Ekat raskaus oireet??

iik..näitä on kyllä kiva lukea, vaikka samalla pelottaa. Tunnistan tosi paljon noita merkkejä: 2 iltaa oon ollut umpijäässä, olo on kokoajan melko kipeä, vatsaan on sattunut jo viikon ja tosiaan vatsa on myös sekaisin. Väsymys on myös järkyttävä vaikka nyt ei pitäisi mitään vielä olla (luult. kp20). Tosin nyt pyörii myös jos jonkinnäköistä flunssaa ja mahatautia, joten turhaan innostun. Olis se mahtavaa! Yritystä vasta kuukausi takana eikä luomuja ole vielä tullut... taitaa vaan hormonit temppuilla...
 
xAnnax, mul oli viime kierto eka luomukierto pillereide jälkeen.. jätin siis pillerit pois kesken liuskan ja menkat tulivat vkon päästä poisjätön jälkeen. Pillereiden kanssa kiertoni oli 29 ja tämän vuoksi elättelin ties mitä toiveita kun alkoi paukkumaan jo kp 33 kehiin.. oli ties mitä oireita mutta kp 37 täti tuli eli kierto jäi 36 mittaiseksi. Hormonit siis heittelivät ja tosi pahasti ja uskon että kierto olisi venynyt enemmänkin ellei vuoden vaihdetta olisi ollut välissä. Sillä vuoden vaihteen vietin ystäväni kanssa aivan muissa merkeissä enkä miettinyt ollenkaan tätä "vauvaprojektia" ja sitten sieltä ne menkat tulivat ensimmäinen pvä :) Eli sinällään hyvä ettei kovin pitkäksi kierto venynyt :)
 
Mulla alko ekat raskausoireet n. 3-5 päivää ennen menkkojen alkua.

Oireet:
-Menkkamaiset kivut
-Väsymys
-Etova olo
-Rinnat oli arat

Myöhemmin tuli sitten päänsärky, kiukkuisuus, pahoinvointi ja finnit..
=)
 
Haavekuva: niin. oon toosi varma siitä, että tää kaikki on kuviteltua. heh..mielikuvitus kyllä lentää tahtomattaankin vaikka kuinka yrittää järkeillä:). Salaahan sitä kokoajan toivoo, että kävis niin onnellisesti, että tärppäis heti. Niin..ja finnit on tullut takasin mulla vivvi16, mutta se johtuu kyllä täysin pillereiden lopetuksesta. Ai vitsit..ei oo peitepuikkoo tarvinnut kyllä pitkiin aikoihin... :p
 
Sain ekan haamun r-testiin n.2 viikkoa sitten kp25/27 ja nyt on menossa rv6+0. Ensimmäisenä oireena tuli alavatsan kipuilua ja painon tunnetta, jotka oli hyvin selkeästi paikallistettavissa kohdun tienoille. Tätä tuntui jo ennen plussatestiä. Heti plussauksen jälkeen tulivat rinnat aroiksi ja väsymys iski päälle. Seuraavaksi taisi iskeä kamala jano päälle ja veden litkimisen myötä tihentynyt vessassa ravaaminen. Välillä on huimannut. Ja tänään alkoi selvemmin tulemaan yökötystä. Yökötys tuntuu enimmäkseen aiheutuvan hajuaistin voimistumisesta. Mahtava olo kaikenkaikkiaan! ;)
 
Nauruprinsessalle paljon onnea :flower: Kävin tuolla syysmasuja vakoilemassa, ja on vain pakko sanoa, että olet nimesi veroinen, Nauruprinsessa: käkätin ääneen teidän koirien kuvailuille. Ensin luulin, että homopinseri (oliko se pinseri, jäi vain homo mieleen :D ) on oikea rotu :LOL: Tarrasukkia ja vauvaliimaa :heart:
 
Joo, tahtoo kuulla lisää raskausoireita! Niitä on aina niiiiiiiiiiiiiiiiiiin kiva lukea ja bongailla samoja oireita omasta kehosta :LOL:
Eli plussan saaneet. Nähkää hieman "vaivaa" ja tulkaas tänne muistelemaan kaikki mahd. oireet :D Kiitos :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vivvi16:
Mulla alko ekat raskausoireet n. 3-5 päivää ennen menkkojen alkua.

Oireet:
-Menkkamaiset kivut
-Väsymys
-Etova olo
-Rinnat oli arat

Myöhemmin tuli sitten päänsärky, kiukkuisuus, pahoinvointi ja finnit..
=)
Mulla on nyt melkeinpä nuo samat oireet.Oviksesta joku 4-5 pvää.Menkkakipuja on,väsymystä,rinnat arat...
 
Mulla on ollut oireita raskaudesta, mutta mitään testiä en ole vielä tehnyt. Olemme ukkoni kanssa harrastaneet seksiä ilman minkäänlaista suojausta jo yli kk ajan. Kertokaapa et miltä tämä teistä tuntuu?

Oireet:

-Vatsakivut ( Polttelu ja vihlonta ) Tuntuu, että ala vatsa turvonnut.

-Pääkipu ja kuumeinen olo ( Heikottaa ja tuntuu välillä, että oksentaa, mutta mitään ei ole ulos tullut )

-Viime kuun "menkat" ei ollu yhtään samanlaiset kuin edelliset. Laimeampaa vuotoa, ei hyytymiä. Kesti viikon ajan. Jännää myös se, että kun vuoto loppui eikä koko päivänä vuotanut, seksin aikana tuli verta.

- Tihentynyt virtsaamisen tarve. Välillä tulee paljon ja välillä taas tosi vähän. Sitten myös tuntuu, että valkovuodon tulo on lisääntynyt.

- Kutittaa huomattavasti enemmän.

- Väsynyt olo ja stressaava.

Oishan tuo ihan kiva saada semmonen pikkunen taaperoinen tänne meidän elämään :) Mutta eihän sitä koskaan tiedä. Syynä voi olla jotain muutakin. Aijempaa kokemusta ei ole raskaudesta ja olen vielä aika nuorikin. Neuvot tekisi hyvää :)
 
Oireita oireita, vai mitä nää sitten ikinä onkaan...

-Ovulaatio oli tosi kivulias, maha oli pari päivää ihan tosi kipee, sitten se meni ohi.
-päähän on koskenut ovulaatiosta asti
-iho ja hiukset rasvoittuu, finnejä on tullut leukaan, mitä mulla ei ikinä oo..
-välillä on tosi kuuma
-väsynyt ja kärttyinen olo
-viimeviikolla ruoka ei maistunut ollenkaan, tällä viikolla on koko ajan nälkä
-mahassa menkkamaisia tuntemuksia jokseenkin huomattavasti lievempiä
-eilen ja tänä aamuna tuli pikkutippa vaaleanpunaista vuotoa joka loppui samantien.

...Siinä jotain, toivottavasti nää ois niitä oikeita raskausoireita, eikä vaan kuviteltuja :p Sunnuntaina pitäs alkaa menkat ja kovasti toivon, ettei ne vaan ala..
 
Mulla on nyt kp21 meneillään ja listalta löytyy:
-alaselkä kipeä oikealta puolelta
-kirkasta vuotoa viikon verran
-vilunväreitä ja aivastuttaa, en ole flunssainen
-iho kukkii (tosin ei mikään täydellinen iho muutenkaan)
-alavatsakivut eivät loppuneet ovulaation jälkeen

Viikko vielä piinaa ja sitten saa alkaa testailemaan...
 
Hei!

Plussasin reilu viikko sitten ja täytyy sanoa, että ilman positiivista testitulosta en olisi osannut erottaa raskausoireita PMS-oireista, vaikka näin jälkikäteen on tietysti helppo huomata eroja =) Ehkä selvin (ja hämäävin?) ero oli, etten nyt plussatessa oireillut niin paljon kuin tavallisesti ennen kuukautisia.

Tässä ihan alkuraskauden oireita:
- rinnat kipeytyi heti ovulaation jälkeen (lähes sama kuin ennen kuukautisia)
- mahassa, etenkin alavatsassa, nipisteli ja vihloi
- nenä tukossa, aivastutti ja piti niistää etenkin öisin, luulin että oon tullut allergiseksi heinän siitepölylle
- lievä pahoinvointi ympäri vuorokauden (tätäkin oli aiemmin loppukierroista)

Nämä PMS-oireet jäi raskautumiskierrossa pois:
- huimaus
- alaselkäkipu
- pääkipu
 
Kauan siihen menee, että raskaustesti näyttää sen oikean tuloksen? Jostain olen lukenut, että se on tosin henkilökohtaista milloin se näyttää sen raskauden. ( Eli voi näyttää negatiivistä vaikka raskaana onkin )

Ruokahalu lisääntyny kanssa huomattavasti, koko ajan pitää olla syömässä jotakin..
Voi ku sais nyt äkkiä selville.
 
Huomenna ois pitänyt menkat alkaa, mutta tänään tein plussatestin.
Mulla on ollu jo pitkään nippailua mahassa ja esim aivastaessa oikein vihlasee.
Kahvi etoi tänään vaikka normaalisti juon sitä tosi paljon.
Palelu ja pääkipu myöskin.
 
Hei ja onnittelut plussasta! Uteliaisuuksissani kysyisin,kun täällä aikaa kulutan..
kauan sulla oli yritystä takana ? ennenkuin tulit raskaaksi!?




Huomenna ois pitänyt menkat alkaa, mutta tänään tein plussatestin.
Mulla on ollu jo pitkään nippailua mahassa ja esim aivastaessa oikein vihlasee.
Kahvi etoi tänään vaikka normaalisti juon sitä tosi paljon.
Palelu ja pääkipu myöskin.[/quote]

 
Liekkö minulla kuvitelmaa,mutta on kolmatta päivää äklö olo ja vilu ja huippaa jne jne... laskujeni mukaan tänään pitäis alkaa menkat..Tekis mieli jo tehdä testi,mut uskon että mensut sieltä vielä alkaa... :( Vaikka nyt vasta päätettiin alkaa yrittään niin silti voi olla mahdollista että olen raskaana,kun on vähän taas touhuiltu ilman.... jospa sieltä pian oliskin alussa pojille sisko tai veli... Hope so... :whistle:
 
Oho.kaksi vuotta on pitkä aika vauva yritystä :(
Harmi keskenmenosi, jospa tämä kaveri pysyisi nytten sitten matkassa mukana! :hug:

Onnea sulle, onko sinulla lapsia ennestään ?
:wave:
__________________________________________________


Melkein kaksi vuotta yritystä takana. Mukaan mahtuu yksi keskenmeno.
Siksi tästä plussasta ei oikein osaa kauheesti riemuita kun sisimmässä elkee ettei kaikki menekään hyvin :( [/quote]

 

Yhteistyössä