Elokuiset 2019

Mäkin laitoin viestiä, jos pääsisin mukaan fb-ryhmään!

Aiemmin ryhmässä oli juttua dopplereista. Mäkin päädyin sellaisen ostamaan ja eilen oli mahtava tunne, kun löysi pienen sykkeen! ❤ Vähän luottavaisemmin mielin odottelen siis 14.2. ultraa.

Lizzy 11+6
 
@Lizzy83 mulla samat viikot (huomenna siis alkaa meillä toinen kolmannes :)) ja ultrakin ihan samana päivänä :LOL: Miten sitä jaksaa nää muutamat päivät vielä odottaa? Toivottavasti saadaan ystävänpäivän kunniaksi molemmat hyviä uutisia :love:

*Muoks* eikun sun viesti olikin jo eilen, eli päivän jäljessä oon, mutta ultrat silti samana :D
 
Viimeksi muokattu:
Heippa, en oo tänne tajunnut tulla kirjoittelee. Plussasin toisesta inseminaatio kierrosta 18.11.2018 ja laskettu aika on 2.8.2019.
Viimeviikon tiistaina oli toinen neuvola ja painoa oli pudonnut kilon edelliseen kertaan. Neuvolalääkäri on 19.2 ja rakenneultra 15.3.

Olen 26v asun Helsingissä, mieheni 29v ja 3v poikamme kanssa.

Niin pitkään toivottu tätä sisarusta ja vihdoin hän on tulossa, ihana odottaa kesää! :love:

Nyt mennään 15+5, vauvan syke oli viimeviikon tiistaina neuvolassa tasainen 160. :p
 
Siis en muista millon olisin kirjoittanut tänne.. apua, siitä on luvattoman kauan. Tänään oli toinen neuvola ja kaikki hyvin. Ensi kerralla saa jo raskaustodistuksen :eek: toki se on vasta huhtikuussa, mutta silti. Melkoista vauhtia mennyt. Olot alkaa vähän helpottamaan, silti en ole energistä keskiraskautta vielä havainnut.. tosin odottelen sitä vielä myös esikoisen ajalta :D:D että saatanpi kyllästyä odotellessa.

Pari kertaa on kotona dopplerilla ääniä kuunneltu ja on sieltä aina pieneksi hetkeksi sykkeet saatu kuuluviin, liikkeitä odotan kovasti,Mutta istukka on edessä ja ei ne varmaan tunnu vielä aikoihin:cry::(

Nyt menen lukemaan aikaisemmat viestit ja yritän ehtiä tänne paremmin myös kirjoittelemaan.

Laitoin viestiä fb-ryhmästä.
 
Onpas vain jääny hieman paskamaku näistä elokuiset Facebook ryhmistä.. ilman mitään ilmoitusta poistetaan( ja kyllä näin että ihmiset jotka eivät kommentoi mitään poistetaan) mutta kun olet satunnaisesti kommentoinut ja päivittänyt tiedot.. kaikki kun eivät kykene päivystämään 24/7 kun on työt ja muutkin elämä :D
 
Onpas vain jääny hieman paskamaku näistä elokuiset Facebook ryhmistä.. ilman mitään ilmoitusta poistetaan( ja kyllä näin että ihmiset jotka eivät kommentoi mitään poistetaan) mutta kun olet satunnaisesti kommentoinut ja päivittänyt tiedot.. kaikki kun eivät kykene päivystämään 24/7 kun on työt ja muutkin elämä :D
Harmi että noin jää paska maku.haluamme kuitenkin tuosta ryhmästä tiiviin jossa voi huoletta puhua ja jokainen osallistuu. On niitä isompia ryhmiä joissa voi sitten hengata ja kommentoida joskus ja jouluna jos ei halua tai kykene enempään(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Marlauri
Harmi että noin jää paska maku.haluamme kuitenkin tuosta ryhmästä tiiviin jossa voi huoletta puhua ja jokainen osallistuu. On niitä isompia ryhmiä joissa voi sitten hengata ja kommentoida joskus ja jouluna jos ei halua tai kykene enempään(y)
Terveisiä ryhmään, jos vielä minut ja Myttyrän muistatte! ❤ Vieläkin välillä haikeana mietin, mitä ryhmäläisille kuuluu ja käyn täällä vilkuilemassa, että onko tullut uusia viestejä. Toivottavasti teidän kaikkien muiden raskaudet ovat sujuneet hyvin!
 
Mitäs sinne kuuluu nyt? :geek:
Ihan hyvää. Yritys jatkuu. Yk 3 kkm jälkeen, kp 6. Tähän kiertoon otin käyttöön verigreippimehun, testaan ensin sillä kun greippimehu on niin kallista. :ROFLMAO: Viime kierto oli tosi rankka henkisesti kun metsästin ovista tuloksetta ja talletukset epäonnistuivat ja siitä huolimatta mieli kehitteli vaikka mitä raskausoireita, myöskään ekassa kierrossa kkm jälkeen en saanut ovisplussaa. Jotain häikkää minussa luultavasti on ku ovistestit näytti molemmissa edellisissä kierroissa viikkotolkulla vahvoja ja keskivahvoja viivoja. Tämän kierron yritän ottaa rennommin ja etten tilailis ovistestejä ollenkaan, mutta kyllä jo polttelis tilata. :whistle:

Onko sulla mennyt kaikki hyvin raskaudessa?
 
Mä en edes oo hakenut tämän kautta johonkin elokuisten ryhmään, ajattelin että eikö tätä saisi jotenkin aktivoitua että saisi täälläkin jotain keskustelua aikaiseksi? Mä oon Facebookissa 2 elokuisten ryhmässä.

Toisella keskustelu foorumilla on päivittäin keskustelua elokuisten ryhmässä, niin oon siellä viihtynyt.. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Siltsu
Ihan hyvää. Yritys jatkuu. Yk 3 kkm jälkeen, kp 6. Tähän kiertoon otin käyttöön verigreippimehun, testaan ensin sillä kun greippimehu on niin kallista. :ROFLMAO: Viime kierto oli tosi rankka henkisesti kun metsästin ovista tuloksetta ja talletukset epäonnistuivat ja siitä huolimatta mieli kehitteli vaikka mitä raskausoireita, myöskään ekassa kierrossa kkm jälkeen en saanut ovisplussaa. Jotain häikkää minussa luultavasti on ku ovistestit näytti molemmissa edellisissä kierroissa viikkotolkulla vahvoja ja keskivahvoja viivoja. Tämän kierron yritän ottaa rennommin ja etten tilailis ovistestejä ollenkaan, mutta kyllä jo polttelis tilata. :whistle:

Onko sulla mennyt kaikki hyvin raskaudessa?
Sitä lidlin verigreippimehua minä ainakin käytin koska halpaa ,  :D voiskohan stressi vaikuttaa vaikuttaa tuohon ovuloimattomuuteen(n)

Täällä kaikki etenee omalla painollaan ja ultrien mukaan ainakin rakenteiltaan tervettä vauvaa ootellaan, nyt jo rv 25 menossa joka tuntuu kyllä hurjalta :rolleyes: kovasti plussatuulia puhaltelen sinne suuntaan :love:
 
@Siltsu Ihanan pitkällä olet jo. :love: Toivottavasti kaikki menee loppuun asti hyvin. Mä oon pari kertaa erehtynyt laskemaan kuinka pitkällä itse jo olisin ja minkä kokoinen vauva olisi ja se on aiheuttanut niin suurta surua ja ahdistusta, että yritän olla enää miettimättä asiaa. Vieläkin yleensä viikoittain ainakin kerran itken kun on niin tyhjä olo kun en ole enää raskaana, mutta kyllä aika on jo paljon auttanut. Luotan siihen, että raskaudun vielä uudestaan. Kun vaan saisin stressin pois, niin jospa se ovulaatiokin sieltä taas tulisi ja pääsisin piinailemaan. :) Mulla oli kahdessa viime kierrossa tosi kovaa työstressiäkin sen vauvanyritysstressin lisäksi, ei ihmekään jos ovis jäi tulematta. Nyt yritän tosiaan saada stressin hallintaan, kyllä se tästä!
 
hsh
@Apustaja ootteko koittaneet maca-jauhetta? Meillähän tärppi tuli viime syksynä tosi nopsaa, macaa sekotin aamupuuroon säännöllisen epäsäännöllisesti ja kolmannessa eli tärppikierrossa sitä ukkelin kahviinkin tuputin. (y) tiedä sitten vaikuttiko vai ei. Viikko ennen oletettua menkkapäivää lopetin myös silloin tärppikierrossa macan, kun kahdessa aiemmassa totesin että se sai henkiset PMS:t aivan älyttömiksi. :eek:

Täälä myös aivan luvattoman kauan viime kirjoittelusta, jotenkin vaan olettanut että kaikki sielä fb puolella (n)
Tänään 24+1 ja pikkumies myllää päivittäin enemmän tai vähemmän niin että selkeästi tuntuu vaikka istukka edessä onkin. :love: kevyet 10kg tullut jo lisää, mutta viime viikon neuvolassa kätilö vakuutteli että aivan normaalin rajoissa mennään (y) maha on kyllä aika vakuuttava jo ku ottaa huomioon vielä senkin että esikoinen tulossa. :LOL:❤

@Alinah92 millä foorumilla viihdyt? :)
 
@hsh Annoin maca-jauheeni pois, kun raskauduin ennen kuin sain kunnolla aloitettua sen käytön. Olen kyllä harkinnut, että ostaisin uuden pussin. Mutta varmaan tämä kierto menee ihan greippimehulla vaan. Reilun viikon olen juonut ja limat on jo aikamoiset, vaikka ovikseen on vielä varmaan kymmenen päivää.
 
  • Tykkää
Reactions: Siltsu ja hsh
Pakko kertoa teillekin jotka mut muistaa elokuisista, että plussasin eilen ja odotan nyt toukokuista :love: Kyllä se elämä kantaa keskenmenon jälkeenkin.
 

Yhteistyössä