Elokuiset 2019

Meidän pieni Myttyrä oli kuollut kohtuun jo pari viikkoa sitten, vastasi kooltaan arviolta viikkoja 9+. ❤ Meidän suru ja tuska on valtaisa, mutta kyllä me tästä selvitään ja pitää yrittää luottaa siihen että kyllä me saadaan vielä joskus oma vauva syliin asti. ❤ Menen huomenna tyhjennykseen naisten polille.

Onnea kaikille elokuista odottaville, toivottavasti kaikki menee hyvin. ❤ Minä siirryn takaisin esikoisesta haaveilijoiden joukkoon.
 
Voi ei @Apustaja, voimia :cry::love:

Itsellä viikon päästä eka ultra ja pelottaa kauheasti (n) Oireilen kyllä, mutta ovat jo pahimmat olot ohi.. Tänään 11+2.
Äsken kahviossa söin leipää ja puolet syötyä hoksasin, että kylmäsavulohta on viipale siinä :( nyt sitten on kauhee olo, että miksi en huomannut ja jäi siihen sen leivän syönti.. Oon ihan yliherkkä nyt kaikkeen, kun pelottaa kovin, että tämä raskaus ei onnistu ja sitten vielä itse toheloi:(
Joten kuuluisa kysymys, pitääkö olla huolissaan?
Ei anna pää rauhaa ennenkuin näen sykkeen ja että pieni ihme vastaa viikkoja. :unsure:
 
Voi ei, voimia @Apustaja <3 :cry:

@Cara-mel tiedän tunteen :unsure: Itsekin panikoin kaikesta ruoasta. Tuntuu, että helpointa olisi syödä vaan pizzaa ja hamppareita, eipä tulisi ainakaan mitään vältettävää... Kannattaa kysyä omalta neuvolahoitajalta, minulle ainakin mukavasti vastailleet :) Tuskin hätää on pienessä kalapalassa, mutta omaa mieltä rauhoittaa kuulla asiantuntijalta.

@Marlauri, ei ole tullut mitään viestiä eikä kaveripyyntöä eikä mitään Facebookiin? Viime pe laitoin s-postia.
 
Tyhjennys oli haastava, kohtu ei tyhjentynyt itsekseen riittävästi niin sitä piti lääkärin avittaa niin polilla kuin illalla vielä osastollakin, istukka piti irrottaa ja semmosella imujutulla poistaa loppu materiaali, jota olikin vielä 200ml siellä "jumissa". Kivut oli pahimmillaan ihan sietämättömän kovat, mutta niistäkin selvisin. Yöksi jäin vielä osastolle vuodon seurannan ja hyytymien takia ja nyt oon lähdössä kotiin. Nyt katson tulevaisuuteen ja siirryn takaisin vauvakuumeilijoiden joukkoon. Ihanaa odotusaikaa teille kaikille ja onnea loppuraskauteen jokaiselle!❤
 
Toipumista @Apustaja ja paljon tsemppiä tulevaan. <3

Tuntuu ristiriitaiselta samassa viestissä kertoa, mutta meillä oli tänään np-ultra. Kaikki oli kunnossa ja vauva vastasi viikkoja. Laittelen tänään spostia elokuisten fb-ryhmään liittyen. Toivottavasti siellä on vielä ovet avoinna ja käyvät välillä täällä kurkkimassa tulijoita.

- sitkujoskus ja vauva 12+3
 
Onko kukaan liittynyt muihin faceryhmiin vielä? Liityin tossa esikoiset 2019 ryhmään, ja kaveri vinkkas mulle yksiä sun toisia vaunu- vaate- ja vauvaryhmiä mihin liityin myös.
Mulla tuntuu että oireet on alkanu kunnolla nyt vasta toiselle kolmannelle lipuessa. Kaikenlaista alavatsan venymiskipuja ja liitoskipuja ja jostain syystä en voi katsoa vasemmalle alas kun vatsan puolella joku lihas vastustaa :cautious: selkä kipeytyy helposti, onneksi postissa odottaa tilaamani tukivyö jonka otan kyllä käyttöön heti. Iltaisin maha pömpöttää niin, että jos samaa tahtia kasvaa loppuun asti niin mut pitää viedä parvekkeen kautta synnyttään.
Kakkakaan ei kulje. Nykyään tekee mieli syödä hurjia annoksia, mutta onneksi ei enää niin paljon salmiakkia...

Toivon kans, että elokuisten faceryhmään pääsee vielä, mutta ei varmaan ehdi ravaamaan forumilla tai sähköpostissa koko aikaa mikä on ihan ymmärrettävää :)
Mietin, että kun siellä on kaksi elokuisten ryhmää muistaakseni, jos laittaisi siellä suoraa liittymispyynnön?
Nyt 13+2 ja olen varma että eilen aamulla tunsin hennon potkun, np ultran jälkeen luulen rauhassa maatessani tunnistavani muutenkin vähän vauvan liikkeitä :love:
 
hsh
Muistaisin lukeneeni, että se ryhmä johon sähköpostilla piti pyyntö laittaa alkaisi olla täynnä (n) itse liityin sen lisäksi toiseenkin elokuisiin, kolmannessa oli niin hurja määrä jäseniä että siitä jättäydyin suosista pois. :eek:

Täällä myös aikamoinen pömppis jo, ja viikkoja vasta 13+3 :whistle: väsy ollut jotain aivan tajutonta aika-ajoin vasta muutamat pari viimeistä viikkoa. Tänäänkin tiedossa vähintään tunnin päikkärit, turha suunnitella töiden jälkeen arjeksi mitään kun väsy on sitä luokkaa ettei vaan jaksa eikä oikein kiinnostakaan. Viikonloppuna oli tarkoitus lähteä yhdessä miehen kanssa kaverin luo toiseen kaupunkiin, mutta todettiin että tämän mamman on parempi jäädä kotiin huilaamaan kun pelkkä ajatus reissusta alkoi jo väsyttää.

Mahassa kinnaa välillä ja välillä tuntuu vain turvotus, alaselkä täälläkin kiukustuu helpommin, töissä istun välillä oppilaiden tuoleilla kun satulatuoli alkaa tökkiä.. :cautious: pahoinvointi ollut lähes poissa taas muutaman päivän, pysykööt. :D

Lisäys; olikos sulla @Elisa82 ensimmäinen vasta tulossa, vai oliko jo monesko? :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: vau819
Ryhmässä on kyllä ollut puhetta, että nt-ultran jälkeen pääsisi vielä halukkaat, kun on ymmärrettävää, että osa haluaa odottaa sinne asti. Ryhmää ei mielestäni näy facebookissa mitenkään, vaan se on salainen, joten ensin teille tulee kaveripyyntö (tuntemattomalta ihmiseltä, eli muistakaa hyväksyä pyyntö :) ) ja kun sen hyväksytte, hän lisää teidät ryhmään. Kannattaa myös tarkistaa, että teille pystyy lähettämään kaveripyynnön.

Millaisia kipuja teillä on? Mulla vihlaisee aika ajoin, usein menee yhdellä vihlaisulla ohi, mutta joskus voi kestää myös hetken. Onko muilla samaa?

Zazu 14+6
 
Kunpa ryhmä ei olisi vielä täynnä. Jos on niin pitää käydä miettimään toisen ryhmän perustamista..... Odotellaan vielä hetki, jos päästäisiin mukaan.

Mä oon tosi oireeton. Ei kipuja, ei kiristystä. Viikolla 14 koski lonkkaa. Migreeninkin tilanne on nyt rauhallinen.

Mulla on kanssa ylipainoa ja maha näkyy kunnolla. Viikot 16+4
 
Meillä tänäaamuna ultrassa näkyi vain 6+0-6+1 vastaava sykkeetön alkio ruskuaispusseineen. Raskaus keskeytynyt siis jo hyvän aikaa sitten. Jos jotain positiivista, niin todella pienillä viikoilla mennyt kesken. Nyt annetaan hetki meille ja koitetaan sitten uudestaan.
Huomenaamulla menen lääkkeelliseen tyhjennykseen osastolle, kohdunsuuta/-kaulaa pehmentävän lääkkeen sain jo äitipolilla tänään. Toivottavasti tulis kaikki pois eikä tarvis kaapia.. :unsure:
 
Kunpa ryhmä ei olisi vielä täynnä. Jos on niin pitää käydä miettimään toisen ryhmän perustamista..... Odotellaan vielä hetki, jos päästäisiin mukaan.

Mä oon tosi oireeton. Ei kipuja, ei kiristystä. Viikolla 14 koski lonkkaa. Migreeninkin tilanne on nyt rauhallinen.

Mulla on kanssa ylipainoa ja maha näkyy kunnolla. Viikot 16+4

Mä mielelläni lähtisin kanssa mukaan, jos uutta ryhmää ollaan perustamassa :)
 
Ryhmässä on kyllä ollut puhetta, että nt-ultran jälkeen pääsisi vielä halukkaat, kun on ymmärrettävää, että osa haluaa odottaa sinne asti. Ryhmää ei mielestäni näy facebookissa mitenkään, vaan se on salainen, joten ensin teille tulee kaveripyyntö (tuntemattomalta ihmiseltä, eli muistakaa hyväksyä pyyntö :) ) ja kun sen hyväksytte, hän lisää teidät ryhmään. Kannattaa myös tarkistaa, että teille pystyy lähettämään kaveripyynnön.

Millaisia kipuja teillä on? Mulla vihlaisee aika ajoin, usein menee yhdellä vihlaisulla ohi, mutta joskus voi kestää myös hetken. Onko muilla samaa?

Zazu 14+6

Mulla on jonkin verran vihlaisuja myös, nyt ollut tässä parin viikon sisään enemmänkin, yleensä menee ohi nopeasti, mutta etenkin iltaisin sänkyyn mennessä otan välillä panadolin jos kipu yltyy. Viikkoja pitäisi olla nyt 11+6, mutta juuri tänään minua vaivanneiden vuotojen takia kävin yksityisellä katsomassa, että mahassa kaikki ok ja siellä se pikkuinen temmelsi täyttä päätä ja epävirallinen mittaus kertoi, että viikkoja voisi olla jo koon puolesta 12+5. Ensi viikolla np-ultra, niin saa tarkan arvion taas <3
 

Yhteistyössä