Ei sais halia ja pusia iskää ;(((

Siis onko muilla näin? Poikamme 2v. Häntä halitaan ja pusitaan...ja kehutaan paljon. myös paljon joudutaan komentamaan. Luonne pojulla iloinen mutta helposti suuttuva. Touhukas ja menevä vilpertti.
Koskaan ei saada isin kaa halia, istua vierekkäin, pusia pikaseen huulille/poskeen, ei olla yhtään lähekkäin!
Siksi ollaan aina oltu kaukana toisistamme mutta onhan poika jo niin vanha että saa luvan kestää huutamatta äidin ja isin lähekkäin olon, eikö??? Tänään istuttiin taas sohvalla minä ja mies. Oltiin kiinni toisissamme, minä kainalossa. Poju kun huomas niin komensi äiti pois! Ja alkoi karmee toooosi kauan kestävä huuto kun päätettiin että ei anneta tyrannin enää määrätä \|O .
Tehtiin kyllä selväksi että poju on tervetullut väliin ja pyydettiin poikaa useasti mukaan mutta se vaan huusi. Aaaargh.
Tästä lähin aletaan oleen lähekkäin, naurettavaa sellanen kun äiti ja isä elää parin metrin päässä toisistaan ettei vaan lapsi mustasukkasena hermostu.
Miten muilla? Lasten iät?
 
uhmaa ja mustasukkaisuutta :whistle:
tuo on ihan normaali kehitysvaihe mutta on aika vahva teidän pojalla. usein ilmenee siten että lapsi "änkee" väliin tms.

ei todella kannata antaa periksi uhmakohtauksen takia mutta joskus voisit pujahtaa sinne kainaloon silleen et poju on jo sulla sylissä - eli osoitatte että ootte yhtä porukkaa KAIKKI. Puhuminen ja selittäminen auttaa varmasti myös - ei tosin heti mutta kun ikää ja malttia tulee lisää, niin on sitten asiat jo valmiiksi muhimassa pienessä päässä =)
 
Eilenkin koitettiin olla lähekkäin. Miehen kanalossa olin ja ukon käsi olallani. Kyhnytettiin siinä ja kun poju näki, pyydettiin mukaan. Välil kiipeili tyytyväisenä sylissä ja välillä riehu muualla mutta ei suuttunut! :) jeee...saattaahan vie suuttua, tämä oli vasta toka kokeilu sen jälkeen kun tänne kirjoitin.
 

Yhteistyössä