Deittailu masentaa :(

  • Viestiketjun aloittaja 28
  • Ensimmäinen viesti
28
Loin profiilin nettiin kuukausi sitten. Oon tavannut nyt neljä miestä, huomiseksi sovittu treffit viidennen kanssa. Yhteen ehdin jo ihastua, kun viestittelimme ja tapasimme kerran, mutta sain pakit :( Siinä olisi ollut juuri sitä jännitettä, mitä pitää ollakin! Harmittaa, kirpasee :( Nyt jo kuukauden jälkeen tuntuu, ettei tuolta ketään löydy. En saa enää paljon viestejäkään, kun samat naamat siellä pyörii ja kaikki on profiilini jo nähneet. No joo, ainahan sinne uusia ihmisiä tulee, mutta nyt on uskon puute. Haluan miehen... Ja haluan miestä. Antakaa mulle vähän toivoa?
 
nettideittaaaja
Mä tein profiilin ja sain vastauksia, kävin pareilla paskoilla treffeillä ja yhdillä elämäni hirveimmistä. Sitten tapasin söpön, normaalin ja ihan kivan ihmisen. Ei vienyt jalkoja alta mutta oli luotettavan tuntuinen, ja osasi yllättää olemalla ihan ihmeellisen aito ja rehellinen.

Ilman noita paskoja deittejä en olisi osannut arvostaa tätä ko. ihmistä. Hain aina jotain ihmeellistä ja jotenkin kusipäisiä ihmisiä. Nyt jaksoin antaa "ihan kivalle" mahdollisuuden. Onneksi jaksoin, sain kaiken mitä en ikinä kuvitellut haluavani :) 1.5 oltu yhdessä ja paras alku tähänastisista, vaikka muutakin on ollut jo takana. Nyt tiedän mitä on ns. "kunnon mies"
 
netistä ei oo helppo löytää
Ei sitä miestä silloin löydä kun pakolla haluaa.
Mäkin olin monta vuotta epätoivoinen lähes kunnes sitten vähän luovutin ja sieltähän se tupsahti, mun elämäni mies, baarissa vastaan.

Tosin elämäni mies makaa nyt suuttuneesa sohvalla kun oli kamala riita ja minä raskaushuuruissani annoin tulla ihan kaiken.
 
"Aloittaja"
Nimim. Nettideittaaja: Mä en jaksa enää yhtään mitään ihan kivaa ja tavallista. Olin elämästäni 5 (!!!!!) vuotta suhteessa sellaisen kanssa :/ Toivottavasti parhaat miehenlöytämisvuodet ei menneet siinä.
 
"Aloittaja"
Nimim. netistä ei oo helppo löytää: mä kun en edes baareissa käy... Kehtaako sinne yksin mennä, kun ei ole kavereita, joiden kanssa mennä? Käykö jotkut yksin baarissa? Eikö se näytä säälittävältä?
 
njoo
juu mä deittäsin suomi24 treffeillä. paljon tuli kyllä ehdotuksia ja mitä ihmeellisempiä myös :D oli paskoja treffeja ihan ok treffja ja tysiä treffejä, kyllä mä sieltä sit bongasin mun nykyisen aviomiehen :)
 
Vaikka nyt löytäisit minkälaisen uroon joka saa sukat pyörimään, kyllä senkin kanssa arki vastaan tulee ja sit siitä tulee kivaa ja tavallista. Siinäpä se parisuhteen juju onkin, pysyykö kipinä yllä myös sitten kun on jonkun aikaa katsellut toista kaikenmaailman flunssassa ja vatsataudissa
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
netistä ei oo helppo löytää
Käy siellä ihmiset yksin. Jos menet sinne itsevarmana, se päinvastoin näyttää rohkealta ja hyvältä kun meet yksin.
En sano että baarit ois ainoa paikka löytää mies, mutta samalla ainakin tulee pidettyä hauskaa.

Mene erilaisiin tapahtumiin, harrastuksiin. Äläkä mene vaan löytääksesi miehen, vaan pitämään hauskaa silmät auki. :)

Pakolla etsimällä sit'ä ei löydä. :/
 
"vierailija"
Jos yhtään lohduttaa, niin minä nettideittailin viisi vuotta erittäin surkealla menestyksellä, kunnes lopulta löysin sen oikean, jonka kanssa ollaan oltu yhdessä jo 9v.
 
nettideittaaja
Niin siis mies on ihan mahtava, eikä mikään "ihan kiva". Sain vaan itelleni sellasen reality checkin, et etin ihan vääränlaista ensivaikutelmaa, kun ne mihin lankesin oli ihan kusipäitä.

Eli annoin mahdollisuuden, enkä tehnyt sitä miltei jokaisen helmasyntiä, että tyrmäsin kun ei heti pyöriny sukat jalassa. Kyl ne sitten alko pyöriä
 
"Aloittaja"
Okei, nettideittaaja, hyvä niin :) Mä vaan tein kerran sen virheen, että aloin olla miehen kanssa, joka ei heti sytyttänyt... Eikä sytyttänyt sitten koskaan myöhemminkään kunnolla.
 
tsempit
hei tsemppiä 28 ja luota itseesi! harvoin se oikea kuukaudessa löytyy :) kärsivällisyyttä vaan peliin. se on myös totta, että niitä kusipäitä täytyy olla jotta osaa sitten tunnistaa ja arvostaa sitä helmeä, kun se sattuu kohdalle. ota vaan rennosti ja kaikki ilo irti deittailusta! se on hauskaa! täällä on jotain vinkkejä deittailuun,jos näistä on jotain apua http://bloggen.fi/datelove/2014/03/04/tosirakkautta-deittailulla/
 
Nettideitti
Suosittelen kokeilemaan uudenlaista tapaa deittailla! Rajattomasti mies seuraa tarjolla naisille soosoo.fi palvelussa ja naiset saavat myös ilmaisen premium jäsenyyden liittyessään.

Suosittelen
Nopeasti seuraa
Etusivu | Soosoo
Chatti
Keskustele
 
vierailija
hei tsemppiä 28 ja luota itseesi! harvoin se oikea kuukaudessa löytyy :) kärsivällisyyttä vaan peliin. se on myös totta, että niitä kusipäitä täytyy olla jotta osaa sitten tunnistaa ja arvostaa sitä helmeä, kun se sattuu kohdalle. ota vaan rennosti ja kaikki ilo irti deittailusta! se on hauskaa! täällä on jotain vinkkejä deittailuun,jos näistä on jotain apua http://bloggen.fi/datelove/2014/03/04/tosirakkautta-deittailulla/
Nyt toimii linkki http://bloggen.fi/datelove/2014/03/04/tosirakkautta-deittailulla/
 
Mulla on hämärä muistikuva siitä, että deittailu tosiaan oli ihan kamalaa. Kaikenlaisten idioottien kanssa sitä saikin istua saman pöydän äärellä ihan vaan ollakseen kohtelias :)

No ei vaan. Älä huoli. Kyllä se oikea tulee vastaan. Mitä vähemmän sä siitä stressaat ja enemmän luotat siihen, että se kyllä tulee, kun on sen aika, niin sen parempi olo sulla on. Unohda miehet. Nauti elämästä. Tee asioita, mitä sä haluat tehdä. Pidä hauskaa.
 

Yhteistyössä