Ei-lihottavia ruokia!

Pistäkääs pinoon ruokia jotka ei lihota. Siis hedelmät ja kasvikset joo, mutta siis esim raejuusto ym....
 
Juu tiedän että kaikki lihottaa jos syö ylenmäärin niin ja liikunta laihduttaa ja vettä pitäsi juoda paljon. Olen vaihtanut pienempään lautaseen ja muutenkin syön paljon hedelmiä ja kasviksia (kuten ennenkin). Alkoholia en käytä ja herkut olen jättänyt yhdelle päivälle. Tuntuu vaan että uimarengas ei lähde mihinkään....nyt olis kiva siitä päästä eroon.

Niin ja täysjyvä tuotteita meillä käytetään aina koko perhe. Niin makaroonit kuin leivät ja riisit.
 
j
Alkuperäinen kirjoittaja ninnananna:
Juu tiedän että kaikki lihottaa jos syö ylenmäärin niin ja liikunta laihduttaa ja vettä pitäsi juoda paljon. Olen vaihtanut pienempään lautaseen ja muutenkin syön paljon hedelmiä ja kasviksia (kuten ennenkin). Alkoholia en käytä ja herkut olen jättänyt yhdelle päivälle. Tuntuu vaan että uimarengas ei lähde mihinkään....nyt olis kiva siitä päästä eroon.
No, kyllä se lähtee. Siinä vaan kestää =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja j:
Alkuperäinen kirjoittaja ninnananna:
Juu tiedän että kaikki lihottaa jos syö ylenmäärin niin ja liikunta laihduttaa ja vettä pitäsi juoda paljon. Olen vaihtanut pienempään lautaseen ja muutenkin syön paljon hedelmiä ja kasviksia (kuten ennenkin). Alkoholia en käytä ja herkut olen jättänyt yhdelle päivälle. Tuntuu vaan että uimarengas ei lähde mihinkään....nyt olis kiva siitä päästä eroon.
No, kyllä se lähtee. Siinä vaan kestää =)
=) Kiitos
 
wer
En nyt suosittele tätä kellekään, mutta minulla paino alkoi laskemaan vasta kunnon nälkäkuurilla :(. Eli kalorit alle 1000, jos meni yli niin siinähän paino junnasi! Minulla on sairaalloinen lihavuus eli aineenvaihduntani on melko varmasti ihan sekaisin.
 
vieras
Tiedän, HIDASTA ON. Täälläkin viimeiset raskauskilot on jumittuneet kiinni. Kokeilen nyt niin, että jätin pasta/riisi/peruna-tuotteet pois. Ruisleipää pari palaa/pv. Muuten proteiinia ja kasviksia, hedelmiä, hyviä rasvoja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja wer:
En nyt suosittele tätä kellekään, mutta minulla paino alkoi laskemaan vasta kunnon nälkäkuurilla :(. Eli kalorit alle 1000, jos meni yli niin siinähän paino junnasi! Minulla on sairaalloinen lihavuus eli aineenvaihduntani on melko varmasti ihan sekaisin.
Oletko jo lopettanut nälkäkuurisi? Eikö paino nouse takaisin, kun elintavat palautuvat entisiin?!

 
blondi
No mä jotenkin luulin että kaikki tietää hyvän ruokavalion perusteet: täysjyväviljatuotteet, hedelmät, kasvikset, kana, kala, liha
Huonot rasvat pois ja hyviä rasvoja tilalle. Alkoholia ja sokerisia herkkuja kuten karkit kohtuudella jne.
Mun mielestä (ja omalla kokemuksella) ei ole oikotietä onneen. Vain pysyviä muutoksia tekemällä pääsee pysyvään lopputulokseen. Ja se pitää muistaa että se uimarengas ei tullut hetkessä joten ei ne kilot hetkessä lähdekään. Tsemppiä!
 
paksu
Kiloklubia suosittelen minäkin! Itse pudotin vajaa pari vuotta sitten sen avulla 7kg. Valitettavasti syöminen on sen jälkeen lipsunut, joten painoa on tullut takaisin. Eilen päätin ottaa itseäni niskasta kiinni ja aloitin Kiloklubissa uudelleen. Syömisten merkkaaminen voi tuntua raskaalta, mutta siinä näkee oikeasti kuinka hyvin/huonosti syö. Yllättävän monessa jutussa on tajuttomat määrät rasvaa&sokeria..
 
Alkuperäinen kirjoittaja paksu:
Kiloklubia suosittelen minäkin! Itse pudotin vajaa pari vuotta sitten sen avulla 7kg. Valitettavasti syöminen on sen jälkeen lipsunut, joten painoa on tullut takaisin. Eilen päätin ottaa itseäni niskasta kiinni ja aloitin Kiloklubissa uudelleen. Syömisten merkkaaminen voi tuntua raskaalta, mutta siinä näkee oikeasti kuinka hyvin/huonosti syö. Yllättävän monessa jutussa on tajuttomat määrät rasvaa&sokeria..

Juuri näin, mäkin luulin syöväni terveellisesti...
 
wer
Kitukuuri ei ole todellakaan vielä ohi, luulen ettei ole koskaan jos normaalipainoisena tahdon sitten myös pysyä. Harmittaa kauheasti mutta minkäs teet. Tosin voihan olla että kun saan ekat 20kg+ pois, niin alkaa kroppakin toimia?
 
Alkuperäinen kirjoittaja wer:
Kitukuuri ei ole todellakaan vielä ohi, luulen ettei ole koskaan jos normaalipainoisena tahdon sitten myös pysyä. Harmittaa kauheasti mutta minkäs teet. Tosin voihan olla että kun saan ekat 20kg+ pois, niin alkaa kroppakin toimia?
Päin vastoin, todennäköisesti. Sun kroppa menee pian säästöliekille (jollei ole jko mennyt), jolloin painosi ei enää laske.
 

Yhteistyössä