Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

Wau!!!! Hyvä hyvä jeejee!!!! Noooh,mulla oli plussavk ja sen kyllä aavistin,maistui syömiset ja juomiset ja kun en jaksanu polkea enkä päässyt lenkille..lisäksi stressiä..+500g..elikkä painoin 64.5kg mutta eilen poljin ja yritin vähentää syömisiä niin vaaka näyttikin 63.7kg. Noh,mä syön ihan normia ruokaa,lihaa ja kanaa. Normiruokaa on mulle esim.makaronilaatikko,ranskikset+lihapullat,nakkikastike perunan tai makaronin kanssa tai sit kaupan pizza..se pieni on just sopiva.Ehkä se on se määrä..ja kun joskus en syö kun yhden ruoan,mutta täytän masun ruisleivällä(jopa 4-6palaa/pv),siihen lisäksi murot,jogurtit,hedelmät..joskus ihmettelen itsekin että miten se tippuu vaikka mukaan mahtuu myös herkkuja.Nyt taas yritän liikkua.Tähän 64kiloon jämähtänyt. Äsken hiki virtasi kun roudasin yhden kaapin makkarista olohuoneeseen,sitten lelut paikoilleen ja imuroin. Huomasin sit juovani kahvia taas ja kun aikani mietin ja huomaan että kello onkin jo aikas paljon niin empäs ruokaa ehdikään syödä :D Mitäs sinä syöt?
 
haaveilija77, mäkin syön tavallista kotiruokaa. Mutta sitten esim. välipala ja jotain on liian isoja varmaankin... Eli siis jotensakin niin, että aamulla kaurapuuroa iso lautanen ja vähäkalorista mehukeittoa, päivällä joko pari kananmunaa tai sitten eilisen päivän tähteitä, välipalalla luonnonjogurttia ja mysliä (tätä menee liikaa), illalla kunnon ruokaa (naudalihakastike/makaronilaatikko/pihvi/kanafile/keitto/jne.) ja salaattia ja iltapalaksi maitorahka ja sitä mehukeittoa... Ja sitten kun yritän näissä ruuissa pitää, niin joka päivä lipsuu : / Aina jotain leipää menee lisäksi, limpparia ehkä, mysliä liikaa, juon kaakaota, siiderin jne. :( Ei vaan kestä se kontrolli. Onkohan tuossa missä yritän pysyä niin liikaa?

Kävin tänään vetämässä taas tunnin juoksulenkin, ihanaa kun se alkaa kulkea taas :)
 
Salliina85 Mihin aikaan illasta syöt kunnon ruoan? Ja jos se on myöhään niin voiko sitä aikaistaa? Hmm..jos siideri,liikaa jotakin ja jotakin..noissa voi olla se "juju". Voi olla..Eikö se sun paino sit laske yhtään ja paljonko on pudonnut esim.kk aikana? vai pysynyt samassa? Mä en juo kaakaota enkä oikeestaan mehuakaan,kesäaikana menee vettä joskus ruoan kanssa sekä janojuomana.En syö mahaani "täyteen" siis ähkyyn oloon vaan sopivasti jolloin nälkä tulee sitten max.3h päästä. Hankalaa sanoa.. Mutta juoksulenkit ainaskin auttaa ja hyvä et ne onnistuu. Tahtoo lenkille!! Alkaa jumiutua paikat mutta viimeistään huomenna pääsen kun isäntä kotona -satoi tai paistoi!
 
haaveilija77, anteeksi etten ole kirjoitellut! Meillä on ollut vieraita melkein viikon :O Mutta nyt mäkin oon taas back in business!! Herkuteltua on tullut koko viikon, joten painoa en aio mittailla vähään aikaan :( Syön iltaruuan klo.16-17 ja sen jälkeen vielä iltapalan. Mutta siis, mulla ei kestä ruuat järkevissä määrissä :( Tiedän sen itsekin. Ootko ehtinyt lenkkeillä? Ite en ole nyt käynyt, ahdistaa kun en ole ehtinyt/jaksanut/päässyt. Mut ehkä huomenna?
 
Mitähän tää on kun tähän aikaan alkaa tökkimään tää urakka?? Liian lähellä tavoitetta..?? Mulla kans kohta lähtee vaaka suosiolla piiloon että ei tuu töllötettyä sitä koko aikaa. Mä pääsen lenkille nykyään kerran viikossa,2kertaa on luxusta.Ja jotenkin nyt ei iske ees pyöräillä tuolla sisäpelillä..ja oon ottanut murheisiin kerran viikossa siideriä.. :( Mutta pakko vaan yrittää zempata ja uskoa että kyl tää tästä.Eikös? :D
 
Eilen punnitus ja näytti 63.7:ää.Pientä kun tekee tai jättää tekemättä niin näkyy painossa.Jospa tää tästä.Vois yrittää kahden viikon ajan mennä näin ja sitten voi omalla vapaalla ja hyvällä omalla tunnolla herkutella.Mummi hoitaa lapset ja äippä on 2pv rentoutumassa :) Nyt näyttäs vähän aurinkokin pilkottavan että toivotaan ettei satais loppukesää vaan tulis hyvät kesäkelit :)
 
haaveilija77, hienoa, hienoa! Ite en oo painoa mitannut ollenkaan viime aikoina, mutta lenkillä olen päässyt käymään! Kävin su, ma ja ti. Tänään välipäivä ja huomenna taas. Mihin meinaat mennä rentoutumaan? :) Meilläkin loppuviikosta sukulointireissu, jolloin ollaan luvattu lähteä kaveripariskuntien kanssa terassille eikä liikuntaakaan oikein ehdi harrastaa, kun ollaan tukka putkella menossa koko viikonloppu...
 
Hyvä Salliina85 että olet päässyt lenkille noin usein! Mullakin jo tekis mieli mutta on tätä ohjelmaa ollut ja hoitaja väsynyt..Juu,kaverin luo jossa käyn kerran pari vuodessa.Ensin tehdään jotain muuta virkistävää,kuten esim.teatteria tms.mutta nyt käydään heidän perintömökillä keräämässä marjoja ja sitten ois se Alkon reissu..sitten heille takaisin(asuu maaseudulla) ruoanlaittoon ja siitä siirrytään juomisiin,pelaamaan,soutelemaan ym....kunnon rentoutumista.Ja yleensä saan jonkin yllätyksenkin(yhdesti oli jalkakylpyä,traktoriajelua lammelta pihaan..). Ensin oli vuokramökki systeemi meillä mutta ei tahdo löytyä 1vrk:ksi mökkiä ja turhasta ei haluta maksaa.Pääasia että kumpikin rentoutuu :) Mukavaa reissua sinulle!
 
Salliina85, kuinka meni sukulointi reissu? Tuliko herkuteltua ihan kunnolla? En mä muista yhtään mitä marjoja siel on mutta pari kolme tuntia varattu poimimiseen ja matkoihin. :) Nyt hellettä,huh..ei ees tee mieli syödä ja hiki virtaa..jaksaakohan tässä kuntoilla yhtään..Nyt vois noita tyttöjä käyttää uimassa ainakin.
 
haaveilija77, reissu meni hyvin enkä edes kovin paljon herkutellut! Terassillakin join vain kaksi light siideriä :) Kävitkö kuntoilemassa? Meilläkin oli eilen hurjan kuuma päivä, tänäänkin on tosi lämmintä, mutta ei sentään aurinko paista täydeltä terältä vaan on pilvessä. Harkitsen, että lenkille lähtisin kun mies tulee töistä. Huomenna tuleekin vieraita taas, lähtevät pois perjantaina. Teetkö muuten mitään lihaskuntoa?
 
Olen jonkinverran liikkunut,pitäis varmaan jotain lihaskuntoakin tehdä..mikähän se paras ois mulle..hmm.. Nyt oon syöny grilliruokaa ja sitten seur.päivänä yritän olla yhdellä ruoalla.Paino jyllää samassa enkä usko saavani sitä enää alaspäin.Syömisistä en ainakaan tingi.Enkä miel.ota nutrikuuria tms.Ideoita? :/ Esikoinen tuli käymään tai siis on tän vkl. :)
 
Mulle mies teki sellasen kotilihaskuntoohjelman. Tein jalat toissapäivänä ja pari päivää on ollut vaikea kävellä :LOL: On vissiin hyvä ohjelma ;) En oikein tiedä mitä voisi tuossa tilanteessa tehdä? Mulla on syömiset onnistunut jo pari vkoa aika hyvin, vaikka välillä olenkin herkutellut, mutta esim. tänään oli PÄIVÄpaino jo sen 72,7kg! :O Että ehkä se siitä vielä laskee, kun vain jaksaa lenkkeillä. Tänäänkin kävin lyhyellä lenkillä. Nyt pitäisi sitten vain venytellä, ettei ne jalat mene taas jumiin. Huomenna sitten tosin kaverin kanssa ravintolaan syömään, jonka jälkeen parille siiderille.
 
Jokos on jalat palautuneet? :) ihmettelen kovasti mikä tässä mättää kun eilisenkin päiän söin salaattia(makaronia,tonnikalaa jne)enkä ees paljoo että raskasta en syöny ja oon muistanu kuntopyörälläkin ajaa.Huomenna punnitus mutta huvikseen kävin tänään niin 64.7 näytti. Nooh,ei se mitään jos paikat kiinteytyis mutta ei muutosta oo tapahtunut tms. Sitten kun en pääse aina tonne ulos sauvakävelylle ni mietin että tulisko crostrainerista samaa liikettä mikä auttais hartioihin? Käytettynä ei tarttis maksaa paljookaan ja eihän ne halvimmatkaan oo kun satkun.. Se auttais myös muihin ruumiinosiin tosin kun kuntopyörä jossa vaan jalat tekee työtä..
 
Jalat palautu parissa päivässä. Oon saanut juostua lenkkiä ihan hyvin :) Painoa en ole mittaillut nyt. Paljon sulla näytti? En oo oikein crossaria koittanut, oliskohan siitä niihin hartioihin apua... Me lähdetään loppuviikoks reissuun. Täytyy yrittää ottaa lenkkivaatteet mukaan, sekä mennä sinne lenkille ;)
 
Mulla pomppi tuo paino jopa 65:ssä mutta eilen oikeana pvnä 63.9kg ja tänään 63.5kg. Minä nyt myin sen kuntopyörän (sattuipa hyvin että tuosta n.km päästä oli se eka kyselijä ja kaupat tuli parissa tunnissa). Tilasin sen trainerin ja sitä odotellaan. Tilaa ei ole niin paljoa että ois voinu jättää pyöränkin meille. :( Mä kävin eilen puolentoista tunnin lenkillä,oli siis tajuton hiki vaikkei pahempi mäkiä ees ollu ja sää oli välillä jopa sateinen.Ja löysin painot kaapista,niillä jumppailen välillä. Nyt ois sit viimeiset päivät saatava kulumaan..alkaa olla levoton olo kun odottaa lauantaita!! Oikein mukavaa reissua sulle ja lenkkeilyintoa ja kelejä sinne! :)
 
Täällä kuntopyörä/crostrainerin onnellinen omistaja :) En ole ikinä moista laitetta käyttäny ja meni harjoitellessa.Noh,tuntui et 15min.riittää näin alkuun ja hyvä että lopetin siihen sillä nyt on pohkeet vähän kipeet.Jatkan tänään illalla. Kyllä nuo mun hartiat on ollu jumissa ja muutenkaan ei kroppa ole saanu tuollasta likettä pitkään aikaan,tuntu et joka kohta pamahteli :D Ja hintaa oli vain 30€ ja on näin aloittelijalle ok laite. :)
 
haaveilija77, hyvä jos koet crossarin olevan hyvä ostos! Ootko ehtinyt polkea sitä? Mulla on jäänyt taas kuntoilu vähän vähemmälle ja oon taistellu tuon syömishäiriön poikasen kanssa. Siis vähän on jotain ahmimishäiriötä vissii : / No, jospa sitä taas huomenna tsemppais ittensä liikkeelle!!
 
Kyllä oli tosi hyvä ostos,mutta kyllä se pitää lenkille kohta lähteä kun hoitaja tulee ja sää on tosi ihana :) Jaksaa sitten taas crossailla :D Paino vaan samassa mutta ääh en jaksa välittää..Oon nyt keskittyny siihen ettei ainakaan lähe nousuun ja syön kyllä jos nälkä on. :) Voi että zemppiä kovasti,oon mukana "läähättämässä" näin henkisesti!
 
Anteeksi, ettei minusta ole kuulunut. Ensin olimme reissussa kahteen otteeseen ja sitten jäi laihdutusprojekti siihen paikkaan, kun aloimme odottaa toista lasta :heart: Hyvin alussa ollaan, mutta lopetan laihduttamisen silti, en raskausaikana rupea siihen hommaan. Hyvää jatkoa sulle! :)
 
Mä olisin voinut liittyä haaveilija77 sun kanssa joukkoon? Mun on lähinnä tuolla syömisellä yritettävä tuota painoa pudottaa. Lenkillä käyn lähes päivittäin, mutta pienikin "rasitus" esim. imurointi saa mun olo epämukavaks, huono olo, heikottaa, ja tuntuu että närästää ja vasempaa rintaan pistää.. Että että..
 
Kiva kun tuut mun kanssa tänne vaihtamaan kuulumisia! Hmm..ootko käynyt lääkärissä? Aika oudolta kuullostaa.Mutta tosiaan syöminen on ratkaiseva asia. Mun olo on nyt vähän sellainen että huomenna lekurissa kuulee mikä on.Mahakipua,pientä lämpöä ym.Terv.hoitaja epäili mahdollista tulehdusta.Ja lenkille en pysty lähtemään ja en haluakaan. :/ Tämä on mulle todella harvinaista! Mutta kiva kun tulit seuraksi!
 

Yhteistyössä