Crosstrainer..

  • Viestiketjun aloittaja Ilmoittaja
  • Ensimmäinen viesti
Ilmoittaja
Ostin vaimokkeelleni melkein tonnin crosstrainerin.

Vaimokeella yli 30 kiloa ylipainoa ja kesä tulossa.

Ajattelin että jos tunnin vetää sillä päivässä niin alkaa kilot
tippua. En usko ettei ihminen voisi laihtua jos tosissaan yrittää.

Lahjon, lupailen ja maanittelen että se tunti tulee tehtyä paivässä.

Katotaan mitä puntari sanoo kesällä... :heart:
 
ohos

Siis sinä lahjot häntä käyttämään crosstraineria?! :eek: Noh, kaunis ajatus kai, kunhan vaimoke on kanssasi samaa mieltä kiloistaan. Sinuna ehkä kuitenkin keskittyisin tukemaan häntä muilla keinoin, kuin ostelemalla kuntoilulaitteita. Mutta jos kilot vaimoasi häiritsee ja on toivonut crosstraineria, niin sitten on hieno ele. Tunti päivässä tosin on melko paljon ainakin aluksi...
 
Ilmoittaja
Joo siis kyllä kiloista on ollut koko talven puhetta ja tiedän että häntä itseäkin ne vaivaavat. En siis salaa ole kuntolaittetta ostanut =)

Ajattelin itsekkin kuntoilla välillä laitteella.
15 minuuttia vedin ja olin hikimärkä.

Kiloja ei ole kertynyt kuitenkaan samallalailla kuin vaimokkeella
 
Suosittelen treenaamaan musiikin tahdissa ja vastukset tempon mukaan. Ja aluksi 2-3 kertaa /vko. Sitten muutamana iltana menette vaikka yhdessä sauvakävelylle, matalilla sykkeillä niin kunto nousee ja paino putoo :LOL: .
 
Ilmoittaja
Höpöhöpö.

Ollaan huomattu että raskaalla vastuksella sykkeen ollessa 90 - 100
alkaa hiki kaatumaan päältä jo minuuteissa.
20 min "oikeaan suuntaan" ja 10 min toisinpäin.
Jokapäivä ja aamusta ilman syömistä.

Tarkotus olisi nostaa minuutteja lihasten vahvistuessa.
Vaimo pudottanut jo 8 kiloa! Ja samalla hänelle on selkeästi tullut muotoja lisää ja ryhti parantunut.

Itse huomaan myös vahvistuneeni joka puolelta.
Päivässä laitetta käytetään yhteensä n. tunnin verran.

Olin aika epäpäilevä tuon laihtumisen suhteen mutta se on näköjään mahdollista.
 
hohhoi
Oikeasti tunti crossarilla on todella raskasta, jos on vähänkään vastusta, en lähtisi vaimoa pakottamaan siihen... Alkuun riittää vaikka 15 min, jos kunto ei ole häävi. Siitä sitten pidentämään, mutta puoli tuntia riittää jo hyvinkin.

Mikset tee vaimosi kanssa kävelylenkkejä?
 
1½ tuntia 3-4kertaa vikkossa kävellen tai sauvakävellen on kuntoiluista mainioin.(jos ei jaksa juosta)

En jaksais crosstrainerilla sisätiloissa tuntia hihkua! :eek:
meen ulos ja lenkille,se on parasta.

mutta jokainen taplaa tyylillään! ;)
Jos tää teille parhaiten sopii,niin mikä ettei.sitä kannattaa sitte tehä.pääasia että kuntoilee
 
Vastaus
Kävelylenkit on kivoja mutta ei niillä laihdu juurikaan.

Tarkoitus olis saada läskit pois meiltä molemmilta

Tunti päivässä on tavoitemäärä mutta siihen on vielä matkaa
ja eikä tässä ei ole mitään kiirettä.

Zempiä muillekkin jotka jaksavat liikkua =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.04.2007 klo 16:49 Vastaus kirjoitti:
Kävelylenkit on kivoja mutta ei niillä laihdu juurikaan.

Tarkoitus olis saada läskit pois meiltä molemmilta

Tunti päivässä on tavoitemäärä mutta siihen on vielä matkaa
ja eikä tässä ei ole mitään kiirettä.

Zempiä muillekkin jotka jaksavat liikkua =)
no jos näin pikkuhiljaa menette eteenpäin,mikäs siinä.kyllä te jonkuajan päästä pääsette siihen tuntiin!
mutta on siinä hommaa tunti jaksaa sisätiloissa huhkia! sitte kyllä nostan hattua ja korkealle teille,kunhan sen teette!!!! =)
minä itse juoksen,paino pysyy samoissa lukemissa,en yritä ees laihuttaa,syönki niin paljo etten siksikää laihu,onneksi.painoa ei ookkaa ku 50kiloa
 
vastaaja

[/quote]
no jos näin pikkuhiljaa menette eteenpäin,mikäs siinä.kyllä te jonkuajan päästä pääsette siihen tuntiin!
mutta on siinä hommaa tunti jaksaa sisätiloissa huhkia! sitte kyllä nostan hattua ja korkealle teille,kunhan sen teette!!!! =)
minä itse juoksen,paino pysyy samoissa lukemissa,en yritä ees laihuttaa,syönki niin paljo etten siksikää laihu,onneksi.painoa ei ookkaa ku 50kiloa
[/quote]


Kyllä itselläni on jo kunto noussut jo niin paljon ettei 30 minuutin vääntö enää aiheuta vesimärkyyttä vaan pienehkön pintahien muutamin hikipisaroin.

Liikaa en kuitenkaan halua rehkiä kun muuten lopahtaa innostus hommaan.

Sulla pysyy hyvin paino tuollalailla ja tunnut pitävät kropastasi muutenkin huolen.

Meillä taas tiputtettavaa 30 - 40 kiloa riippuen kuinka anorektikolta haluaa näyttää :LOL:

Aijan saa helpommin kulumaan kun keskittyy johon esim elokuvaan tai sarjaan ja polkee samaa sykettä. Mittarien vilkuilu on tuskaa.
 
\no jos näin pikkuhiljaa menette eteenpäin,mikäs siinä.kyllä te jonkuajan päästä pääsette siihen tuntiin!
mutta on siinä hommaa tunti jaksaa sisätiloissa huhkia! sitte kyllä nostan hattua ja korkealle teille,kunhan sen teette!!!! =)
minä itse juoksen,paino pysyy samoissa lukemissa,en yritä ees laihuttaa,syönki niin paljo etten siksikää laihu,onneksi.painoa ei ookkaa ku 50kiloa
[/quote]


Kyllä itselläni on jo kunto noussut jo niin paljon ettei 30 minuutin vääntö enää aiheuta vesimärkyyttä vaan pienehkön pintahien muutamin hikipisaroin.

Liikaa en kuitenkaan halua rehkiä kun muuten lopahtaa innostus hommaan.

Sulla pysyy hyvin paino tuollalailla ja tunnut pitävät kropastasi muutenkin huolen.

Meillä taas tiputtettavaa 30 - 40 kiloa riippuen kuinka anorektikolta haluaa näyttää :LOL:

Aijan saa helpommin kulumaan kun keskittyy johon esim elokuvaan tai sarjaan ja polkee samaa sykettä. Mittarien vilkuilu on tuskaa.

[/quote]
ihan totta,pikkuhiljaa lisää minuutteja!!
käyn myös kuntosalilla,oon ihan tyytyväinen kroppaani =)
ja myös mieheni on :p

ei ihminen oo enää hyvännäkönen jos paino tippuu liikaa,muutama vuosi sitte painoin 45kg ja kaikki sano mulle että oot liian laiha.... silloin vahdin myös syömisiäni.enää en... ei olis ees itsekuria :D

vaikkapa hyvän kirjan kanssa aika kuluu kuin siivillä,ku veivaatte sillä crossilla!! =)
ei muutaku tsemiä tsemiä!
 

Yhteistyössä