Elekielellä

  • Viestiketjun aloittaja Nahkakalsarikeisari
  • Ensimmäinen viesti
Nahkakalsarikeisari
Kirjoittelin tässä työpäivän ratoksi teidän iloksenne hieman erotiikkaa. Toivottavasti dikkailette.


Katsoin puolillaan olevaa kahvikuppiani ja mietin miten ihmeessä ihmisen tekee mieli juoda jotain kuumaa tällaisella säällä. Mittari oli kohonnut jo lähes kolmeenkymmeneen asteeseen vaikka päivä ei ollut vielä saavuttanut edes puoliväliä. No ei se toisaalta ollut niin ihmeellistä olihan kuitenkin kyse Espanjan auringosta ja heinäkuun viimeisestä viikosta. Olin ehtinyt olla jo kaksi viikkoa pienessä kylässä Las suertessa jonne eksyin aivan sattumalta matkallani Madridiin. Bussi oli hajonnut kesken matkan ja sitä sitten ryhtynyt joku amerikkalainen turisti joka ilmoitti olevansa intiaanipäällikön jälkeläinen korjaamaan. Katseltuani hetken sen kaverin touhuja olin vakuuttunut että kyseessä on enemmänkin henkimaailman korjausoperaatio kuin mekaanikon taitoihin pohjautuva ja päätin hetken mielijohteesta heittää repun selkään ja lähteä vaan ummikkona lehtipuumetsään etsimään seuraavaa pysähdys paikkaa Madridin sijasta. Olin tottunut tällaiseen ja ollut jo yli vuoden etsimässä seikkailuja maailmalla. Aasian läpi Eurooppaan matkatessa ehti jo tapahtua kaiken näköistä.

Muutama jenkki turisti huuteli perääni ja kirosi hulluksi skandinaaviksi kun taakse katsomatta painelin luonnonhelmaan. Taisi intiaani herra vetäistä pikku rituaalitkin minun matkani turvaksi. Nopeasti katosi äänet taakseni ja tunsin taas olevani vapaa. Tein matkaa kolme päivää pelkällä vedellä. Hetkittäin kävi mielessä, että olikohan tämä nyt niin nerokas idea sittenkään. Kolmantena päivänä istuskellessani kukkulan laella näin alhaalla solassa vaaleaan kaapuun pukeutuneen ihmisen. Alas päästyäni tervehdin ja koitin änkyttää jotain ruoasta sekä reitistä lähimpään kylään, mutta siitä ei tullut juuri mitään, koska vaaleaan kaapuun pukeutunut ihminen oli osoittautunut jumalaisen kauniiksi nuoreksi naiseksi ja toisekseen ei hän puhunut varmaankaan sanaakaan englantia. Tyttö tarttui määrätietoisesti käteeni ja johdatti minut solaa pitkin pieneen kylään. Koko matkan katselin tytön muotoja ja leudon kesätuulen mukaan tempautuvia pitkiä, hieman luonnonkiharoita, tummia hiuksia. Ajatukseni harhailivat pahemman kerran tytön kaavun alla.

Paljastui että kylän väki oli erittäin vieraanvaraista ja he mielellään tarjosivat minulle yösijan pienestä savitiilitalosta ja ruokkivat. Kukaan ei puhunut englantia joten kaikki kommunikointi tapahtui eleillä. Osallistuin päivisin kylän miesten mukana arkiaskareisiin kuten metsästys ja kalastus retkiin sekä hieman pienen pellon ehostukseen. Illalla syötiin yhdessä ja vietettiin tiiviisti aikaa koko kylän kesken johon kuului noin kaksikymmentä henkeä. Meno oli letkeää eikä minulla ollut kiire minnekään ja olin tavallaan lunastanut paikkani yhteisössä tekemällä töitä eikä siksi minusta haluttu päästä eroonkaan. Päivisin mieleni täytti tuo jumalainen tyttö joka oli minut tuonut kylään ja iltaisin ruokaillessa en tahtonut saada katsettani irti hänestä. Sain tuijotukseeni vastakaikuna aina lempeän hymyn, enkä voinut häkeltymiseltäni muuta kuin hymyillä takaisin. Tahdoin kovasti tehdä tuttavuutta tyttöön, mutta en keksinyt keinoa. Eräänä iltana tosin pääsin hieman lähemmäksi tyttöä kun istuimme kukkulan laella jonne hän oli minut vienyt katselemaan tähtitaivasta. Tyttö katseli taivaalle kuin transsissa ja hitaasti painautui nojaamaan minuun niin että olkapäämme kohtasivat toisensa ja hänen pitkät hiukset laskeutuivat syliini. Istuimme siinä varmaan monta tuntia sanomatta mitään nauttien vain hetkestä. Yhtäkkiä tyttö halasi minua ja nousi ylös viittoen kädellään kylään päin. Ilta jäi vaivaamaan minua ja mietin päivisin, että olinko tuhlannut tilaisuuteni voittaa tuon tytön sydän.

Kahvi oli jo jäähtynyt ja heitin sen pois. Oli sunnuntai tai ainakin näin oletin, koska kylässä oli tapana pitää sapattipäivä kerran viikossa. Vaikka en tiennyt mikä päivä kalenterin mukaan oli kyseessä ajattelin sen sunnuntaiksi. Mietin miten viettäisin päivän. Suosittu harrastus kylän miesten parissa oli lähteä läheiselle joelle kalastamaan ja juomaan kiljun kaltaista litkua päiväksi. Päätin lähteä joelle vaikka en ollutkaan niin kiinnostunut kiljusta, olisi vain mukavampi viettää aikaa jonkun kanssa kuin yksin. Joelle oli matkaa noin kaksi kilometriä eikä sinne varsinaisesti kulkenut polkua. Ilmeisesti kylän väki käytti aina erireittejä joelle mennessään, ettei syntyisi polkua jota voisi joku ulkopuolinen seurata kylään. Totta kai eksyin matkalla ja kävelin varmaan tuplamatkan ennen kuin löysin joen törmän. Ihmetyksekseni kylän miehiä ei näkynyt missään. Ilmeisesti olin kävellyt pitkälle yläjuoksulla kauaksi kylästä. Kirosin hetken mielessäni kunnes huomasin sadan metrin päässä tuon ihanan tytön pesemässä vaatteita. Lähdin heti kohti häntä. Kun saavuin lähemmäs herätin hänen huomion tervehtimällä iloisesti. Tyttö havahtui ja nousi ylös ja kääntyi minua kohti luoden leveän hymyn minulle.

Halvaannuin siihen paikkaan kun huomasin, että tytön vaaleakaapu oli kastunut vaatteita pestessä ja täyteläisten rintojen muodot paistoivat huutaen huomiota kaavun alta. Katseeni lukittui kovettuneisiin nänneihin jotka ikään kuin pyrkivät kaavun alta luokseni. Tyttö huomasi katseeni kiintyneen hänen rintoihinsa ja häkeltyi nostaen kädet suojaksi. Ajattelin että nyt jos koskaan on minun tehtävä aloite. Siirryin rohkeasti kohti tyttöä. Hänen silmänsä viestivät pelonsekaisista tunteista, mutta samalla huomasin hänen kuitenkin olevan olemukseltaan enemmän uteliaisuuden johdosto pelokas kuin kauhusta. Laskin käteni tytön harteille ja hymyilin hänelle. Tyttö vastasi hymyyni varovasti. Annoin käsieni laskeutua hänen kyynärtaipeisiin asti ja hellästi painaen käsivarsia pyysin hiljaa häntä laskemaan kätensä. Tyttö tuijotti minua silmiin ja antoi käsien valua alas samalla kun pujotin omat käteni hänen vartaloaan myötäillen selän taakse ottaen hänet syleilyyn. Huulemme saavuttivat toisensa ja tyttö rentoutui kietoen kätensä ympärilleni. Hän muuttui hetkessä kiihkeäksi ja estottomaksi. Ilmeisesti tunteemme olivat olleet samanlaiset alusta lähtien. Kaikki ympäriltämme hävisi kun varovasti vajosimme suudellen maahan makaamaan. Annoin käsieni vaeltaa pitkin tytön kehon täydellisiä muotoja niskasta aina lanteille asti, välillä hieman rintoja hipaisten.

Hengityksemme muuttui raskaaksi ja tunsin kuinka housujeni etumus tuntui räjähtävän turvotuksesta. Tyttö nytkytti haarakiilaansa jalkaani vasten aina vaan avoimin ja nopeammin. Olin luullut tytön olevan neitsyt, mutta määrätietoisista otteista päätellen ei hän ollutkaan ensikertaa näissä merkeissä liikkeellä. Nousin kyynärpäitteni varaan ja hivutin kaapua tytön päältä. Seurasin katseellani kuinka hänen alaston vartalo paljastui kaavun noustessa ylöspäin. Yllätyksekseni huomasin, että tytöllä ei ollut ollenkaan pikkuhousuja. Ehkä hänellä ei ollut tapana kesäkuumalla käyttää muuta kuin viileää kaapua. Tyttö auttoi pujottamaan kaavun päältään pois ja nosti hieman paitani helmaa vihjeeksi ottaa vaatteet pois. En varmaan koskaan ennen ollut riisunut niin nopeasti kuin nyt. Alastomat vartalomme painautuivat yhteen ja jatkoimme suutelua. Hyväilin hänen rintojaan jotka terhakkaana painautuivat kämmeniäni vasten. Tunsin kuinka hänen nännejään pakotti. Annoin käteni valua alaspäin aina häpykummulle asti. Tunsin hänen tuuhean karvoituksen joka jollain eläimellisellä ja alkukantaisella tavalla kiihotti uskomattoman paljon. Tytön käsi löysi myös minun jäykkänä seisovan rakkaudenvaltikkani jonka juureen kämmen pureutui hellästi puristaen. Tunsin olevani taivaassa kun hän alkoi hieman liikuttaa kättään edestakaisin. Laskin sormiani alaspäin ja tunsin turvonneen klitoriksen sormissani kohdassa josta häpyhuulet aukeavat ohjaten lemmenuraa pitkin oikeaan paikkaan. Tyttö hätkähti ja huokaisi syvään valuttaessani sormeni liukasta ja lämmintä häpyvakoa pitkin kohti suuaukkoa. Hieroin häpyhuulia välillä pyöräyttäen hieman klitorista kunnes annoin sormilleni luvan työntyä sisälle. Kaksi sormea upposi märkään reikään vaivatta ja hieroin häntä nyt sisältä emättimen yläreunasta samalla kun peukaloni työskenteli paisuneella klitoriksella. Tästä hän villiintyi ja aloitti nopeamman edestakaisen liikkeen valtikkani käsittelyssä. Vaistomaisesti liikutin lantiotani vastaliikkein hänen käden liikkeisiinsä niin kuin hänkin työnsi lantiotaan kohti kämmentäni sormien työntyessä yhä uudestaan ja uudestaan syvälle sisälle märkään emättimeen.

Olin lähes laueta tytön käsittelyssä, mutta en halunnut vielä lopettaa leikkiä. Siirryin hänen päälle ja siirryin hieman alaspäin suutelemaan nännejä niin, että hänen oli pakko päästää irti kovana seisovasta kyr.västäni. Seurasin hänen ilmeitään samalla kun työskentelin rintojen kimpussa. Silmät suljettuina hän kiemurteli ja voihki allani välillä koittaen lantiota nostamalla saada pil.lun vasten reittäni. Uskaltauduin edetä alaspäin suudellen vatsaa jättäen kädet rinnoille. Jalat avautuivat ilman kehotusta kun saavuin alavatsan kohdalle ja tunsin kiiman pistävän hajun nenässäni. Vetäydyin hieman taaksepäin jotta pääsin ihastelemaan tätä uskomattoman kaunista tyttöä kokonaisuudessaan. Siinä hän makasi edessäni toinen käsi rintaa hipoen jalat levällään täysin antautuneena kiihkolle. Pimppi kiilteli auringon valon osuessa siihen, niin kosteaksi hän oli käsittelyssäni muuttunut. En voinut enää vastustaa kiusausta päästä maistamaan tuota kutsuvasti auki olevaa häpyä. Suutelin häntä hellästi polveen ja kielellä lipoen siirryin reiden sisäpintaa pitkin aina vaan alemmas kunnes olin aivan kiinni häpyhuulissa. Kurotin kieleni kohti vakoa ja avasin sen hiljalleen kieltä nostaen klitorista kohti. Maku oli täydellinen ja ei pystynyt enää hillitsemään itseään alkuunkaan vaan tärisi tahtomattaan lähes halvaantuneena. Keskityin pyörittelemään kieltäni klitoriksella samalla kun hellästi työnsin muutaman sormen häneen sisälle. Kiihotuin tästä koko ajan itsekin enemmän ja enemmän ja loppujen lopuksi nuolin häntä avoimin kuin koskaan ketään, pitkin vedoin joka puolelta.

Nousin ylös haarakiilasta katsoakseni taas tätä kiihottavinta naista. Hänen silmät avautuivat ja hän nousi istuvaan asentoon samalla tarraten kiinni peniksestäni jonka ohjasi suoraan ihanaan suuhunsa. Huulet kulkivat hitaasti varttani pitkin kohti alavatsaani ja sitten vetäytyivät nopeasti samalla kun hän tehosti imua vetämällä kädellään valtikkaani juuresta. Kieli leikitteli terskanpäällä lipoen sitä joka puolelta. Tartuin häntä hellästi takaraivosta ja ohjasin itseni syvälle hänen suuhun. Olin jo aivan laukeamispisteessä kun hän irrotti otteen ja kääntyi selkä minua kohden painaen ylävartalon lähes maahan kiinni. Katseeni lukittui tuohon kiinteään, kosteaan ja kiimaiseen täydelliseen takamukseen joka keikkui kutsuvasti edessäni. Nostin katseeni ja huomasin kuinka tyttö katsoi minua spanielin silmin kerjäten saadakseen minut sisäänsä.

Siirryin lähemmäs ja ohjasin terskanpään häpyhuulille. Hänen häpyhuulet avautuivat kun hiljalleen työnnyin häntä vasten. Lämmin pimppa ympäröi valtikkani kun työnnyin sen imevään syleilyyn. Pohjaan päästessäni olin jo melkein menettää tajuntani, niin hyvältä hänen uskomattoman tiukka rakkaudentunneli tuntui kovana seisovan kyr.päni ympärillä. Tunsin kuinka nytkähtelin hänen sisällään tahattomasti. Ajattelin että nyt pitää nauttia eikä ainakaan laueta ensimmäisellä työnnöllä vaikka kuinka hyvältä tuntuisi. Vetäydyin hiljalleen lähes kokonaan ulos ja työnnyin hieman nopeammin takaisin sisälle, tyttö huokaisi ja kurottautui ottamaan reidestäni kiinni vetääkseen minut niin syvälle sisälle kuin mahdollista. Jatkoimme näin hetken aikaa ja aloin päästä rytmiin mukaan, eikä ennenaikainen laukeaminen ollut enää niinkään vaarana. Yhtäkkiä hän nosti selän vasten rintaani ja painoi takamuksensa aivan kiinni minuun. Hengitys salpaantui ja tärinäkin laantui vain pieneksi lihasten jännittymisestä johtuvaksi nytkähdyksiksi. Tunsin kuinka pimppa sykki varteni ympärillä aivan kuin se olisi imenyt minua. En ollut ikinä tuntenut mitään yhtä nautinnollista ja aloin olla aivan lopuillaan. Pitkän orgasmikoureen jälkeen tyttö lopulta saavutti kliimaksin ja otti minut niin syvälle sisälleen kuin onnistui samalla menettäen kontrollin kokonaan. En pystynyt enää pidättelemään vaan tunsin kuinka elämäneliksiirit olivat lähteneet tekemään matkaansa ja suoraan sanoen suihkusin tytön sisään pitkin nytkähdyksin.

Menetimme varmaan molemmat tajunnan hetkeksi ja kun taas maailma kutsui meidät luokseen, makasimme maassa lusikka-asennossa minä edelleen hänen sisällään. Tyttö kääntyi ja hymyili taas samaa ihanaa hymyään johon olin rakastunut aikaisemmin. Sain suudelman jonka jälkeen hän käpertyi kainalooni. Ajattelin että tämä oli vasta alku hyvälle ja tiesin että tyttökin oli samaa mieltä.



 

Yhteistyössä