikalle.

Clomit on minulle ihan uusi tuttavuus ja tulinkin tänne tiedustelemaan jos jollakin olisi kertoa kokemuksia vastaavaan tilanteeseen kuin minulla on. Meillä on tutkimuksien mukaan kaikki hienosti: miehen simpat hyvät, tuubit auki, rakenne kohdillaan, kierto säännöllinen 28-31 jne.. Ainoa mihin lääkäri kiinnitit huomiota oli tuhruttelu, jota minulla on aina ennen kuukautisia. Normaalisti tuhruttelee 3-6 pv. Tämä viittaisi siihen, että minulla voisi olla ongelmana keltarauhasen vajaatoiminta (?), josta johtuu se etten voi tulla raskaaksi. Tähän siis määrättiin nyt clomit, jotka aloitan seuraavassa kierrossa.

Löytyykö täältä ketään, jolla olisi/on ollut sama tilanne? Onko clomit oikea lääke tähän ja eikö kaveriksi tarvita erikseen mitään keltarauhashormooni -lääkitystä? Anteeksi tietämättömyyteni. Arvostan todella paljon jos joku osaisi vastata minulle. Olen löytänyt kyllä tietoa, joissa clomit on määrätty kun ovulaatio ei tapahdu, kierto on pitkä tai jos on pco...

Tuloksellista uutta vuotta 2014 ja paljon +++++ tuulia tänne teille kaikille :)
 
ShookyS Onnea hirmuisesti plussasta ja tarrasukkia paljon mukaan.

Ambro ja vauva haaveissa Voi ei olen pahoillani.. Voima :hug: sinne ja jaksamisia :heart: mintikkalle kanssa pahoittelut jos se täti sieltä tuli

Siirille kiitos kun listaa päivittelit. :D

Onkos täällä monillakin tuota tiputtelua ennen menkkoja. kun minulle tyks ei ole kommentoinut mitenkään siihen että turhuttelen sen melkein kolme päivää ennen menkkoja. Eli jos yritys10 oli lääkäri sanonut ettei raskaus onnistu keltarauhasen vajaatoiminnan vuoksi? niin onko minulla sama. eli vaikka clomeja söin silti tiputtelin sen kolme vuorokautta ennen menkkoja. Eikö ne silloin toiminut niin kuin pitää?
 
Hyvää ja parempaa uutta vuotta kaikille!

Pahoittelut vauva haaveissa ja Ambro. Paljon voimia!

Mun uus vuos alko kp 1.

Yritys10 mulla on aika samanlainen tilanne. S-prog. arvot oli matalat ja epäiltiin keltarauhasen vajaatoimintaa. Mul tuhruttelee 2-6 päivää. Nyt syöny clomeja 2 kiertoo ja kolmas alkamas, määrättiin lisäks tähän kiertoon luget (en oo lääkkeest varma, lääkäri puhus nii nopeesti puhelimes, et meni vähän ohi, mut apteekissa se selviää).
 

Yhteistyössä