Coctail "siili" ! !

Mitä kaikkea olette tähän laittaneet? Lihapullia, minkälaista juustoa? Viinirypäleitä? Mihin olette laittaneet tikut pystyyn? Pysyykö vesimelonissa? Olisko jollain vaikka kuvia linkittää..? :wave:

Huomenna olisi lasten synttärit ja tuollaisen siilen ajattelin väsätä. Meneekö se tosiaan kaupaksi, kylmät lihapullat ym? :whistle:
 
Minä laitoin puolikkaaseen keräkaaleen tikut pystöön. Kaalen päällystin foliolla. Tikkuihin laitoin prinssinakin, juustonokareen ja viinirypäleen. Näitä tein siis tytön 2v. synttäreille. Hyvin meni vieraille kaupaksi ;)
 
Minä olen tehnyt aikuisten juhliin noita siilejä. Pikkupileisiin pohjana on hunajameloni ja isompiin juhliin vesimeloni. Meloni on hyvä kaapia tyhjäksi.

Tikkuihin voi laittaa myös coctail-kirsikoita, edam- tai emmental-juustoa, pikkunakkeja, kurkkupaloja, paprikaa, minitomaatteja yms. Lapset varmasti arvostavat nakkia ja juustoa kaikkein eniten. =)
 
"vieras"
[QUOTE="mama";25104756]Pitääkö nakkeja jotenkin valmistaa, vai voiko prinssinakit laittaa ihan sellaisenaan kylmänä tikkuihin? Ja lihapullia kylmänä?[/QUOTE]

Eikun just kylmänä laitat. Ja mä pisti puoliksi pullat ja nakit, kun lapsilla on loistava taito tunkea kaikki kerralla suuhun - haukkaamiseen menee varmaan liikaa aikaa...
 

Yhteistyössä