eiköhän repästä..

no myö käytettii tyttöämme ekassa lääkärineuvolassa ja viimisessä, lääkäri oli totaalisen loppu siihen työhön, ja meidän tytöltä murtui reisiluu lonkka tutkimuksen yhteydessä, kaiken kukkuraksi saimme pahoinpitely epäilyn niskaamme mutta onneksi poliisi tutkimuksissa selvisi että lääkäri syyllinen... nyt elämä hymyilee eikä neuvola lääkäri koske lapsiimme... :heart:
 
mantariini
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.11.2004 klo 15:23 mantariini kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.11.2004 klo 21:07 silja kirjoitti:
Mantariini, oletkos sinä se joksi minä sinua luulen..? ;)
hehee....saatampa ollakki... ;)
Perskuta,nyt minä paljastuin... :D Mie oon täällä aina miettiny että ootkohan sinä joku näistä joita täällä pyörii, mutta siehän olitki ihan omalla nimellä... :xmas:
 
akka
Minäkin vastaan, vaikken tänne enää kuulu. Puolustuksekseni voisin sanoa, että olin 19-v kun ekani syntyi :saint: .

Mutta siis, kun sain kolmannen lapseni (22-vuotiaana) osastolla hoitaja kehoitti: "Jos nyt tämä tuore äitikin tulisi opettelemaan vaipanvaihtoa, että osaa sitten kotona, ettei tarvi heti äitiä soittaa apuun."
Menipä hiljaiseksi, kun sanoin, että mulla on jo 2 lasta ennestään, joten enköhän mä nämä hommat taida.

Kun sain neljännen osastolla taas kehotettiin opettelemaan vauvanhoitoa, ja lisäksi soitettiin osastolta neuvolaan, että menkää nyt katsomaan miten ne siellä kotona pärjäilee, kun äitikin on vielä niin kovin nuori ja lapsia niin monta. \|O \|O

Ja nyt mä häivyn omalle osastolle :LOL:
 
silja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.11.2004 klo 15:31 mantariini kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.11.2004 klo 15:23 mantariini kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.11.2004 klo 21:07 silja kirjoitti:
Mantariini, oletkos sinä se joksi minä sinua luulen..? ;)
hehee....saatampa ollakki... ;)
Perskuta,nyt minä paljastuin... :D Mie oon täällä aina miettiny että ootkohan sinä joku näistä joita täällä pyörii, mutta siehän olitki ihan omalla nimellä... :xmas:
minä oon jo itseasiassa kauan jo miettiny että ootko sinä sinä ku luin joskus yhen kirjotuksen jonka oon kuullu sulta iteltä ihan suullisesti :D
 
mantariini
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.11.2004 klo 16:59 silja kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.11.2004 klo 15:31 mantariini kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.11.2004 klo 15:23 mantariini kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.11.2004 klo 21:07 silja kirjoitti:
Mantariini, oletkos sinä se joksi minä sinua luulen..? ;)
hehee....saatampa ollakki... ;)
Perskuta,nyt minä paljastuin... :D Mie oon täällä aina miettiny että ootkohan sinä joku näistä joita täällä pyörii, mutta siehän olitki ihan omalla nimellä... :xmas:
minä oon jo itseasiassa kauan jo miettiny että ootko sinä sinä ku luin joskus yhen kirjotuksen jonka oon kuullu sulta iteltä ihan suullisesti :D
Jes nyt tää taas toimii, en päässy moneen päivään tänne!! Mulla on ikävä mun kalsareita!!! =) Ne tais unohtuu sun jalkaan sillon sunnuntaina....
 

Yhteistyössä