Ehkäisyrengas

jeps, mutta mulle kyllä lääkäri sanoi että on PALJON miedompi kun pillerit ja siksi sopii monelle jolle pillerit ei..

eri juttu toki jos hormonit ei muuten käy niin ei toki rengas tai laastarikaan. mutta pitoisuudet pienenmät kun pillereissä, siksi käy monelle jolle pillerit ei.
 
Heeeeeeeeeeeeei1

multa tulee vain positiivista palautetta rinkulalle!Oon käyttänyt rinkulaa nyt jotain pari vuotta..

Aluks se saattaa tuntua,mut siihen tottuu äkkiä käytön mukana!Antakaa sille ees minimissä 3kk koeaika!Kun siihen tottuu niin sitä ei muista ees koko rinkulan olemassa oloa.Ainoastaan ovulaation aikana rinkula saattaa laskee hieman alemmaks limakalvojen "jengamaisuuden" takia..

Minulla on ollut 2 eri partneria tämän parin vuoden aikana ja kumpikaan eivät ole seksin aikana tunteneet rinkulaa.Ja jos ovat tunteneet niin se ei ole häirinnyt.

Painoa ei ole tullut lisää!Päin vastoin mennyt alas päin..
Kuukautisvuotoa on about 4-5 päivää ja sekin on niukkaa..

RINKULA ON TODELLAKIN HINTANSA VÄÄRTTI!!!! =)
 
suski-75
kokeillu myös rengasta, olin tyytyväinen. Käytin aiemmin merciloneja, mut sit lopulta päädyin laastareihin, tosi tyytyväinen ollu. Mul ei todettua endrometrioosia, mut kivut sitä luokkaa menkkojen aikaan, et taju lähtee, vaik kaks lasta, kivut pahentuneet iän myötä koko ajan, niin "otan" 6 laastaria peräkkäin ja sitten tauon, hyvin toimii, vois kuuluu tehä niinki, et laittas 9 peräkkäin, jos on menkka-aikoihin probleemia! :flower: =)
 
vaalee villipippuri
Kuinka syvälle saatte renkaan menemään?
Vaikka kuinka yritän eri asennoissakin ni mulla ei mee millään kovin syvälle, jää aika "reunalle" mut ei kylläkään tunnu käytössä...
 
pija
onkos teil ollu rintakipuja renkaan käytön yhteydessä?mä oon käyttäny 2kk ja oikeeseen rintaan sattuu ajoittain,johtuukohan renkaasta?mitään möykkyjä ei tunnu mut hieman arka on.tiputteluvuotoo myös,muuten ihan hyvä!
 
huonoja kokemuxia!rengas putoili joskus vessanpönttöön,valkovuoto lisääntyi,huimaus alko heti asennuxen jälkeen,sit pyörtymisiä..seurasi sairaalareissu,rengas piti ottaa pois aivoinfarktivaaran vuoksi.en voi käyttää mitään hormoonivalmisteita.toivottavasti sulle sopii,vaik mulla ikäviä kokemuxia.
 

Yhteistyössä