¤¤¤ ELOKUISIA 2008 ¤¤¤

Oon käyny pitkin päivää lueskelemassa ja nyt sit pääsin kirjottelemaan. en varmaan girveesti muista mistä oli puhetta.... :D
Onnea uusille ja tervetuloa mukaan
Pamuk:pahoittelut :hug:eek:on jo mietiskellytki,et miten sulla menee..... Kiva että voit jo paremmin. Onnea jatkoon ja toivottavasti pian tärppää :heart:

Täällä ei oo seksihaluja sit minkään vertaa :( Toivottavasti tästä paranevat :D .
Kiitoksia kommenteista noitten talvihäiden suhteen. Itelle tuli ihan yhtäkkiä ajatus, et hei miks ei talvella!! ja mitä enemmän sitä miettii ni sitä paremmalta se alkaa kuulostaa, mut katotaan vaan ku tulee kevät ja kesä ni sit taas haluais kesähäät, mulla pukkaa noi mielialat vaihdella aika tiuhaan :LOL:
Fosfori: kuulostaa hyvätä toi suunnitelma ja on tää pino jo aika isoksi paisunukki =)
Tänään on ollu mulla hyvä päivä, alkaa oppia ennakoimaan tota nälkää ni ei sit kerkee huono-olo tulemaan =) Maha on kyllä tällä hetkellä ihan kauheen turvoksissa.....
Täällä ei oo muuta ultraa, ku rakenneultra :( (jos siis kaikki hyvin menee)
en muista oliko vielä muuta, joten taidan poistua =)
 
Huih, miksihän miun neuvola on noin aikaisin kuin 6+1? :) Nooo, ei kai siitä haittaakaan ole..

Tuonne listaukseen voi lisätä tosiaan, että 1.lapsi on meille ja KOKS on synnäri.

Onko teillä muilla räjähtäneet naamat käsiin eli siis tullut hirveät finniarmeijat? :D Mulla ei ole ikinä ollut näin huono iho! Oikein harmittaa, mutta ehkäpäs sen kestää..

Tänään olis tosiaan 5+1 kalentereiden mukaan. Mulla ei oo kyllä juuri mitään oireita, vain valkovuotoilua, finnejä ja kasvaneet rinnat sekä hienoinen väsymys. Milloin teillä konkareilla on oksentelu alkanut? Olen todella pahoinvoivaa sorttia esim. matkoilla, joten sitäpä odotellessa..:>

Onnea kaikille plussanneille :heart:
 
pieniananas kyseli finniasiaa. Mulla ei raskaus oo oikeestaan tuonut sen kummemmin näppyjä naamaan. Oon aina kärsinyt jonkin asteisesta finniongelmasta, joten mulla on naamassa AINA joitakin näppyjä :kieh:

Mulla on ensimmäinen neuvolakäynti 4.1.08, eli sillon viikot on jotain 9+1 tietämillä. Täällä päin ultrista on tarjolla niskapoimu-ultra ja rakenneultra. Molempiin aion ehdottomasti mennä!! Kerrankos sitä pientä pääsee masuun kurkistamaan :hug:

Täällä olotila jatkuu edelleen etovana ja kaikki hajut meinaa jo ruveta ällöttämään. Jääkaapin avatessa pitää oikein pidättää henkeä :LOL: Mies toi illaksi lakritsijäätelöä, mutta yhtään ei sitä tekis mieli :'( Aion kuitenkin edes pienen palan syödä :eek:

Nyt mulla viikot siis 5+6 ja huomenna pääsen täyteen viikkoon, eli 6 :heart:
 
pieniananas: mulla finnejä tullu 8 viikon aikana.. ei mulla yleensä finnejä ole mut nyt on eikä ne lähde pois.. hirveitä monsteri finnejä vielä.. muuten ei oo mitenkään outo olo.. ei okseta ja välillä unohdan että oon raskaana ku on niin normaali olo..
 
Pamu k :hug: Paljon voimia sinne ja runsain mitoin onnea uuteen yritykseen.

Tervetuloa kaikille uusille :wave:

Täällä noi seksihalut on aika laimeet... Varmaan väsymys vie suurimmat ja pahoinvointi loput. Harmittaa miehen puolesta jo siksi, kun noiden hedelmöityshoitojen takia ollaan viimeksi sekstailtu lokakuun puolella - mutta eiköhän tää tästä. Toivottavasti mies ajattelee samoin :D

Musta on tullut oikee himonukkuja. Aina, kun vaan on pienikin mahdollisuus, niin pää on heti tyynyssä kiinni. Ainoa mikä vielä nostaa pahat epäilykset pintaan ja harmittaa niin vietävästi, on toi ajoittainen vasemmanpuolinen pistäminen. Ihan kuin neulalla tökittäisiin samaa kohtaa - vasemman munasarjan ikäänkuin tuntee koko ajan. Onneksi on ultra maanantaina, koska pelkään tosi paljon, että meidän murunen on kiinnittynyt väärään paikkaan...

Nyt pitäis vielä viimeistellä parit kortit ja ois sekin urakka valmis =) Huomenna sitten lahjojen ostoon paremmalla onnella - tänään ei löydetty kuin kaksi.

 
Kaneliomena: mulla ainakin on nyt "nippaisut" tuntuneet hieman vasemmalla, koska mulla on ihan todettu, että kohtu on vasemmalle kallistunut asennoltaan. Voisiko sulla olla sama kyseessä?
Toivottavasti ultrassa on kaikki hyvin..
 
Seksihaluista... Olin lähes kokonaan haluton pillereitä syödessäni. Halut normalisoituivat hetkeksi kun lopetin ehkäisyn ja raskaana ollessa on nyt taas halut tipotiessään. Mieheni kannalta sääli että meillä tärppäs jo ekasta kierrosta... :( Pyrin tosin ylläpitämään edes jonkinlaista "säädyllisyyttä" näissä asioissa, eihän se niin valtavan paljon minulta vaadi uhrata tietyin väliajoin hetki aikaa siihen vaikkei itse niin hirveästi haluttaisikaan... Kyllä sen rakkaudesta tekee, vaikka onhan se turhauttavaa. Toivottavasti tämä asia raskauden edetessä muuttuisi, ei kyllä poikaa odottaessakaan tosin muuttunut... Jos ei niin viimeistään imetyksen lopetettuani.

Oltiin juuri pojan päiväkodin pikkujouluissa. Kyllä huomasi että on poju ollut kotona viikon... Oli niin mahdottoman täynnä virtaa ettei meinannut esityksistä tulla mitään! Poika aloittaa onneksi esikoulun niihin aikoihin kun tämä pikkuinen syntyy. Saa sitten jotain muutakin tekemistä kun kotona maleksimisen... Täytyy vielä katsoa josko minulla riittäisi energiaa niin voisi poika vielä kesällä aloittaa jonkun toiminnallisen harrastuksen niin pääsisi purkamaan höyryjä. Olen ajatellut jalkapalloa, mutta miten sitä voi harrastaa talvella? Osaisiko joku suositella jotain sellaista liikunnallista harrastusta pojalle jota voisi harrastaa ympärivuotisesti? Siis jotain joukkuepelejä? Ei jääkiekkoa, on turhan kallis...


 

Yhteistyössä