Elämäntapatyötön ei ole yhtä WT kuin esim. lähihoitaja?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen huomannut, että elämäntapatyöttömistä henkilöistä moni on hyvinkin sivistynyt varsinkin jos vähän pintaa raaputtaa. Elämäntapatyöttömillä on keskimäärin hyvä yleissivistys, kirjallisia harrastuksia eivätkä he harrasta mitään sidukanjuontia räkälässä tai harkitsemattomia sukupuolisuhteita. Hyvin harvalle elämäntapatyöttömälle voi oikeastaan laittaa WT-leimaa.

Perinteisesti elämäntapatyöttömät on arvotettu yhteiskunnan pohjasakaksi, paljon alemmaksi kuin esim. lähihoitajat. Mutta jos asiaa ajattelee tarkemmin, niin tälle ei välttämättä ole perusteita.
 
vierailija
Läpi historian ja eri kulttuurien yläluokaksi on aina kutsuttu sitä osaa kansasta, joka voi elää tekemättä mitään. Elämäntapatyöttömät ovat uusi aatelisluokka. Toki heidän elintasonsa voi olla vaatimaton, mutta se on riittävä. Ja merkittävästi korkeampi kuin esimerkiksi 1800-luvun kartanonherralla.
 
vierailija
Olen huomannut, että elämäntapatyöttömistä henkilöistä moni on hyvinkin sivistynyt varsinkin jos vähän pintaa raaputtaa. Elämäntapatyöttömillä on keskimäärin hyvä yleissivistys, kirjallisia harrastuksia eivätkä he harrasta mitään sidukanjuontia räkälässä tai harkitsemattomia sukupuolisuhteita. Hyvin harvalle elämäntapatyöttömälle voi oikeastaan laittaa WT-leimaa.

Perinteisesti elämäntapatyöttömät on arvotettu yhteiskunnan pohjasakaksi, paljon alemmaksi kuin esim. lähihoitajat. Mutta jos asiaa ajattelee tarkemmin, niin tälle ei välttämättä ole perusteita.
Mene takasin sinne kolosees röhnöttään mahas viereen.
 
Mmmm....

sä et vissiin oo koskaan ollut sairaalahoidossa?
joo, sielä on yllättävän paljon juuriki lähihoitajia töissä :whistle: saattas ap ja hänen kaltaset yllättyä.
mie olen kerinny hoitoalalla tehä töitä melkein vuosikymmenen ennen sairaseläkettä ja uranvaihtoa, ihania ihmisiä kaikki lähihoitajat joita olen tavannu. ei pari mättää omenaa pillaa koko satoa. tekevät raskasta työtä ja ansaittevat ihan muunlaisen kruunun ko joku wt-kruunu.
 

Yhteistyössä