Du och jag-kerho

Moi

Voisiko joku, joka kuuluu kerhoon laittaa puhelinnumeron, johon voi soittaa osoitteenmuutoksen? Olen hukannut laput ja pitäisi saada numero nopeasti.

On muutto tulossa pikaisesti ja haluaisin vaatteet oikeaan osoitteeseen.
Kiitos jo etukäteen.
 
Hei, kotisivuilta löytyivät tämmöiset tiedot. Itselläkään ei ole paperilappusia juuri nyt tallessa...

http://djf.dts.se/main.asp?url=kundtj

Asiakaspalvelu

Saat aina meihin yhteyttä sähköpostitse, faksilla tai kirjeitse, mikäli haluat puhua kanssamme puhelimessa, voit soittaa maanantaisin ja torstaisin klo. 14.30-17.00.
Ota yhteyttä

D&J Familjeklubben
Box 55123
SE-504 03 Borås
Puhelin: +46 33-22 61 91
: mia@djf.se
 
No itse olen ollut siinä jo yli vuoden, mutta ottanut vain tervetulopaketin (joka on vieläkin liian suuri kun lähettivät väärän enkä jaksanut palautella) sekä yhden toisen kuukauden paketin jossa housut olivat hyvät mutta paita ei mahtunut pääaukosta päälle. Periaatteessa ovat hyvälaatuisia vaatteita kyllä.

Joka kuukausi tulee kirje missä kuvaillaan seuraavaa pakettia. Harmillista kyllä, kuvia ei ole mukana. Saattaisin itse tilata enemmän jos näkisin kuvat vaikka netissä. Peruutus / muutokset käy helposti joko netissä heidän sivuillaan tai lähettämällä takaisin kupongin joka tulee jokaisen kirjeen mukana. Paketit olleet muistaakseni 25? hintaluokkaa.
 
Mä kuulun ko.kerhoon. Tosiaan tuo ärsyttää, kun ei esim.nettisivuille vaivauduta laittamaan kuvia tulevasta vaatepaketista, tosi vanhanaikaista :) En tiedä sit, jaksasinko itte ees palauttaa paketin, jos vaatteet ei miellyttäiskään.
Meillä on pojalle (nyt 1,2v) tullut ehkä 4 pakettia ja olen tykännyt vaatteista tosi paljon. Kivoja yksityiskohtia eikä roikkuvia lankoja tai irtoovia nappeja, pesussa kuluvat samaan tapaan kuin esim. Tutat eli mielestäni ihan ok laatusia.
Hinta on aina ton 24,90? ja tervetulopaketissa tais olla 4 osaa (housut,body,pusero ja liivihuppari) mut tavallisesti tainnu olla 2 osaa esim.housut ja pusero.
 
En löydä tätä kyseistä lastenvaatekerhoa googlettamalla... Vieläkö mahtaa olla olemassa?? Tuttavani lapsi aikoinaan käytti ja olivat aivan ihania ja nyt olisi ihanaa saada hankittua vaatteita sieltä omalle pikkuiselle.
 

Yhteistyössä