*ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

  • Viestiketjun aloittaja unikuu108
  • Ensimmäinen viesti
Minäkin kirjoittelin muutaman kerran odotus-puolella, ja nyt olen seuraillut tekstejä säännöllisesti, ja olisi kiva päästä kerhoon mukaan ja jospa siellä sitten itsekkin "uskaltautuisi" kirjoittelemaan :D
Joten jos saisi salasanan... :)
 
Minäkin olen taustaillut päivittäin viime joulukuusta lähtien, mutta en ole saanut aikaiseksi kirjoitella. Jospa nyt sitten, jos saan salasanan! Vauva tosin syntyi syyskuun 4., koska meni 10 päivää yli. Silti tunnen oloni "kotoisaksi" teidän seurassanne, koska olen näitä juttuja alusta asti seurannut.
 
Mä en osaa nyt käyttää tuota kerhoa ilmeisesti. Pääsen kyllä salasanalla sinne mukaan, mutta jostain syystä kun painan sinne "keskustel"-osioon niin siihen tulee, että pääsy kielletty muilta kuin kerhon jäseniltä. Mutta siis pääsen siihen kerho-osioon kyllä ja valokuviin ja juttuihin (joissa ei mulla kyllä ole mitään) mutta en kekusteluun...osaisiko joku neuvoa?
 
Täällä ilmoittautuisi myös yksi pitkäaikainen taustailija. Olen seurannut juttujanne jo odotusajoista ja saanut paljon hyviä vinkkejä ja vertaistukea. Nyt oli hyvä syy rekisteröityä, jos vaikka huolisitte mukaan kerhoon. Eli salasanaa kaipailisin. Niin ja ihana pikkupoika syntyi siis 9.8.
 
Hei! Täällä myös yksi taustailija ilmoittautuu. Olen lueskellut näitä juttuja kohta vuoden päivät, mutta en vaan oo saanu aikaiseksi kirjoittaa. Aion parantaa tapani. Poikani syntyi 25.8. Voisko joku lähettää mullekin sen salasanan? Kiitos.
 
popo
Täällä kans taustailija ilmoittautuu!
Olen seurannut tosi aktiivisesti keskustelua raskausajasta lähtien.
Nyt on hyvä syy aktivoitua, siispä voisinko saada salasanan?
Poika syntyi 13.8.
 
Heippa!

Löysin tieni tänne poikamme synnyttyä 18.8.2009. Olen siis vain taustaillut, mutta teidän kirjoittamat jutut ovat olleet tärkeääkin tärkeämpää vertaistukea. Eli saisinko minäkin liittyä teidän seuraanne sinne "suljetulle osastolle" :) Kiitos jo etukäteen!
 
Kukaan ei nyt sitten enää tähän pinoon muuta kirjoittelekaan vaan kaikki on nyt sitten siellä kerhossako...Eli minäkin haluisin sen salasanan, että kunhan vaan joku päivä kerkee niin tulen kurkkaan. Thanks! Tää pino oli vaan aina niin kätevä nopsaa käydä lukaseen, toivottavasti sen kerhonkin kautta...Öitä!
 

Yhteistyössä