¤^Elokuun Epelit^¤ <MAALISKUUSSA>

Helou!!

Pitkä ja rankka koulupäivä takana,mutta mä tein sen...Kerroin opelle että meille tulee elokuussa vauva ja keskeytän koulun kesälomasta lähtien ja teen syksyn mittaan tehtäviä kotona ja osallistun koulupäiviin kun niitä ei oo kun 2pvä /kk max.

ja nyt suoritan ens kuussa 2 näytttöä alta pois ja mulle ei jää kuin 2 jäljelle:)

Tirppa se mesos tänään koko päivän ja potki kovasti,ei tainnut tykätä kun istuin melkein 8.30-15.45 mitä nyt 2x 15min tauko ja yks 1h tauko..ja nyt on niin väsynyt että hierontaa tarvitaan,mutta kukas tulee kotiin vasta ysiltä töistä..murrr:kieh:

noh jos lasten kanssa käpertyis katteleen tv ja popsis jotain hyvää:popcorn:
Onnea kaikille ultra kuulumisista:heart: ja ihana tuo hevari kuva:LOL:

kesämasu-12 ja tirppa 22+2:heart:
 
Liitoskivuista! Onko kellään niitä? Tai onko ollu aikaisemmissa raskauksissa? Mulla esikoista odottaessa oli kyllä tämäntyyppisiä kipuja mutta lievempiä. En oo kyllä edes varma onko nää liitoskipuja vai mitä. :D Eli siis mulla tuntuu tuolla alapäässä siltä että joku repisi niitä luita kaksin käsin erilleen toisistaan. Tosi järkky kipu tuntuu tossa häpyluun keskellä ja sitten tuolla alhaalla molemmilla puolilla. Kävely ja pitkään istuminen pahentaa kipua. Voisko joku fiksumpi kertoo että onko nää nyt niitä liitoskipuja kun en oikee oo ikinä tajunnu mitä ne tarkallee ottaen on. :D

Nepo ja Pirpana 21+6
 
mäkin haluun pinniksen jo paikoilleen,hoitopöytä onkin toiminut meidän makkarissa jo jonkin aikaa pyykkien viikkaus pisteenä..:D

Onkos muuten kaikki kadonnu sinne faceen kirjoitteleen kun tää on hiljentynyt ihan simona...:ashamed:
 
Kylläpäs oli mainio kuva :)
Meiltä löytyy tismalleen samanlainen rv 12+5, edestäpäin otettu tosin joten pikkuinen näyttää ihan pirulta.:O Komeilee jääkaapinovessa varmaan loppuun asti. :D

Kaikki ostelee täällä hirmuisesti jo kaikkea, minä en vain ole nuin pitkällä vielä että uskaltaisin. Rakenneultran jälkeen on lupa ostaa joku pieni vaatekappale. Tuumiskelin sen olevan ihan tarpeellista, jotta uskallan alkaa nauttia tulevasta vauvasta ja jospa ne pelot viimein väistyisivät. Päästän siinä sitten irti lopullisesti edellisestä raskaudesta. Pinnikset ynnä muut isot hankinnat jätetään kyllä vasta kesäkuun alkuun. :) Liekkö oon vielä hiukan vainoharhainen.

Kylläpä oli mukava työpäivä taas, kipujen kanssa piti kotiin kävellä kun alavatsaa rupesi juilimaan. Suppareitakin tulee heti kun töihin menen, onneksi ovat tosi lieviä, tuntuvat vain tuolla alamasulla. Eli koko vatsa ei sentään kovetu. :)
Hieman ikävältä ne kyllä silti tuntuvat.

Maanantaina pääsen neuvolaan, saa kuulla sydänäänet pitkästä aikaa ja otan kyllä selvää siitä tukivyöstä!

Nyt lepäämään sillä huomennakin olisi töitä. :stick:
 
Onnea Sanlelle ja RouvaS:lle ultrakuulumisista ja lupauksista! :)

Minea Kiitos tsemppauksesta! :)

Rakenneultra on onnellisesti takana ja vintiö sai kunnian olla ultraavan kätilön päivän vilkkain vauva! Sen verran ahkerasti pikkuinen liikkui ja vaihtoi asentoa. Mitat saatiin kuitenkin helposti ja ultran mukaan kaikki näytti hyvältä ja normaalilta.:)

Mies ei ehtinyt ihan alkuun mukaan, koska joutui etsimään parkkipaikkaa vartin verran, mutta ei menettänyt mitään sen puolesta, että ihana kätilö kertoi päivityksen ja vielä erikseen esitteli vauvan pään, josta aloitimme ultran.

Ja tietenkin tuli ultran aikana Sen Kysymyksen hetki. Tosin kätilö teki asian meille helpoksi ja kysyi itse, että onko vielä jotakin, jonka haluaisimme selvittää vai jätetäänkö salaisuudeksi. Ja mehän halusimme tietää.:D Ja saimme (ei tietenkään 100 prosentin varmuudella) tyttölupauksen.

Koulun jälkeen suuntasin hoitamaan asioita ja kappas vain, eksyin lastevaateosastolle ja mukaan tarttui ihana sininen mekko pikkuiselle. :D

Hankinnoista Meilläkään ei siis ole vielä hankittu mitään isoa, vaikka olenkin vaunuja ja pinnasänkyjä ja yhtä hoitopöytää ihaillut. Uusi koti ensin, sitten isot hankinnat. Mutta voitte olla varmoja: jos meillä olisi jo pinnis, niin se olisi jo koottu!:LOL: Sen verran innoissani minäkin olen odotuksesta ollut.

Helpottunut Luckygirl & Vintiö 20+5
 
pinnis on koottuna koska esikoinen nukkuu siinä viellä hetken. kesän alussa sitten sänky ostoksille, ostetaan "isojen poikien sänky" niin kesä aikaa opetella siinä nukkumaan. onko muuten millasii ikä eroja tulevilla sisaruksilla täällä? eli kuinka paljon tulee ikäeroa, että hankkiiko jotkut toisen pinniksen vai sitten just sellasen isompien lasten sängyn?

ja siis koko päivän oon kuumeisesti etsinyt sitä pirun kameraa!! mieskään tiedä mihin se on menny.. pidetään se viel sellasis paikois ettei toi poika sitä sais käsiinsä. huomenna jatkuu etsiminen, ei enään tänään jaksa! kivoja ultrakuulumisia oli, onnea :flower:

niin ja mikä ihmeen facebook ryhmä o_O ? täällä musta "tarpeeks" vilkas keskustelu että kiva päivitellä tätä sivua ja lueskella päivän mittaan tapahtumia :) oli vielä läheinen puisto niin lumisaarroksissa että kyl tää viel sisä leikkimistä on niin pysyy hyvin täällä kärryillä ;) höh, eikai tässä muuta ihmeempää, lapsonen nukkumaan niin alkaa "äidin ja isin" yhteinen ilta sitten :)
 
Minä en ole facebook ryhmään liittynyt, enkä meinaa liittyä. Kiva minusta ihan täällä kirjoitella.

Ikäerosta oli puhetta. Meidän lapsille tulee ikäeroa 1v 4kk. Eli kahdella pinnasängyllä mennään. Ei ole onneksi tarvinnut ostaa vaan lähipiiristä saatu. Sisarus rattaat myöskin hommattu. Ei tuo isompi kuitenkaan vielä jaksa pitkiä matkoja seisoa seisomalaudalla muutaman kuukauden päästä. Muutenkin kaikki tarvittava on.
 
moikka. munkin mielestä tääl on vilkasta,ei tarvi facebookia.
ikäeroa meille tulee 2,5 v. ja nyt poika nukkuu pinnniksessä ja tarkotus on ostaa heti isojen sänky kun saadaa isompi kämppä,joka on pakko saada ennen vauvan syntymää. ostin muuten kirpparilta pojalle meille tulee vauva-kirjan ja ajattelin ettei se ees varmaan kiinnosta mut kyl sitäon mielellää lueskellu ja tutkinu omaa masuaan olisko siellä vauva =) ei taida olla oikein auennu tää vauva masussa- asia toiselle. mustasukkasuutta varmasti luvassa, vauvanukkea turha ostaa, nuket on aina lentäny nurkkaan autojen tieltä..
millainen on ikäero samuelin äidin lapslla? muuten meidän pojan toinen nimi on samuel,jota meinattiin myös kutsumanimeksi mutta päätyi sitten toiseksi.
synnytystä ilman epiduraalia en harkitse todellakaan, ne tuskat on niin kauheat.pelkään etten ehdi saada kivunlievitystä joka mun kipukynnyksellä olis kauheeta. ilokaasusta sai vaan huonon olon ja joutu olee paikoillaan, ei mitään apua. piikin laittaminen selkään ei tunnu tos vaiheessa miltään, ainoostaan se paikallaan olo on tuskaa kunnes epiduraali alkaa vaikuttaa. ponnistus ei ollut enää paha vaihe kun oli se epiduraali ja yhtään tikkiä en tarvinnu.

celia ja vauva 21+3
 
Tää mamma lähtee oikein "luvan" kera Ikeaan törsimään vauvalle kaikkea kivaa..:lauh:
Se olis sitten perjantai ja meidän isäntä yllättäin lähti töihin jo aikasemmin vaikka työvuoro alkais vasta kasilta..mutta kun kuljetusalalla on kuljetusalalla ja silloin mentävä kun soitto käy...

ikäeroista meillä on -02,-03,-04,-06,-08 syntyneet lapsukaiset

hankinnoista sen pinniksen mä tänään haluun paikoilleen ja hoitopöytä jo on ja turvakaukalo odottaa varastossa vaunutkin on ne täytyy vaan pestä ja koppaosa vaihtaa..

liitoskivuista niitä ei ole vielä onnesta ollut ja niitä ootellessa:kieh:
mutta välillä mahaa vetää tuolta alhaalta oikein urakalla,liekö kohtu sitten venyy..:rolleyes:

Jos rupeis valmistamaan lapsia kouluun ja hoitoon ja viettäis "tehtävien teko päivän" siellä Ikeassa nauttien..:whistle:

Kesämasu-12 & poika 22+3 :heart: (tirppa työnimi kun ei kuulemma käy pojalle:LOL: )
 
Meillä ikäeroa tulee 1v10kk ja oomme jo hankkineet tytölle isojen tyttöjen sängyn joka on hänen huoneessaan, mutta silti tyttö nukkuu pinniksessä vielä. Mulla ei oo mitään hajua miten tyttö kuuluis opettaa siihen uuteen sänkyyn! Joten lykkään myöhemmäksi :D

Elokuisille on tosiaan olemassa FB ryhmä, joka on täynnä, eikä uusia liittyjiä oteta mukaan, onneks kukaan teistä ei edes halunnu, mikä helpottaa vähän mun tehtävää :D

Ajattelin, että kun meille ei ole sivuja tullut mitenkään liikaa tässä kuussa tähän pinoon, että kun teet huomen illalla uuden, niin tekisin sen pariksi kuukaudeksi kerrallaan. Esim. Elokuun Epelit 2012 ¤Kevät¤ tms. Olisko ok? Voin myös tehdä edelleen kuukauden kerrallaan, jos niin halutaan:)

Jenny ja Papu 22+3
 
Heips mammat ja tervetuloa uudet:wave:

Luckygirl, Sanle, Nansku, Jenni: Paljon onnea hyvistä ultrakuulumisista ja lupauksista.:flower: Toivottavsti en unohtanut ketään...

Täällä toivottais kuukausittaista pinoa jos siitä vaan ei ole mitään vaivaa. On ollu vaan helpompi käydä lukasemas jotain juttuja muistin virkistämiseks kun on täytyny vaan muistaa kuukausi millon jokin tapahtu.(Ite oon siis käyny välil muistin virkistämiseks lukemas omista vuodoista ym.:) ) Mut siis jos muita tätä mieltä olevia ei ole niin ei mun maailma siihen kaadu:D Mä luotan kyl siihen kun nää meitin raskaudet tästä etenee niin juttujakin rupee tulee lisää kun vaivatkin lisääntyy:)

Emilie:ihan mahtava kuva!Miehen kanssa täällä naureskeltiin ja oltiin hieman kateellisia kun meillä viime kuvien saldona kaksi kuvaa selkärangasta:)

Kesämasu:
Mukavaa ikean reissua. Ikea on kyl siitä hauska paikka, että vaikka ei olis mitään ostettavaa niin silti kn kotiin niiltä reissuilta palaa niin kassillinen kamaa on useimmiten mukana.

Valmistelut:
Täälläkin haluis hirveesti jo hakea tavarat varastosta kotio. Ei oo vaan vielä uskaltanut. Ehkä rv 30 sitten aloitan kodin laittamisen. Vähän vaan pelottaa, että kuinkakohan rankka kokemus se tavaroiden hakeminen ja laittaminen on, vaikka mukavia muistojahan niihin tavaroihin liittyy, mutta silti...itkulta tuskin tää mamma selviää..

Nimistä: Pojalle on nimi ollu jo alusta asti valmiina..tytön ekasta nimestä väännetään kättä..muut kaksi nimee on. Isukilla on yksi nimi jonka haluaisin mutta en oo ihan varma...ite kun haluisin et lapsien nimes olis jotain samaa..alkukirjain, loppukirjan ym. Onko muilla näitä "vaatimuksia":)

ON: Täällä panikoidaan välillä liikkeistä kun ne on vähän rauhoittuneet. johtuuko siitä kun toinen kasvaa nyt vauhdilla vai mistä mutta tän mamman pää meinaa välillä seota..ei ymmärrä että toinen voi siis nukkuakin välillä eikä liiku aina silloin kun haluisin:)

Annubella, joka toivottelee kaikille erittäin mukavaa v-loppua ja Onni-Ilona 22+0 POKS POKS:heart:
 
joo ei mul hinku sinne fb ryhmään oo, tuli vaan yllätyksenä että sellanen ylipäänsä on :D

samuel on nyt 1v4kk eli lapsen syntyessä mitä hmmh (laskupää aamuisin..) on 1v9kk :) oon kans miettiny tota mitenköhän sen pojan sinne osais sitte opettaa nukkumaan, tällä hetkellä tosin näyttäis homma helpolta kun poika iltasin niin väsy, kun sänkyyn laskee pullon&tutin kanssa niin yleensä jompikumpi kelpaa ja silmät sitten kiinni vaan. tämäkin auvoinen tilanne voi tietysti muuttua :D mikään ei ole niin varma kuin epävarma..

ai että, mullekkin lupa ikeassa käyntiin! olis myös kodin ykköseen asiaa. pakko nyt ettiä se kamera, sitä tarvis ihan vaan muutenki huomenna.

samuelinäiti & pien 20+3
 
- Ultrakuulumisia: Pienempi jakseli hyvin, söpön näköinen 4D kuvassa :heart:. Tyttöä vähän povattiin, mutta tuo napanuora kulki sopivasti juuri jalkojen välistä joten tiedon varmistus jäänee ensi ultaan. Sektio luvattiin viimeistään viikolle 38, oi autuutta!!! =). Painoa pienellä oli 460g, eli pian voipaketin verran ;)!

- Liitoskivuista: Oma sairasloma sai jatkoa, kävely edelleen tekee kipeää ja ai.ai mikä tunne kun kyykistyy esim. muksujen kenkiä laittamaan jalkaan tai yrittää nousta portaita ylös... Lepoa siis vaan edelleen.

Mirkku76 22+0 *POKS*
 
Liitoskivuista: Mulla on nyt viikon verran koskenut lonkkiin ja alaselkää. Tiiä nyt sitten onko liitoskipuja vai muuta.

Nyt huomaa että raskaus alkaa tekemään tehtävänsä töissä ja kotona, ei jaksa eikä pysty enää samaan tahtiin tekemään hommia. Esim. rankan työpäivän tai reippaan lenkin aikana maha kovettuu ja koskee (neuvolan täti sanoi että se supistaa), silloin on pysähdyttävä ja hetki oltava paikoillaan. Hengästyn paljon helpommin ja muutenkin on raskaampi olla kun on tossa edessä tollainen pallo :D

Koirasta meilläkin pelko miten suhtautuu, tällähetkellä toinen koirista menee tuttavalleni, koska pelkää kovasti lapsia ja on todella mustasukkainen minusta, myös tälle toiselle koiralle. Tämän koiran mikä meille jää on luonteeltaan paljon pehmeämpi ja sopeutuvaisempi eikä muutenkaan "ongelmakoira" niin kuin tuo toinen. Asia on ollut rankka käsiteltävä ja tälläiseen lopputulokseen tultiin ettei oteta mitään riskiä vauvan ja koirien suhteen että mitään sattuisi.

Meillä nimet oli valmiina kummallekin.
Meillä myös sukurasitteena pojalle nimi mutta tässä tapauksessa se sointui ihan hyvin.


Me ei kuuluta kummatkaan kirkkoon ja mietittiin nimiäisiä, mutta toisaalta meistä kumpikaan ei ole mitenkään hirveän innoissaan mistään kahvitilaisuudesta ja muutenkaan mistään kissanristiäisistä, niin meinattiin että jos ei pidetä mitään ilmoitetaan vaan isovanhemmille että tällänen nimi nyt lapselle tuli.

Miten muilla? Ristiäiset vanhaan perinteiseen tapaan vai nimiäiset? Vai miten meinaatte nimen kertoa?



Jenni* ja Mini 21+0 POKS!
 
Nimistä meillä on pojilla hrvinaiset nimet ja sama linja jatkuu tulokkaan kohdalla. Nimet on tatuoituna molempien kehoon kuvan jatkoksi joten alkukirjain määräytyy sen mukaan. Pojalle on nimi valmiina, tytölle ei...

Ikäero Meillä on 2006 ja 2010 syntyneet pojat. Nuorin täyttää kesällä 2-vuotta. Oppi viikko sitten kiipeämään pois pinnasängystä, joten hänellä on nyt "isojen poikien sänky". Hyvähän se toki on hyvissä ajoin se pinnasängyssä nukkuva totuttaa sieltä pois, välttyy siltä mustasukkaisuudelta että lapsi tajuaa että siksi hän joutuu pois pinnasängystä kun vauva menikin siihen. Sitä mustasukkaisuutta kun kuitenkin ilmenee jossain määrin, viimeksi meillä meni kyllä ihan hyvin ja perheen koirakin on molemmat lapset hyväksynyt oikien hyvin.
Rakenneultra oli tänään. Vauvalla kaikki hyvin, vastasi hyvin viikkoja. Sydämestä ja aivoista löytyi kaikki tarpeellinen, samoin sisäelimistä ja selkäranka oli ehjä. Menemme yksityiselle 4D:n kolmen viikon kuluttua. Sukupuoli myöskin selvisi. Sanoin heti aluksi, että sukupuolen saa kertoa jos se näkyy. Sanoin myös, että minulla on jotenkin vahva poikaolo. Lääkäri sitten sanoi, että ei se aina se äidin ajatus ole oikea, että ei täällä näy pippeliä eikä kiveksiä. Häpyluut ja klitoris näkyivät kolmena valkoisena viivana. Lääkäri sanoi, että saat tuoda hänelle röyhelömekkojen kuitit ja hän maksaa ne mikäli sukupuoli ei pidä paikkaansa. Vaavi oli poikittain ja kovin anteliaasti levitti jalkojaan, hyvin naisellista siis :LOL: Elikkäs tyttölupaus :heart:
Ristiäiset meillä pidetään. Uskovaisia ei millään tapaa olla, mutta ristiäiset on perinne. Ne on meillä kuitenkin rennot, ei röyhelömekkoja eikä miehillä pukuja. Se kun ei istu meihin. Trajoilusta vastaan minä himoleipurina, teemaväri on jo päätetty ja kakunkoriste myös. Ei mitään perinteistä vaaleansinistä/ punaista, ei haikaraa eikä vauvaa. Meillä ei kummankaan pojan kastemekon nauha ole ollut vaaleansininen vaan ristiäisten väriteeman mukainen. Samalla väriteemalla olen valinnut muun perheen vaatteet, samoin ovat tehneet vanhempani. Kutsut teen itse, niihin liitetään vauvakuvaajan ottama kuva vauvasta. Samoin teen pienimuotoisen ohjelman ristiäisiin, siihen tulee vauvan nimien etukirjaimet, syntymämitat, kuva vauvasta, kummien nimet, papin nimi, laulettavien virsien sanat ja pieni runo. Eli mukava iltapäivä olisi tarkoitus viettää läheisten kanssa, eli kutsutaan vain lähimmät ihmiset. Pappina on nuori mies, joka on molemmat pojat kastanut ja vihkinyt 11v sitten minut ja mieheni.
 
Viimeksi muokattu:
heheh annukka-81 toi vika lause ultrakuulumisista :LOL:
mutta onnittelut ultrakuulumisista! hirveen moni siis menee/on käynyt 4D ultrassa :eek: itse en ajatellut ainakaan vielä että menisin, en käynnyt edellisenkään kanssa vaikka toki sieltä saatavat kuvat+kokemus on varmaan kaiken sen arvosta.

no kaikki ton meidän ekan mukulan nimen tietää, toiset nimet hällä "sukurasitteita", niitä löytyy siis molempien sekä minun että ukon suvusta. eikä pahoja nimiä laisinkaan, toinen pojan etunimistä on vielä oman miehen etunimi niin ei ollut kauheen vaikea totutella :D

tässä vaan mietin että nyt jos tuleva on poika niin miehen puolen nimi on jotenki vähän ehkä hassu. voisin itseasiassa sanoa nyt sen suoraan, ollaan päätetty aika pitkälti että etunimi olisi Alex ja sitten pitäisi hyödyntää nimi Max siihen jotenki jatkeeks niin tulee musta vähän kummallinen? meidän suvussa ollut sit tälläset ehkä yleisimmät kiertämässä, eli Juhani ja Olavi että jumpi kumpi niistä.. jos sitten taas tyttö tulee niin ei mitään nimi kiertolaisia olis, mutta se tytön nimi on kyl sellanen ettei siihen enempää mitään kaivattais, oon joskus kauan sitten miettiny sen valmiiks ja onneks mieskin siitä pitää kovasti.

sitten noista ristiäisistä. me pidettiin samulle ihan sellaset kirkkopläjäykset, jälkimeinigit virallisen osion jälkeen järkättiin seurakunnan tiloissa. pidettiin aika minimissä vieraat, jo mun lapsuuden perheestä tulee minä mukaan lukien 7 ihmistä plus tietty sitten jo lisääntyneiden lapset. eli omat perhe, äijän perhe, isovanhemmat jotka saapu vaihtelevasti huonon kuntonsa takia ja muutama hyvä ystävä + kummit. eli loppujen lopuks tais olla n23paikalla järjestäjät mukaan lukien. tämäkin oli mulle tuskaa, tykkään kyllä juhlista ja silloin ainakin kun on juhlan aihetta, mutta vihaan jos itse olen vähäänkään keskipisteenä juhlissa :D = vihaan järjestää niitä. tulevat ristiäiset tulee noudattaa samaa kaavaa luulisin. nimiäisiä mietin silloin vaihtoehtona mutta nytkun on "vahinko" jo käynnyt että muut oltais kirkossa ja yks ei niin tuntuis vähän hölmöltä.

nyt löyty kamera mutta patterit on lopussa :kieh: oon lähes ylpeä itsestäni jos saan tän päivän puolella kuvan tänne! :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Samuelinäiti Me ollaan molemmista käyty 4D:ssä yksityisellä. Ekalla kerralla DVD:ssä ei näy muuta kuin korva ja sukupuolikin meni väärin, että ei niin hyvä kokemus. Kuvia emme saaneet esim kasvoista lainkaan. Saimme ultran sitten -50% koska siinä ei siis muuta näkynyt kuin se korva. Toisella kerralla DVD:llä näkyy hyvin sukupuoli ja ihania kasvojen profiilikuvia. Mitä myöhemmillä viikoilla menee niin sen ihanampia kuvia saa koska mitä pulleampi vauva on niin sitä enemmän näyttää vauvalta.
 
Onnea taas kaikille ultrassa käyneille! :heart: Nyt on ruvennu noita tyttölupauksiakin tulemaan, kivaa :)

Napsaisin äsken masustani kuvan, saa nähdä saanko sen tänne laitettua tänään vielä :D Tänään koulussa kaverit ihaili mun mahaa ja olivat yllättyneitä et se on kasvanu niin yhtäkkiä ihan palloks :D Ja yllättävän moni tunnusti että haluais kans lapsen nuorena, jotenki olin aatellu että tuskin kovin moni koulukavereista haluaa... En ees tiedä miks niin ajattelin, hassua.

4D ultrasta, on varmaan kiva kokemus ja itekkin sitä harkitsin, mutta päädyin siihen tulokseen että riittää toi rakenneultra. En halua nähdä liian tarkasti pikkuisen piirteitä, saa olla sitten ihan yllätys minkä näköinen kaveri sieltä tulee :D Hauska miettiä kumman piirteitä vauvalla on ja kuinka ne muuttuu kun se kasvaa :)

Ristiäiset varmastikin pidetään, mutta ei olla edes päätetty kummeja vielä joten itse karkelot tuntuu vähän kaukaisilta :D En tykkää järjestää mitään juhlia, mutta eiköhän isovanhemmat ja muut auta kun ne tietää mun järjestelykyvyn ja halun :D Keskipisteenä olo on ihan mukavaa, mutta mun mielestä ristiäisissä vauva on se keskipiste. :)

Nyt kyllä helpotti koulustressi kun sain inhottavan esseen tehtyä deadlineen mennessä! Voi nauttia viikonlopusta hyvillä mielin. Ihanaa viikonlopun alkua myös muille mammoille :heart:

Minea ja poitsu 21+5 (kohta taas poksuu, huh kun tääkin viikko mennyt nopeesti)
 
minea_ joo siis tietty se lapsonen on siel se keskipiste :D mutta siis tiedän että tulee taas niin kiusallisia "miltä nyt tuntuu" ja tollasia. jotkut saattaa jopa kysyä jostain tulevista lapsista, nyt varmaan tulee kysymyksiä esim millaista olla kahdenlapsen äiti? mitä tollaseenkaan sitten vastaa :D eli ehkä se juhlissa olemisen vaikeus mulla on just ne ihme kysymykset ja sit jos ei tuu miellyttävää vastausta kysyjälle niin nakellaan niskoja tai muuta .. :D
 

Yhteistyössä