Eikö naiset kehtaa syödä toisten aikana vai olenko vai todella suuriruokainen?

  • Viestiketjun aloittaja "Syöppö"
  • Ensimmäinen viesti
"Syöppö"
Joku väittää tulevansa yhdestä tortillasta ähkyyn. Mä syön neljä ja en saa ähkyä.
Kotipizzan normikokoinen pizzahan on sellanenkin pieni roiskis vain ja mä en saa yhdestä pizzasta mitään ähkyä. 1,5 pizzaa menee kevyesti.

Salaattia tonnikalalla ja raejuustolla menee lähes litran kippo helposti.
Normaaleja kiusaksia ruokalassa koko lautasellinen.

Aamulla pari leipää, hedelmä ja rahkaa ja töissä on klo 11 jo kova nälkä.

Pihvejä uppoaisi vaikka 5-6. Riisipuuroa pari lautasellista.

Mitat 162/52 eli ihan normaalikokoinen aikuinen.
 
"Mies"
Naiset esittää. Töissä huomaa, että hoikat tai max tukevat ovat paljon suuriruokaisempia, kuin oikeasti lihavat.
Tosi lhavat naiset eivät myöskään ikinä ota töissä jälkkäriä tai jos joku tul kakkua yms.
 
"vieras"
Juu, olen huomannut saman. Minä syön kanssa ihan kunnolla. Kerran yksi kaveri söi lounaakseen alle puolipakettia riisikakkuja,ei mitään muuta, ja sanoi olevansa nyt ihan ähkynä.
 
Kyllä mä yleensä tulen ähkyyn siitä yhdestä isosta tortillasta.. Jos odotan puoli tuntia - tunti, voin syödä sen toisen. Enkä tod. jaksa syödä koko pizzaa. Pieniä annoksia monta päivässä.
 
almity
Mä taas syön kotipizzan yleensä kahdessa osassa - kerralla en jaksa. Syön pieniä annoksia 3 tunnin välein, koskaan ei ole nälkä ja olen normaalipainon alarajalla. Ihmisillä vaan on erilainen ruuansulatus, itse en voisi moista määrää syödä lihomatta. Syödyn ruuan määrään vaikuttaa kyllä paljon tottumukset, kai mahalaukkunsa saisi suurennettua niin suureksi kuin suinkaan haluaisi tai pieneksi samoten. Mutta ainakaan minun kohdallani ei ole kyse kehtaamisesta vaan vatsalaukkuni koosta ja veikkaan, että aika monen muun kohdalla on samoin. Oksentaisin, jos minun täytyisi syödä esim 4 tortillaa. Mutta jos kasvattaisin vatsalaukkuani, menisi neljä varmasti kepoisasti.
 
Anna B
Ne esittää. Meillä on töissä yksi oikeasti aika lihava ( bmi ehkä 35) ja lihonut vuodenkin sisällä aika paljon.
Ikinä ei töissä ota hyväskää ja syö todella vähän ja sitten voi voivottelee miten kova ähky on.
 
"vieras"
Mulla ei mene nykyään nälkä edes siitä Hesen Kerrosateriasta... Meneekö teillä?

Siis pahin nälkä menee joo, mutta tuntuu että olisi voinut syödä vielä lisääkin.
 
Bmi 22,4
[QUOTE="vieras";28315659]Mulla ei mene nykyään nälkä edes siitä Hesen Kerrosateriasta... Meneekö teillä?

Siis pahin nälkä menee joo, mutta tuntuu että olisi voinut syödä vielä lisääkin.[/QUOTE]

Ei todellakaan mene.
 
Nälkäshow
Tää on sitä settii, kun mun äiti matkoilla nauttii lounaaksi vain kahvin, kun päivisin ei kuulemma kuumassa ilmastossa tuu nälkä. Onneks huoneen ilmastointi sitten helpottaa tuota oiretta, kun pari tuntia myöhemmin hotellihuoneesta löytyy suklaapatukan kuoria, sipsipusseja ja pähkinäpakkauksia.

Lopettais vaan sen naukumisen, miten mä pystyn aina syömään ja silti pysymään hoikkana. Luulis, et mun lounaskeitossa on hieman vähemmän energiaa, kuin arvioiden noin 300 grammassa edellä mainittuja herkkuja. Lapsena oli kauheaa, kun lomalla ei saanut lounasta ollenkaan, vaan piti paastota aamupalalta illalliseen. Äiti ja isä mässytteli omassa huoneessa salaa eväitään, me ei saatu mitään.
 
No, en koskaan jaksa syödä kokonaista pizzaa, välillä riittää ihan puolikas. Riippuu tosin vähän kuinka paljon täytteitä. En jaksaisi ikinä neljää tortillaa. Välillä riittää yksi, joskus otan toisen ja sen jälkeen ähky. Todennäköisesti sulla on vain aika nopea aineenvaihdunta, koska itse olen lähes samankokoinen. Urheiletko paljon?
 
[QUOTE="vieras";28315659]Mulla ei mene nykyään nälkä edes siitä Hesen Kerrosateriasta... Meneekö teillä?

Siis pahin nälkä menee joo, mutta tuntuu että olisi voinut syödä vielä lisääkin.[/QUOTE]

En jaksa koskaan syödä koko kerrosateriaa. jää melkein puolet yleensä jäljelle.
 
No sehän riippuu siitä, miten paljon on tottunut syömään. Jos syö tosi epäterveellisesti, mahalaukku voi olla pieni, mutta ihminen siinä ympärillä suurikokoinen.
 
"Vieras"
Mä en kyllä jaksa syödä koko pitsaa tai hampurilaisateriaa. Tortilloja syön yleensä 2-3, riippuen täytteestä ja tietty letun koosta.
Mutta mä oonkin sellanen, etten voi syödä paljoa kerralla, tulee huono olo. Syön usein, pieniä annoksia.

Ja 167/50 olen.
 
"Kerttuli"
Pizzasta ei aina lähde edes nälkä. Mitään ähkyä en siitä saa.
Leipää menee päivässä 5-6palaa, hedelmiä 2-3, salaattia iso ruokalautasellinen; suklaata joka päivä 30-100g, jogurttia 1-2kpl, pähkinöitä, gojimarjoja, pulla ja sitten lounaaksi yleensä iso lauatanen kunkuroillaan työpaikan loukasruokaa. Tänään meni lasagnea, eilen makkarakastike ja 3 perunaa yms.
Kotona iso annos kotiruokaa päivälliseksi.
Iltapalana leipää, rahkaa yms.

En urheile, kävelylenkkejä teen koiran kanssa. 168cm ja vähän alle 60kg
 
No sehän riippuu siitä, miten paljon on tottunut syömään. Jos syö tosi epäterveellisesti, mahalaukku voi olla pieni, mutta ihminen siinä ympärillä suurikokoinen.
No tuota, tuo on vähän epäloogista :D Ihminen ei voi olla suurikokoinen, jos syö määrällisesti niin vähän, että vatsalaukku on pieni. Vaikka söisi pelkkää suklaata ja karkkia, mutta määrällisesti vähän, et pysty lihoamaan. Tietysti sairastut ja muuta sellaista, mutta lihavaksi ei pääse.
 
5-6 pihviä? Minkälaista siis? Kuulostaa reiluilta nuo annoskoot, toisaalta jos liikkuu paljon ja paino pysyy normaalina niin mikäs siinä. Kyllä mulla kokonainen pitsa uppoaa mt eipä juuri lisää, kotipitsan lätyn kokoa en tosin tiiä. Mut jos aina söisin niin paljon ku pystyn niin oisin aika fläsä :D

Mua ei kyllä hävetä seurassa syöminen jos kyse on ruoasta. Ravintolassa ei tulis pieneen mieleenkää jättää kallista ruokaa sen takia et syöminen on noloa. Herkkujen kans voi joskus tulla semmonen et oonko nyt ihan possu. Mutta yritän päästä sen yli :whistle:
 
"..."
mun serkku aina nauraa mua, että mä en tule koskaan täyteen. olen siis 163cm ja 50kg. Syön Hesen kerrosaterian, ja siihen päälle menis usein vielä toinen hampurilainen. 2 kebab hampurilaista menee keposesti. Melkein kokonainen pizza, (välillä kokonainen) Tortilloja menee MONTA. Perunoita yleensä lounaalla 3-4kpl (riippuu koosta), ja tosiaan aina kun syön, on ruokaa reunojaan myöten oleva lautanen. Syön siis kun isompikin mies.
 

Yhteistyössä