E-pillerit..mitä teillä käytössä

  • Viestiketjun aloittaja Pilleri
  • Ensimmäinen viesti
Tiny
Tulee vähän "myöhässä" tämä minun kommentti nyt mutta menkööt :)
Kiva lukea kokemuksia noista meliane- pillereistä kun olisi aikomus nyt syksylllä alottaa.
Ainut kiusa on vain hössöttävä äitini, eihän se vielä mitään tiedä, mut sitten kun selviää / kerron, auta armias mitähän tapahtuu. Tässäpä tapauksessa ei ehkä sitten pitäisikään sanoa mitään :D. Asustelen siis vielä kotona, ikää 19vuotta :)
 
sokeritoppa
Aiemmin Melianet, ne tosiaan ehkäisi: viemällä halut ja tuomalla raivarit. Sitten olikin pitkä tauko (sinkkuna ei pillereitä tarvi :D) Nyttemmin Yasminet, joihin olen tosi tyytyväinen.

Noita Yasmineja varten kun olin gynella, kysyi millaiset laitetaan. Sanoin, että varmaan mahdollisimman vähähormoniset. Gynen mukaan on yleinen virhe pyytää vähähormonisia, koska ongelmat johtuu just matalista hormonimääristä. Enpä sitten tiedä. Omien kokemusten yms. perusteella pitää vaan kokeilla, mikä sopii itselle. Kaikki merkit sopivat jollekin, ja joillekin taas ei tunnu sopivan mikään, vaikka mitä kokeilisi. :(
 
Siiri78
Diane Novat halvat vain, jos ne on määrätty sairauden hoitoon. Jos ne määrätään ehkäisyyn, eivät ole edullisimmasta päästä. Ja reseptilläkin hinta noussut viime aikoina. Mulle ne sopii hyvin, mutta kannattaa ottaa jotkut vähähormonisemmat esim. Minulet tms., jos ei ole aknea tms.
 
hemuli
Alkuperäinen kirjoittaja äippä 84:
Mulla ollut mercilonit käytössä ennen lapsia ja kakkosen ja tämän kolmosenkin välissä niitä popsein.. ei mitään haittavaikutuksia, päinvastoin=)


Ku mä nyt alotan noi^^ ja oon vasta niiku 16,nii niiku pikkase jännittää että noista tuloo jtn sivuvaikutuksia..mulla oli ennen yasminellet.
 
Vierailija
Mulla on ollu nyt reilu vuoden Mercilonit. Lopetin yhessä vaiheessa, mutta ku paino tippu kuukaudessa reilu 5kg, eli 54kg:n. Eikä suostunu mitenkää nousemaan nii alotin uudestaan. Ei ole kyllä ollu minkäälaisia ongelmia, mitä nyt ennen taukoo hieman hermot ollu kireellä.
 
-
Te joilla on Femoden e-pillerit, tiedättekö että pitääkö seksistä pidättäytyä joka liuskan alussa 7 päivää vaikka niitä olis syöny jo vuoden? Reseptissä ei lue tästä asiasta mitään ja olin yhdynnässä kun olin syöny liuskaa 3 päivää.
 
-
Ja asia mietityttää paljon niin ajattelin kysäistä,tässäkun ei mitään riskejä haluaisi. Tietty luulisi että asiasta sanottaisiin selkeästi itse reseptissäkin jos näin olisi asia, mutta jos joku tietää tarkan vastauksen olisin kiitollinen
 

Yhteistyössä