~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

Mammy Oiiii, niin ihanaa ku saitte tyttö lupauksen!! Olisipa meillekkin tulossa sitten tyttö ku jo 3 (5) poikaa jo on! mutta tietty poikakin olis ihana, mutta salaa toivon tyttöä!! ;) :heart:

mammajoogasta/jumpasta ja muusta mammajutuista ollu puhe..ei täällä mitään sellaisia ole, olis kyllä kiva jos olis!

vauvan vaatteita itse tekisin jos olis hyvä kone, tietenki saisin jonkilaisia tehtyä nykyiselläkin koneella ja JOS me joskus se tytö saatais niin sitte kyllä mekkoja teen ihan varmasti!

Fanny vai kuka kyseli asettimesta ja voiteesta, mullakin oli sellainen antibiootti kuuri ja sanoi lääkäri että voi käyttää kun ei ole vielä pitkällä ja ei vaaraa että "auki" paikat!

nyt lapsia laittaan nukkumaan (aikoivat ikean iglu teltassa nukkua!! ) saa nähä miten käy :D

SaBiNe ja masuasukki 18+5
 
hello olen uusi täällä palstalla :attn:. Laskettu aikani olisi 26.8.11. Entuudestastaan minulla on jo -99 tyttö ja -02 poika. Tämä uusintulokas piti tuloaan minulle salassa melkein 17viikkoa. Eli en tiennyt olevani raskaana ennen sitä. Ja ihan totaalisena yllätyksenä meille tulikin tuo tieto. Mutta tässä nyt pikaiset kuulumiset minulta.
 
En mä miuski kerkee päivittää kun kerran päivässä ja eilen vasta kävit ultrassa :O
PÄIVITYSPYYNNÖT PUNAISELLA!! = se mitä en tehnyt kuulumisissa joten laitoin erikseen näkyviin, että joko sä tai sitten esmes uusi päivittäjä huomaisi. Anteeks ihan hirveesti, että ajatelin toimia kuten on pyydetty. Parempi tosiaan etten tänne tule vähään aikaan. Mä näytän ärsyttävän pelkällä olemassaolollani :(
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta!
Neuvola kuulumisia tulin kertoilemaan

Viikkoja olis nyt 20+5, Painoa on tullut alusta + 3,75kg (onneks Th vannoitteli että tää on ihan normaalia painon nousua, meinaa vähän mää pelästyin kun vaa-alle astuin!!!!)
Pissa oli puhdas.
Hb: 128 (alussa oli 138 eli laskenut. Th varoitteli et jos kauseesti väsyttää nii rautaa naamaan waa!)
Veren-paine 108/77
Sf-mitta 17.5
Sykkeet +
Liikkeet ++
Oli ihana kuunnella sydänääniä taas :heart: Voi jessus sentääs että oon taas sulaa laavaa. Oli kyl melkone myllerys päällä ku koitti kuunnella ja vauveli potkas suoraan siihen koneeseenki! Th sanoikin että onpas vilkas tapaus!
Nytkin se myllää tuol masus ku tässä istun ja kirjoittelen. Voi ihanuuutta :heart::heart:

Maanantaina ultra! EN MALTA OOTTAAA!!!!!!!!!!!!!!!!

Ainii, mulle vois päivittää synnäri on TAYS ja oon 21v

- Skele ja TaaviPeikko 20+5
 
Viimeksi muokattu:
Heippahei naiset, aivan ihania ultrakuulumisia ja tyttö-ja poikalupauksia:heart: Mie en jaksais oottaa millään meiän rakenneultraa joka on vasta 12.4:headwall:

Pikaisesti tulin vain onnittelemaan ihanista kuulumisista, paremmalla ajalla sitten lisää =)

Ainiin, tässä vielä masukuvaa maanantailta eli rv 19+0:heart:



eveliina ja tiitiäinen 19+4:heart:
 
Miuski Ehkä tosiaan parempi niin..ymmärrän täysin ettei ehdi kun kerran päivässä päivittää,tai edes joka päivä!ja mun mielestä punaisella laitettu on eri asia kun kissankokoisilla kirjaimilla ja huutomerkkien kera..nettimaailmassa se kuitenkin tarkoittaa samaa kun live-elämässä äänen korottaminen..muutkin päivitykset on huomattu,ilman kissan kokoisia kirjaimia,jos ei eka kerralla niin jossain vaiheessa...piste :D

Mammy&piiperoinen 20+2
 
Ihana maha Eveliinalla!! :)
Pitäisköhän itekin napata joku kuva lähipäivinä..

Mulla on vissiin pissiitti.. Aamulla vein labraan näyteen. Nyt sit vaan odotellaan neuvolan soittoa, että mitä sieltä löytyy. Kirveltää, pissa ei meinaa tulla, koko ajan sais juosta vessassa. Onneksi ei supista tai muutenkaan tunnu kuin rakossa ja virtsaputkessa. Hassua, kun koko ajan tiedostan missä rakko ja virtsaputki on.

Nyt on pakko hieman kompata Mammya. Päivittäjät tekevät hommaansa vapaaehtoisesti ja oman aikataulunsa mukaan. Ollaan kohteliaita ja joustavia, niin jää kaikille parempi mieli. :)
 
Tervetuloa kirjoittelemaan Lilluska80. :wave:

Ihana masu Eveliinalla! =)

Raitikselle toivotaan aurinkoista hautajaispäivää! :D

summersun joo ne vaunut on kyllä tosi hyvät lenkillä. Meillä ne olikin tosi kovassa lenkkikäytössä kun esikoinen ei oikein suostunut nukkumaan kuin liikkuvissa vaunuissa. Tuli heitettyä aina semmoinen kymmenenkin kilsaa kerrallaan. Mä tykkään noista ilmakumipyöristä, toimi viime talven lumissa ja loskissa hyvin.

Mäkin liityin nyt sinne fb-ryhmään. Kiitti hemari linkistä. Mutta mä jotenkin tykkään kirjoitella täällä enemmän mutta on kiva saada nimimerkeille kasvot. :)

Mä olin sitten tietenkin täyttänyt väärin sen Kelan hakemuksen kun mulle soitettiin eilen sairaskassata että meinaatko tehdä äippälomalla töitä? Mä vastasin tietenkin että en mutta olin sen sinne niin ruksannut. Ihania nuo meidän sairaskassan ihmiset. Tiistaina iltapäivällä laitoin hakemuksen postiin ja eilen se käsiteltiin. Äippäloma alkaa 23.6 ja sama raha kuin esikoisesta mutta palkankorotukset on huomioitu. Ihanan nopeeta toimintaa kun ensi viikolla sanoi jo päätöksen tulevan.

Mä muuten katoin että viimeksi kun hain äippäpakkausta niin päätös oli hyväksytty 8.5.2009 ja siitä oli jotenkin että menee noin kaksi viikkoa ja sit laitetaan se pakkaus tulemaan ja silloin sain uuden pakkauksen. Se oli siis toukokuun puolenvälin jälkeen kun oon jo saanut uuden pakkauksen.

Päksäkkä 23+0:heart: POKS
 
Voih, ihka ensiks...

Miuski Mua harmittaa kun otat "itseesi" nää kommentit täällä, jo aijemminkin. Mutta tosiaan minäkin käisitin että äkäisesti kirjottelet kun oli nuin isolla ja punaisella tekstattu, eikä päivittäjä kerkee välttämättä joka päivä päivittämään tätä sivua, on varmaan hurjasti muutakin tekemistä. Musta tuntuu että sä tahallaan provosoit täällä, että joku vetäis herneen nenään.. tai sit oon täysin hakoteillä ?? mutta pointtini on se, että kukaan ei varmasti pahaa tarkota sulle, mutta toivois että säki käyttäytyisin täällä ystävällisesti. <3 Älä ota tätä ittees, ei me haluta sua pois palstailemasa koska mukavaa on sun kanssa jutella ja vaihtaa kuulumisia! Mutta jos päätät lähteä niin todella paljon onnea raskauden jatkumiseen ja muutenkin. :hug:

Nyt pikaisesti... rakenneultra takana, ja pieni huoli on vauvasta. Tulen joskus kirjoittamaan tarkemmin mitä tää tarkottaa, mutta mulle voi laittaa poikalupauksen niinkuin arvelinkin, onnellisia ollaan siitä <3

Hyppy ja poju 21+0 poksista vaan..
 
Hyppy: Onnea pojasta! Toivottavasti huolenne osoittautuu turhaksi. :hug:

Itselläkin taas ultra takana. Häveliäs pikkuinen verhoutui napanuoraan, joten salaisuutensa säilyy edelleen. :) Muuten kaikki hyvin. Lihavan oloiset koivet alkaa olla jo.. Taitaa olla iso vauva tuloillansa. Ihana ku neuvolantäti otti mun pettymykseni ja huoleni tosissaan. Kohdunkaula oli kiinni ja kaikki siltä osin ok, supistelut siis jatkukoon, ku ne ei vaikuta valmistelevan.

Rentouttavaa viikonloppua kaikille! Muistakaa aprillata. :D

-Mandalay + Onni rv 21+2
 
Hyppy onnea pojasta ja voimia huolien keskelle :hug: Toivotaan että osoittautuu turhaksi :)

Päksäkkä no hyvä jos linkki toimi :) En tosiaan ole mikään tietokone-expertti... ja niin, en minäkään sinne paljoa kirjottele, tänne tykkään kirjotella. Mut kiva saada kasvoja näkyviin :)

Mandalay hyvä että paikat oli kunnossa! Itselläni myös pieni huoli et jos onki paikat jo auennu tms...mut ehkä mä koitan jaksaa odottaa neuvolalääkäriä kuukauden päähän. Paitsi jos nyt tää kuuri ei auta ni meen heti lääkärille.

Kiitos kaikille tohon asetinjuttuun vastanneille!

Joku kyseli että onko neuvolalääkäriä ollenkaan uudelleensynnyttäjillä, niin meillä täällä Hesassa ainakin on tuo yksi viikolla 26+. Sitä ennen ei ole eikä sen jälkeenkään. Aika hassua jos ei ollenkaan ole koko raskausaikana! Mä niin mielelläni olisin menny alkuraskaudessakin niinku ekaa oottaessa. Kaikki tutkimukset on tervetulleita, sen verran arvokkaasta asiasta tässä on kyse. Ja mä oon vähän tällainen huolehtija.

Masukuvaa täytyy vielä käydä ottamassa poksumisen kunniaksi :) Tuun sen sitten laittamaan.

hemari ja helmiäinen 23+0 POKS
 

Yhteistyössä