Elämättömän elämän häpeä

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja vierailija, 01.09.2018.

1. Echo

Echo Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.09.2008
    Saadut tykkäykset:
    2 724
    Ihana kuulla susta! (Ja alleviivaan: olit sitten työelämässä tai et (y))
    Jos viikossa olet jo päässyt sisälle työelämään, niin se on tosi hyvin.

Mitä tulee kohtaamisiin naisten kanssa, niin mukava juttelu on tärkein, joskus se romanssi voi alkaa ystävyyden tai tuttuuden kautta. Älä vaadi isoja harppauksia itseltäsi, ja anna itsellesi aikaa.

Sosiaaliset taidot (jos niitä nyt itsellänikään aina on :oops:) on kuin lihas, sitä pitää treenata. Ensin juttelut on väkinäisiä ja itselle tulee jälkihäpeilyt, sit se alkaa luonnistua.

2. vierailija

vierailija Vieras

En pidä viikon aikaa mitenkään outona. Oon mä ennenkin ollut töissä (vaikka sitä täälläkään ei moni usko) ja nämä hommat ovat kuitenkin semmoisia mistä mulla on aikaisempaa kokemusta jossakin määrin.

Ei mulla ole naispuoleisia ystäviä tai tuttuja. Eikä mulla ole mitään vikaa sosiaalisissa taidoissa. On vikaa vain romanttisissa tai seksuaalissävytteisissä sosiaalisissa taidoissa. SIksi tää on niin hankalaa. No, mä olen nyt tuottava yhteiskunnan jäsen. Ei pidä toivoa liikoja. Kai sitä pitää olla tähän tyytyväinen ja lopettaa valittaminen. Tai kuun pyytäminen taivaalta.

Kiva, että täällä oli kaivattu. Tästä kerkesi jo muodostua jonkinlainen toinen koti. Lisäksi täällä on enemmän ääntä ja mielipiteitä kuin mun sinkkukämpässä on koskaan ollut.

[ap]

• Tykkään Tykkään x 2
    • List
  3. Echo

Echo Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.09.2008
    Saadut tykkäykset:
    2 724
    Älä mene Vauva av:lle, siellä vasta kuhina on. :eek:

Mutta kuten jotenkin muistelen mun jo kirjoittaneen, niin ei sun tartte osata hurmata kuin yksi nainen maailmassa. Ei paraskaan don juan kelpaa kaikille.

4. vierailija

vierailija Vieras

Ok. Tykkään enemmän tällaisesta semi-hiljaisesta kuhinasta.

Taisit noin kirjoittaa joskus. Ja onhan siinä se totuus. Silti löytääkseen yhden, joka tykkää täytyy yleensä käydä läpi melko monta, jotka eivät tykkää. Ja mun kohdalla tuo määrä on vielä normaaliakin korkeampi. En mä edes kyllä usko, että oppisin toisen ihmisen kanssa enää yhdessä elämään. Liikaa on virranut yksinäistä vettä Kokemäenjoessa, mutta jotenkin sitä kait on hankala päästää irti siitä halusta olla normaali, halusta rakastaa ja halusta kokeilla mitä on se, josta suurin osa päivät pitkin puhuu ja tavoittelee.

[ap]

5. Echo

Echo Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.09.2008
    Saadut tykkäykset:
    2 724
    No jaa...aika leppoisaa ja helppoa tää avioelämä on, kun on leppoisan puolison valinnut. Ei tää ees tunnu taitolajilta. :)

Nykyajan parisuhdemarkkinat (iskee jo tuskanhiki pelkästä sanasta) on vedetty liian kireälle vaatimuslistoineen, mutta kun sen oikean kohtaa, niin ei tarvitse pingottaa.

6. vierailija

vierailija Vieras

oikeestio_O

7. Echo

Echo Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.09.2008
    Saadut tykkäykset:
    2 724
    No mitä oikeesti?

8. vierailija

vierailija Vieras

Silloin olivat kaikki planeetat aurinkokunnassamme samalla puolella - maamme siellä seassa - eihän tuo mikään ihme ole, vaikka harvinainen ilmiö olisikin.

9. vierailija

vierailija Vieras

Vieläkin töissä. Muuten ei mikään ole muuttunut. Ilmeisesti siis työnteko ei ole mikään ihmeratkaisu, jolla voisin muuttua normaaliksi ihmiseksi tai löytää kumppanin. Höh.

[ap]

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  10. vierailija

vierailija Vieras

Rekisteröidy tänne, että erottaa varmasti että oot "se oikea". Missä oot muuten töissä, suunnilleen, minkä tyyppistä duunia ja mitä kautta? Ja älä häpeä, mä en ainakaan oleta sen olevan mitään ihmeellistä. Itte tehnyt viime vuodet pätkäduuneina kaupoissa lähinnä hyllytystä ja sitten pienvarastoissa keräilyä.

Niijoo, emmäkään oo rekisteröitynyt, mutta lupaan tehä sen jos säkin teet :)

11. vierailija

vierailija Vieras

En pidä tätä vuodatusketjuani rekisteröitymisen arvoisena. En halua olla virallisesti se nolo mies, joka purkaa epäonnistumistaan keskustelupalstalle. Luotan, että ihmiset jotka tätä ketjua seuraavat tunnistavat kirjoituksistani olenko ketjun aloittaja (olen) ja jos eivät tunnista on se yksi lisäpaalu epäonnistumieni listaan.

Mä teen atk-hommia. Semmoista perus näpyttelyä. Tylsää, mutta mulle sopivaa.

[ap]

12. vierailija

vierailija Vieras

Toi oli muuten asiua, mistä voisit olla hyvin onnellinen! Moni ei näe sellaisia asioita koskaan:geek:

13. vierailija

vierailija Vieras

En ymmärrä. Tarkoitatko, että mun pitää olla onnellinen näpyttelystä vai sopivasta hommasta?

[ap]

14. vierailija

vierailija Vieras

Tylsää, mutta sulle sopivaa. Se on hieno asia, et silti teet sitä. Kaikki eivät suostuisi, mikä taas on hyvin typerää.

15. vierailija

vierailija Vieras

Eikun siitä, et sulla on kyky nähdä - kaikilla ei sellaista ole eikä sitä tule, jos ei halua NÄHDÄ.

• En tykkää En tykkää x 1
    • List
  16. Echo

Echo Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.09.2008
    Saadut tykkäykset:
    2 724
    Kiva kuulla susta pitkästä aikaa. Oot ollu useaan kertaan mielessä mut oon miettiny että jos sulta kysyy kuulumisia, niin luetkohan tätä palstaa kovin usein. :)

En mä nyt tuosta normaalin kokemisesta nyt tiedä...kyllä perheen perustaminen jonkin verran auttoi normaaliuden tunteen lisäämisessä, mut ei se lopulta ihmiselle sitä normaalin tunnetta tuo.
    ...valitettavasti on hyvin epänormaaleja tyyppejä avo/avioliitoissa jotka perustavat hyvin sekavia ja jopa tuhoisia perheitä.

Mutta iloitse tuosta työstäsi. Monella työttömällä sinkulla ei ole työpaikkaa.

17. vierailija

vierailija Vieras

Luen joskus. Kirjoitan harvoin.

Ja vielä täytyy tarkentaa, että mä en ole sinkku. Sinkku on jotain aivan muuta. Mä olen ikuisesti yksinäinen ja kokematon epämies. Sinkku naistenlehden otsikkona ei kuvaa mun tilannettani mitenkään.

Kiva kun vastasit.

[ap]

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  18. UniQuePopPy

UniQuePopPy Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    18.04.2012
    Saadut tykkäykset:
    42
    Sattumalta huomasin tämä ketjun ja mahtavaa kuulla, että oot saanut töitä! (y):)
    Tuosta se elämä lähtee pikku hiljaa etenemään hyvään suuntaan monella tavalla ja jotenkin veikkaan, että et sinä yksin jää kaikkea ei vaan saa kerralla ... Mieti mikä prosessi sekin kumminkin oli, että päädyit työelämään uudestaan ... Ja olen huomannut omalla kohdalla että aina kun meinaa epätoivo iskeä työssä tai muissa elämän tilanteissa , niin ei mene aikaakaan kun kohta jotain hyvää tapahtuu ja saat virtaa taas mennä eteenpäin hyvillä mielin.:)

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  19. vierailija

vierailija Vieras

Mä en osaa olla noin positiivinen - olen ennemminkin kyyninen realisti.

Elämä voisi lähteä etenemään, jos olisi 15 vuotta nuorempi. Silloin voisi käyttää fraasia: "elämä edessä". Nyt olen vain takamatkalta aloittanut, raihnainen jälkijättö, joka yrittää kynsin hampain pitää kiinni edes siitä ensimmäisestä rappusesta kohti normaalia elämää. Tämä nykyinen tilanteeni ei ole tuonut oikeastaan säännöllisen elämänrytmin ja hieman isomman tulotason lisäksi mitään muutosta. Olen edelleen se epävarma, kokematon haaveilija, joka ei osaa tehdä tilanteelleen mitään, En ymmärrä miten se, että olen päässyt kiinni siihen minimiin mitä tämän ikäisellä pitää olla olisi johtolanka kohti jotain suurempaa? Ei kukaan ole vaikuttunut tästä enkä itse saa mitään itseluottamus-boostia siitä, että en ole enää niin suuri luuseri.

[ap]

20. Echo

Echo Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.09.2008
    Saadut tykkäykset:
    2 724
    Sulla on muutama hyvä lähtökohta.
    -olet töissä
    -olet mitä ilmeisimmin mukava luonne
    -sulla on urheilullinen harrastus.

21. vierailija

vierailija Vieras

-Mutta en seksikkäässä työssä
    -Kuka näin on kertonut?
    -Mutta en ole urheilullinen muuten.

[ap]

22. vierailija

vierailija Vieras

35v:nä toinen jalka haudassa ja elämä ohi.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri