Ei pikkuhousuja, rangaistus tuli

Moi. Olen Ella ja lähentelen kolmekymmenvuotispäivääni. Pieni tarinani on ajalta jolloin olin nuori, hieman päälle kaksikymppinen.


Eräänä alkukesän lauantaina soitti minulle Anja ja pyysi minua tulemaan syntymäpäivilleen. Näinä muutamina lukion jälkeisinä vuosina olemme säännöllisesti tavanneet. Oikeastaan silloin koko silloinen luokka tapailimme ainakin pari kertaa vuodessa ja pidimme illan hauskaa. Kerroin Anjalle tulevani, sillä tiesin, että paikalla olisi muitakin tuttuja kavereita.

Kesän alku oli lämmin ja valoisa. Valikoin ja aprikoin mitä pistäisin päälleni, sillä lämmin oli tuleva iltakin. Lopuksi päädyin mekkoon tai leninkiin, miten sen nyt haluaa sanoa. Kangas oli keveätä ja pehmeätä, ihanasti laskeutuvaa. Helma oli kymmenkunta senttiä polvien yläpuolelle. Sukat oli suunnitelmissa myös, sukat ilman sukkanauhoja. Päätin, että tällä kertaa jätän pikkuhousut pois. Saisin olla siis hieman varovainen helmani kanssa.

Ilta oli tulossa ja minä kävelin kohti Anjan kotia auringon vielä lämpimästi paistaen. Anja ei kaukana asunut ja siksi tein matkan jalan. Tunsin miten ihanasti kesäilma hiveli paljasta pintaa joka helmani alla oli. Oli outo ja kihelmöivä tunne ja tunsin tavallisuudesta suuremman kosteuden häpyhuulien sisäpinnoilla. Anja näkyi jo odottavan parin muun vieraan kanssa kun tulin portista pihaan. Siitä ne syntymäpäiväjuhlat sitten alkoivat. Tutuin menoin ja jutuin.




Hauskanpito oli jatkunut aika pitkään ja olimme kaikki jo riehakkaan iloisia, kun joku tytöistä hihkaisi:
”Hei Ellalla ei ole pikkareita!”
Kaikki huomioivat hihkaisun ja intohimoinen uteliaisuus valtasi porukan. Monet halusivat varmistaa asian ja käsiä vilisi helmojeni alla tunnustellen asian todenperäisyyttä. Jotenkin minua kiihotti koko episodi. Sormien vikkelät ja tunnustelevat vierailut kosteiden häpyhuulien välissä ja hieman syvemmälläkin saivat pilluni kuumaksi. Kiemurtelin ja olin kuin kovastikin olisin pistänyt vastaan, mutta nautin jokaisesta ohimenevästä hipaisusta joka klitorista kosketti. Kopeloijia olivat tasapuolisesti kumpaakin sukupuolta. Kun selvisi ettei minulla ollut pikkareita, niin alkoi muidenkin naisten hameenhelmat nousemaan ja todisteen etsijät tutkivat heidänkin vaatetuksensa. Ei löytynyt muita paljaspyllyisiä kuin minä.

Sitten alkoi tuomionluku, tai sen tuomion harkinta joka minua tulisi kohtaamaan tästä rikollisesta teostani. Ehdotuksia oli laidasta laitaan ja minä yritin puhua puolestani ja todistella viattomuuttani. Jury pääsi yhteisymmärrykseen ja tuomioni oli raipparangaistus. Jokaisen läsnäolijan oli annettava kukin kolme raipanlyöntiä paljaalle pyllylleni. Laskin nopeasti, että tulisin saamaan 21 iskua, kovempaa tai hellävaraisempaa, miten iskun antaja halusi. Rankaisijoista oli kolme naispuolista ja neljä miespuolista. Minut nostettiin vatsalleni pöydälle ja leninkini helmat vedettiin ylös. Pakarat loistivat paljaina. Hälisevät rankaisijat eivät löytäneet sopivaa raippaa tai rottinkia vaan tekovälineeksi kelpuutettiin lopuksi puhelimen laturin johto. Johdon päät käteen ja itse johto kaksinkerroin. Sitten alkoi ruoskinta. Kuusi ensimmäistä iskua olivat kauheita. Ne sattuivat todella ja minulla ei ollut itku kaukana. Huusin joka iskulla ja anoin armoa. Pakaroita poltti, mutta jotenkin nautin kivusta. Isku iskulta tunsin miten kiihotuin aina enempi ja enempi. Hieman myös ujostutti se, että kaikki näkivät salaisimmatkin kätköt minulta, mutta se myös kiihotti.Joku piti minua nilkoista ja levitti hieman jalkojani niin, että oli myös suora näkymä puoliksi avonaiseen pilluun. Sieltä näkyi kuinka olin valuttanut ulos kiimanesteitä ja lisää tuntui pulpahtelevan. Neljä miestä ja kolme naista kiersivät pöydän ympäri ja katsoivat kukin mihin ja mitä halusivat ja löivät sitten joko kivuliaasti tai ei. En usko että lyönnit olivat olan takaa, mutta kyllä ne tuntuivat. Olin aivan kiimoissani ja jotakuinkin tusinan lyöntiä saatuani sain myös orgasmin. Se myös huomattiin, sillä seuraavat iskut olivat kovempia. Seurasi heti uusi orgasmi vai oliko se ensimmäisen jatkumoa. Huusin niin kivusta kuin pillun kouristelun aiheuttamasta nautinnosta. Pakarani kirvelivät ja olivat kuin puutuneet. Tuntui kuin niihin syttyisi tulipalo. Viimeisen lyönnin aikana kyyneleet valuivat ja tietämättäni itkin. Ympärilläni olevat ihmiset halasivat minua ja sain suukkoja suulle ja poskille. Kaikki olivat kilttejä ja osaaottavia. Joku rasvasi hellävaroen takamustani ja minä jo hymyilin ja naurahtelin. Lantiossani tuntui edelleen ihanan kuuma tunne eikä kiimani ollut kadonnut minnekään.

Lojuin edelleen pöydällä, mutta helmat häveliäästi vedetty peittämään kaiken. Synttäriväki halusi olla kiltti minulle ja saisin nyt valita kenet haluan lopuksi yötä kanssani makuuhuoneen puolelle. Olin otettu ja katselin tarkkaan ehdokkaita. Mielessäni valitsin sen miehen jonka kanssa olin koulussa ollessa ensi kerran pannut. En kertonut sitä vielä, vaan sanelin toiveeni ihan muusta. Kerroin kaikille, että toiveeni olisi olla yhdessä kerässä, kaikki kahdeksan. Kosketella ketä haluaa. Suudella, naista tai miestä. Ketä kohdalle sattuu. Tehdä hyvää toiselle ja sitten taas toiselle. Imeä ja nuolla, ihan kaikkea. Ehdotin, että tekisimme tilaa olohuoneeseen ja riisuisimme kaikki itsemme alasti ja pyörisimme toistemme päällä ja alla isolla matolla joka lattiaa peitti. Siihen kaikki suostuivat eikä kauaa mennyt kun neljä kiiltävää kullia sojotti haastavasti kohti neljän naisen pehmeitä muotoja. Se oli yhtä hurlumheitä kun vanhat luokkatoverit muistelivat vanhoja.

Lopun yötä nain ja panin, runkkasin ja imin kouluaikaista ensimmäistä panoani. Nyt sujui kaikki sujuvasti ja kokeneesti. Ei ollut sitä kokemattomuuden säheltämistä ja ennenaikaisia laukeamisia. Yö oli yksi niistä kiintoisimmista mitä minulla on ollut. Olisin suonut ja toivonut, että syntymäpäiväsankarilla olisi ollut samanmoinen. Saattoi hänellä ollakin, sillä semmoiset olivat äänet naapurihuoneesta.

Tämmöistä tässä muistelin.
 

Yhteistyössä