E-pillereiden lopetus

Hei, onko jollakin muulla käynyt niin että kuukautisia ei ole kuulut vuoteen e-pillereiden lopetuksen jälkeen?
Itse lopetin kohta vuosi sitten, olen käynyt verikokeilla joissa prolaktiini arvo oli hieman koholla...söin 3kk terolut kuurin, jolloin kk tulivat, mutta sen jälkeen ei taas ole tullut mitään... kontrolli verikokeet tehtiin, jossa prolaktiini normaalin rajoissa. Nyt tulossa gynekologin lisätutkimukset, missä voisi olla vika? Itseäni pelottaa onko tässä jostakin vakavasta kysymys? Onko jollakin kokemusta/tietoa??
 
mulla!! ja siis lopetin marraskuussa 2016 ja sen jälkeen tyhjennys ja yhdet kummalliset menkat n. viikon päästä ja sen jälkeen ei näkynyt kun terolut kuurilla (3kk) joka loppu siis nyt viime kierrossa. nyt menossa kp33 eikä oo vielä näkyny ja tuskin tuleekaan ultrassa kävin ja missään ei pitäisi olla mitään vikaa
 
Paskaa tällainen, en koskaan enää e-pillereitä aijo ottaa...kävin gynekologilla ja sanoi että epäilee tällaisen johtuvan ovuloinnista kun teroluteilla kuitenkin kk tulevat. Ei sen paremmin osannut sanoa. Nyt odottelen elokuuhun, jolloin menen erikoislääkärille tutkittavaksi...apua!
 
Itse olin käyttänyt pillereitä/ehkäisyrengasta muutaman vuoden kun lopetin niiden käytön. Meni n. 11-12 kuukautta juurikin ettei menkkoja näkynyt minkäänlaisina. Ehdinkin silloin varata lääkäriajan mutta juuri ennen varattua aikaa menkat alkoivatkin ja tulivatkin suht normaalisti sen jälkeen :D

Sen jälkeen aloitin taas uudestaan ehkäisyrenkaan käytön jonka vaihdoin minipillereihin n. vuoden jälkeen. Totesin hormonaalisen ehkäisyn olevan sopimaton minulle joten n. puolitoista vuotta sitten jätin hormonaalisen ehkäisyn pois lopullisesti ja kuukautiset ovat sen jälkeen tullut about kerran kuukaudessa.

Ainoa mikä ihmetyttää on se, että mulla ei ole ikinä ollut ”luomuna” säännöllistä kuukautiskiertoa. Ei ennen pillereitä eikä myöskään niiden jälkeen. Kierto voi heitellä 24-33 päivän välillä. Olen nyt 21-vuotias ja menkat alkoivat 12-vuotiaana. Olisikohan sille joku oikeakin syy ettei kierto säännöllisty sitten mitenkään? Ehin jo lukea ties mistä kuukautishäiriöistä. Onko kellään kokemusta?
 

Yhteistyössä