*ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

  • Viestiketjun aloittaja unikuu108
  • Ensimmäinen viesti
Moikka.

Minulle on elokuun 22.päivä syntynyt tyttö ja olen koko raskausajan lueskellut kiinnostuneina teidän keskusteluita. Rekisteröidyin sivuille ensimmäisen raskauden aikana, mutta raskaus keskeytyi ja nyt toisella kertaa en viitsinyt osallistua keskusteluihin ollenkaan.

Nyt tyttö alkaa olla jo niin iso, että olisi kiva kuulla muiden kuulumisia myös. Joten jos saisin liittyä keskusteluihin :)
 
Hei, olen myös lueskellut tätä palstaa - meille syntyi poika elokuussa ja asumme ulkomailla. Mukava kuitenkin vertailla, mitä suomalaisen äidin arkeen kuuluu. Saisinko ohjeet, missä foorumi jatkuu sekä salasanan, lämmin kiitos!
 
sain jo kerran kwerhojäsenyyden, mutta en kerinnyt kirjoittaa kun jo potkaistiin ulos...jätin kyllä uuden hakemuksen kun en ollut vielä käynyt kattomassa viestejä, opettelen vielä tämän käyttöä..teinkö jotain hassusti?
 
Täällä uusi elomamma, joka myös haluaisi liittyä mukaan. Mitään hakemuksia tai esittelyjä tai muita ei ole eli voisiko joku auttaa, että miten nyt toimisin. Olisi kiva päästä juttelemaan ja vaihtamaan kokemuksia muiden kanssa!
 
Saisinko minäkin :) Odotus aikana olin kovinkin aktiivisena täällä ja vaikka tyttöni lopulta syntyikin yliaikaisena ja syyskuun puolella voisin salasanaa kerhoonne ottaa... Vähän petyin kun täällä oli vain salasana pyyntöjä... :)
 

Yhteistyössä