Elloksen Ticket to heaven haalari

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Itselleni saapui tänään se kohottu Elloksen halpishaalari. Meillä ei ole tickettiä ollut aiemmin, joten osaisiko joku, joka haalarin myös tilasi ja jolla on kokemusta, sanoa, että vaikuttaako haalari samanlaiselta kuin muutkin Ticketit vai mahtaako todella olla vain vettä hylkivä.
 
Mikä ticketin halpishaalari? En näe tuolla Elloksen sivuilla mitään halpis-tickettiä :eek:
mä en tiedä miksi palstalla on käsitys että kaikki ticketit ovat yhtä ja samaa laatua :) ihan vaikka vålikausipukuja on halpoja ja kalliita enkä usko että kukaan väittää plain rainia yhdenveroiseksi kaksi kertaa kalliimmalle puvulle. Toki kyllä silläkin pärjää monessa tilanteessa...
 
hhhhhhh
mä en tiedä miksi palstalla on käsitys että kaikki ticketit ovat yhtä ja samaa laatua :) ihan vaikka vålikausipukuja on halpoja ja kalliita enkä usko että kukaan väittää plain rainia yhdenveroiseksi kaksi kertaa kalliimmalle puvulle. Toki kyllä silläkin pärjää monessa tilanteessa...
Niin mutta siis mielenkiinnosta kurkkasin Elloksen sivuille ja en löytänyt kuin yhden Ticketin, 120e maksaa ja on sama minkä ostin itse muutama viikko sitteen toisaalta. Ostin kalliimmalla ja nyt vähän mietityttää että mikä juttu tämä on ja onko tuolla sivuilla ollut enemmänkin noita, siis muitakin vaihtoehtoja?
 
Niin mutta siis mielenkiinnosta kurkkasin Elloksen sivuille ja en löytänyt kuin yhden Ticketin, 120e maksaa ja on sama minkä ostin itse muutama viikko sitteen toisaalta. Ostin kalliimmalla ja nyt vähän mietityttää että mikä juttu tämä on ja onko tuolla sivuilla ollut enemmänkin noita, siis muitakin vaihtoehtoja?
ton hintaeron voi selittää esim se että muualla on nordic laatua ja tuolla ohuempaa pukua. Toki alekupongin kanssa saa yhden puvun hyvällä alella. Mutta kaikki on spekulaatiota koska ellos ei lupaa vedenpitoa ja kukaan ei ole haalarista vissiin faktoja listannut meille uteliaille.

Musta toi haalari oli saman hintainen ticketin omilla sivuilla kuin elloksella eli ovh ihan normaali.
 
hhhhhhhh
ton hintaeron voi selittää esim se että muualla on nordic laatua ja tuolla ohuempaa pukua. Toki alekupongin kanssa saa yhden puvun hyvällä alella. Mutta kaikki on spekulaatiota koska ellos ei lupaa vedenpitoa ja kukaan ei ole haalarista vissiin faktoja listannut meille uteliaille.

Musta toi haalari oli saman hintainen ticketin omilla sivuilla kuin elloksella eli ovh ihan normaali.
Eli mä olen ostanut jonkun toisen haalarin joka vain näyttää samalta, vai olenko ostanut huonomman Ticketin? :(
 
kia l.
Kyllä se kangas on samaa kuin muissakin tänä vuonna, ja saumat on teipattu. Sain juuri haalarin kotiin ja ei kyllä juuri lainkaan tuntuisi eroavan lastenvaateliikkeissä myytävistä Baggieista ainakaan näin näppituntumalla, vertasin viime vuonna ostettuun.

Olisikohan siellä sivuilla jokin käännösvirheen tapainen, mennyt vedenpitävä ja vettähylkivä sekaisin?
 
kia l.
...jos jollain on ihan faktana toista tietoa, niin kelpaisi kyllä mullekin. Puhun siis todellakin näppituntumasta, elloksen sivuilla se saumojen teippaus lukeekin (ja miksi niitä saumoja teipattaisiin, jos kerran puku ei muutoin olisi vedenpitävä...? tiedä sitten, mikä logiikka siinä on, jos tosiaan niin olisi).
 
Moksis
Haalarissa ei ollut lappuja kiinni, mallinumero löytyi kyllä siitä missä se muissakin ticketin vaatteissa on (siinä kohdassa johon vaatteen voi nimikoida), varanepparit oli pussissa taskussa.

Malli on minusta vähän leveämpi kuin "normihinnalla" ostettu (hihat, lahkeet), mutta tuohan voinee johtua ihan muistakin seikoista.
 
häh
Haalarissa ei ollut lappuja kiinni, mallinumero löytyi kyllä siitä missä se muissakin ticketin vaatteissa on (siinä kohdassa johon vaatteen voi nimikoida), varanepparit oli pussissa taskussa.

Malli on minusta vähän leveämpi kuin "normihinnalla" ostettu (hihat, lahkeet), mutta tuohan voinee johtua ihan muistakin seikoista.
Ei lappuja uudessa haalarissa ?? Ja varanapit TASKUSSA pussissa ?? Kuuölostaa siltä, että joku on sen jo aiemmin tilannut ja palauttanut ja nyt sä oot saanu sen saman puvun.
 
se että puvussa ei ole lappuja ei ole minusta lupaava juttu. Meidän perusticketeissä on aina ollut selkeästi kerrottuna mikä puku ja kankaat sun muut ja mä oon ostanut monta yksilöä, housuja ja takkeja.. Toissavuoden hullujenpäivien tiketistä ne puuttuivat ja ne nyt olivat jo edellisenä vuonna normaalista poikkeavaa laatua... Stokka ei antanut mitään tietoja puvusta.

Tää kyllä vähän antaisi viitteitä että puku on tehty hieman erilaisilla speksellä kuin muissa nettikaupoissa olevat. Se ei pakosti tee puvusta mitään huonoa ja käyttökelvotonta todellakaan, mutta se ei ole silloim "löytö" vaan hintaero tulee materiaaleista.
 
......
en tiädä onko sama puku minkä ostin muualta eli ticket Baggie touh suit?
lapuissa lukee water resistance 5000-8000mm, myyjä sanoi että pitää vettä hyvin ja on lämmin puku muuten vaikka vaikuttaa ohkaselta
lapuissa lukee myös water repellency 99%
 
"vieras"
se että puvussa ei ole lappuja ei ole minusta lupaava juttu. Meidän perusticketeissä on aina ollut selkeästi kerrottuna mikä puku ja kankaat sun muut ja mä oon ostanut monta yksilöä, housuja ja takkeja.. Toissavuoden hullujenpäivien tiketistä ne puuttuivat ja ne nyt olivat jo edellisenä vuonna normaalista poikkeavaa laatua... Stokka ei antanut mitään tietoja puvusta.

Tää kyllä vähän antaisi viitteitä että puku on tehty hieman erilaisilla speksellä kuin muissa nettikaupoissa olevat. Se ei pakosti tee puvusta mitään huonoa ja käyttökelvotonta todellakaan, mutta se ei ole silloim "löytö" vaan hintaero tulee materiaaleista.
Peesailen tätä. Meilläkin on monen vuoden kokemus ticketeistä monella lapsella ja aina on lappuset olleet mukana matkassa, ja selkeät merkinnät niissä kaikesta. Tää juttu haisoo nyt!
 
Nips
Käännösvirhekin on kyllä ihan mahdollinen, etenkin kun toisaalla Elloksen sivuilla lukee mm., että "Med levenevät ben. Matala vyötärö (3-4 cm under naveln). Stretchdenimiä i 98% puuvillaa, 2% elastaania. Leveys helmassa 30 cm. Om du on lyhyempi kuin 1,65 m: lahkeen sisäpituus 81 cm." :D
 
......
en tiädä onko sama puku minkä ostin muualta eli ticket Baggie touh suit?
lapuissa lukee water resistance 5000-8000mm, myyjä sanoi että pitää vettä hyvin ja on lämmin puku muuten vaikka vaikuttaa ohkaselta
lapuissa lukee myös water repellency 99%
mua alkoi nyt vaivaa tämä haalari jupakka onko tuo puku huono? maksoinko liikaa 143€? en ole tiketin pukuja ennen ostanut aloin katseleen netistä niin tästä on north versio onko sitten paksumpi puku?
baggie tough puvussa on myös fleecevuori jäin miettii pitääkö mun todella ostaa north jos tulee samanlainen pakkastalvi kun viime talvi oli :/
 
Hui kauhea
"No niin Nikopetteri puepa tämä haalari yllesi äiti osti sen isolla rahalla, saat sillä taivas paikan! Ja niin minäkin koska maksoin siitä rahaa.."

onko tuo jonkun uskonlahkon tuotemerkki?
 
"a p"
no siinä pitäisi olla sellainen lappu jossa kerrotaan vesipilarit hengittävyys ja kangas. Näin on kaikissa ticketin ulkovaatteissa.
Ei ollut munkaan haalarissa lappua ja joku muukin kirjoitti ketjussa samaa. Minä siis kysyin Ellokselta vedenpitävyydestä ja minulle vastattiin, että ei ole vedenpitävä vaan vettä hylkivä tms. ja on normaalia Ticketin mallistoa.

Tilasin muuten harmaan puvun ja näyttää vähän tumman siniseltä mun ja miehenkin mielestä. Outoa!
 

Yhteistyössä