Ehdittekö liikkua?

Olen 31-vuotias kahden pienen lapsen työssäkäyvä äiti. Havahduin tässä taannoin kammottavaan asiaan: en harrasta nykyään mitään liikuntaa. En vain ehdi. Lapset ja työ vievät ajan päivällä ja illalla, kun lapset nukkuvat, vetkuttaa niin, etten jaksa lähteä edes lenkille.
Onko teillä kokemusta samasta? Vai ehtivätkö kaikki muut kohottaa kuntoaan?
 
En ehdi. Arki kotiäitinä oli kaikkea muuta kuin itsensä kunnossa pitämistä (toki paljon ulkoilua, mutta ei sitä varsinaista liikuntaa) ja nyt olen juuri siirtynyt työelämään eikä taatusti jää ainakaan enempää aikaa omille liikuntaharrastuksille. Mieleni tekisi harrastaa jotain liikuntaa pari kertaa viikossa, mutta taitaa nuo viikonlopun yhteiset kävelylenkit ajaa sen asian... Ehkä vielä joskus... kun en nyt raaski ottaa aikaani pois lapsilta (4, 2 ja 1v).
 
vil-la-mol-la
ehdin, mut oon vaan vähän laiska, mut eilenkin kävielin noin 3 kilsaa . kauppareissun jälkeen en millään enää jaksanut kahta kilsaa kotiin kävellä, kun reppu painoi nin paljon, kun oli neljä mehutölkkiä ja maitoakin kolme litraa ym.pientä painoi reppu nini10-11 kiloo, joten olishan siinä ollut kantamista.
 
Jumppaan ja nostan painoja kotona, käyn vaunujen kanssa kävelyllä kun pystyn ja poljen kuntopyörällä. Välillä on hiljasempia päiviä, mutta nehän tekee hyvää ;) Uimassa pitäs yrittää käydä viikonloppuna kun mies ois lasten kanssa. :) En käy töissä, olen äitiyslomalla.
 
kotiäitinä ehdin
meillä kuljetaan rattaita tuupaten noin kuuen kilsan kauppareissu liki päivittäin. asutaan myös hissittömän talon kolmannesssa kerroksessa jonne kannan pienenmän lapsen ja ostokset.

toki voisin käydä kaupalla autolla kun mies tulee töistä mutta näin tulee pakolla liikuttua.
ennen raskauksia panoin 81kg, nyt painan 62 ja pituuteen nähden ihannepainossa, en siis kuitenkaan mikään hoikkeliini. ja paino tippunut vaan liikkuean lasten kanssa. kesällä isompi pyörällä vieressä, nyt kävellen, välillä pulkassa.. eli kuntosali on omasta takaa.
 
Sidney
Kyllä jonkun verran, kesällä pesäpalloo pelaten ja joskus tennistä ja talvella sitten lasketellaan...Niin ja koiraa pitää lenkittää joten lenkit on joka päivä ja muutama lenkki päivässä =)
 

Yhteistyössä