ei jumankekka taas anoppia

  • Viestiketjun aloittaja mini.Ä.
  • Ensimmäinen viesti
mini.Ä.
kyllä v*tuttaa ku anoppi oli sit vieny ukon ihan käypäsen parit kerrat päällä olleen puvun+paidan+krakan KIRPPUTORILLE ILMAN LUPAA ja lauantaina tarviis ukko niitä sit.Oma kai se meidän vika ku siel säilytykses oli mut haloo pitäs silti joku järki käteen ottaa ihmisen eikä avioeropyörteissä vie toisen omaa ilman lupaa minnekää hiton myyntiin.Vai liekö luullu appiukon vaatteiks muka sit että lentoon joutaa.vaik kokoero on ehkä kuus numeroo...aaarhgh.Kiire tulee,mut kenen syy tämä sit....:whistle:
 
mini.Ä
puku jäi edellisten juhlien jälkeen sinne kun oli meillä oma muuttohässäkkä samalla kesken.sit on vaan unohtunu hakee ku ei tarvittu.Anoppi saa ihan ite hakea puvun kirppikselta vai minne lie punaiselle ristille vienykää ni pois.paree olla tallessa.Ensin uskalsi väittää että ei siel mitää pukua o ollu mut appiukkopa paljasti :LOL:
 
Minä asun anoppini kanssa samassa huushollissa ja meillä vedetään ihan vastakkaiseen suuntaan.
Mitään, EI MITÄÄN saa heittää pois. Arvatkee vaan lentääkö tavarat kaaressa roskiin kun anoppi ei näe. :whistle: Pitäis muuten varmaan käytetyt kissanhiekatkin säilyttää, kun eihän sitä koskaan tiedä milloin niitä tarvitaan...

Mutta asiaan. Kyllä anoppisi väärin teki! Pistäkee hakemaan ja jos on jo myyty niin anoppi sitten varmaan kävelee vaatekauppaan ostelemaan uusia.
Kiva appiukko, kun paljasti. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Spaulding:
Minä asun anoppini kanssa samassa huushollissa ja meillä vedetään ihan vastakkaiseen suuntaan.
Mitään, EI MITÄÄN saa heittää pois. Arvatkee vaan lentääkö tavarat kaaressa roskiin kun anoppi ei näe. :whistle: Pitäis muuten varmaan käytetyt kissanhiekatkin säilyttää, kun eihän sitä koskaan tiedä milloin niitä tarvitaan...

Mutta asiaan. Kyllä anoppisi väärin teki! Pistäkee hakemaan ja jos on jo myyty niin anoppi sitten varmaan kävelee vaatekauppaan ostelemaan uusia.
Kiva appiukko, kun paljasti. :D
apua! miten sä pärjäät? siis sun hermot?
 
Hehhee. On välistä päiviä jolloin ei pärjätäkkään...
=)

Mutta mulla on muuten mahtava anoppi! Aivan huippu, mutta tuo tavarahamstraus on jotain liikaa. Teiltä valuis vedet silmistä jos minä kertoisin mitä kaikkea täältä löytyy.

Me pärjätään siksi että talo on iso, 2 omakotitaloa yhdistettynä. Meidän on toinen puoli, anopin ja apen toinen puoli. Harmi vain ettei ole lukollista ovea välistä...
 
mini.Ä
joo anoppilassa on kunnon erokäräjät menossa niin siellä on mökin täystuuletus menossa...MInä sanoin ukolle että ei osteta ite varmasti uutta pukua ja jos anoppi ei kaiva kuvetta tai hommaa pukua takas niin lähteköö juhliin verkkareis :LOL: ja jos joku kysyy miks ei juhlatamineita niin totuutta kehiin.Onha tuos nappaskengät tallessa,millane vaikutus olis vanhusten pyöreissä juhlissa verkkari+nappaskenkä yhdistelmällä :LOL: Ku ei oikeesti mitkää farkut tms sovi isoihin juhliin....
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Spaulding:
Me pärjätään siksi että talo on iso, 2 omakotitaloa yhdistettynä. Meidän on toinen puoli, anopin ja apen toinen puoli. Harmi vain ettei ole lukollista ovea välistä...
Meillä oli sama juttu. Mutta yhden ison riidan tuoksinassa appi ja anoppi pakkas kimpsunsa ja muuttivat toisen lapsensa luo.
Siis raivostuttavaa, kun edes suihkusta ei voinut tulla ilman pyyhettä tms, kun appi saattoi olla meidän puolella vaikka lehtiä lukemassa.

Tavallisen väliovenkin muuten saa lukkoon vaikka ruuvimeisselillä! Jos siinä ovessa vaan on sellainen reikä rivan yläpuolella.
Me ei voitu laittaa lukkoon, kun oli yhteiset pesutilat, anoppi ja appi ei olis päässy suihkuun...
 
mini.Ä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä turha syyttää anoppia, olisitte pitäny parempaa huolta omaisuudestanne ja hakeneet pois.
Alastiko se mies lähti juhlista, kun puku jäi?
eikun sukka munassa :LOL: EI tosin illalla myöhemmi vaihtui rennommat vaatteet päälle ja puku jäi sit vaatekaappiin...
 


Tavallisen väliovenkin muuten saa lukkoon vaikka ruuvimeisselillä! Jos siinä ovessa vaan on sellainen reikä rivan yläpuolella.
Me ei voitu laittaa lukkoon, kun oli yhteiset pesutilat, anoppi ja appi ei olis päässy suihkuun...
[/quote]

Meillä kanssa valitettavasti yhteisiä käyttötiloja. =(
Sekä kotieläimet monesti riehuu päivät anopin ja apen puolella, sitten illalla rauhottuvat meidän puolelle nukkumaan.

Joten ovia turha edes yritä lukita...Huoh.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Spaulding:
Minä asun anoppini kanssa samassa huushollissa ja meillä vedetään ihan vastakkaiseen suuntaan.
Mitään, EI MITÄÄN saa heittää pois. Arvatkee vaan lentääkö tavarat kaaressa roskiin kun anoppi ei näe. :whistle: Pitäis muuten varmaan käytetyt kissanhiekatkin säilyttää, kun eihän sitä koskaan tiedä milloin niitä tarvitaan...

Mutta asiaan. Kyllä anoppisi väärin teki! Pistäkee hakemaan ja jos on jo myyty niin anoppi sitten varmaan kävelee vaatekauppaan ostelemaan uusia.
Kiva appiukko, kun paljasti. :D
Miten joku VOI asua anopin kans,hui järkytys mikä ajatuskin :eek:
 

Yhteistyössä