¤¤ ELOMASSUT 2008 ¤¤ part.2

1.8
Moision Musta Enkeli
VilliSiili ¤ 1 lapsi
Pastilla ¤ 2 lapsi

2.8
Piua ¤ 2 lapsi
elomamma08 ¤ 2 lapsi ¤ K-SKS
Tiina80 ¤ 2 lapsi ¤ KPKS

3.8
fosfori ¤ 2 lapsi ¤ TAYS
illuusia ¤ 2 lapsi

4.8
Odile ¤ 2 lapsi
unelmaanelma ¤ 4 lapsi ¤ PHKS
Wendyliini ¤ 3 lapsi ¤ LKS
Suhoska ¤ 2 lapsi ¤ TYKS
Henski ¤ 1 lapsi
Jasu ¤ 1 lapsi
Tiuhka ¤ 2 lapsi

5.8
Ritli ¤ TYKS
oda-sofia ¤ 1 lapsi ¤ MKS

6.8
Lilli-85 ¤ 2 lapsi
Coke ¤ 1 lapsi

7.8
Tatjana80 ¤ 4 lapsi ¤ SeKS
perämaan emäntä ¤ 3 lapsi ¤ KYS **kaksoset**
elokuu08 ¤ 2 lapsi ¤ Kätilöopisto
hosso ¤ 1 lapsi ¤ KYS
nea85 ¤ 1 lapsi ¤ PKKS
Tepa83 ¤ 1 lapsi ¤ KYS
aurinkoenergiaa ¤ 3 lapsi ¤ KAKS

8.8
very important baby ¤ 2 lapsi ¤ TYKS
daizz ¤ 3 lapsi ¤ K-SKS
HooÄs ¤ 2 lapsi ¤ PHKS
melluli
Nuppis

9.8
Kaneliomena ¤ 1 lapsi ¤ TAYS
Amaranth ¤ 4 lapsi ¤ PHKS
Äippä27 ¤ 3 lapsi ¤ MKS

10.8
coatrack ¤ 2 lapsi ¤ TAYS
Mansikka85 ¤ 2 lapsi

11.8
Rouva Pikkumyy ¤ 1 yhteinen lapsi ¤ TYKS
jennika 1983 ¤ 2 lapsi ¤ TYKS
Milba¤ 2 lapsi ¤TAYS
Emeelia ¤ 1 yhteinen lapsi ¤ VAS/TAYS
miranth ¤ 1 yhteinen lapsi

12.8
Serafima ¤ 2 lapsi ¤ KYS

13.8
Kesä-74 ¤ 4 lapsi ¤ EKKS
pieniananas ¤ 1 lapsi ¤ KOKS
irtosora ¤ 1 lapsi
Mariainen ¤ 1 lapsi
Salamanteri85 ¤ 1 lapsi
upp3 ¤ 1 lapsi

15.8
onnellinen-77 ¤ 2 lapsi
JabbaTheHut ¤ 3 lapsi


16.8
Bella-Lumia ¤ 1 lapsi
Nefeli ¤ 1 lapsi

17.8
Onnellinen ensiodottaja ¤ 1 lapsi

18.8
Äityli-84¤ 2 lapsi ¤Kätilöopisto
Bonustehtävä¤ 3 lapsi ¤TAYS

19.8
haaveilija-08 ¤ 2 lapsi
Marikki A ¤ 1 lapsi

20.8
Syksyinen haave ¤ 1 lapsi ¤ TAYS
Säihke ¤ 3 lapsi ¤TAYS
Tirpiainen
Mimuli ¤ 4 lapsi

21.8
Poni06 ¤ 2 lapsi

23.8
Tiippana ¤ 1 lapsi

24.8
lumipallo86 ¤ 2 lapsi
skorpioni07 ¤ 1 lapsi
kotiäiti32 ¤ 4 lapsi

25.8

Hannele76 ¤ 2 lapsi ¤ TAYS
triine ¤ 3 lapsi

28.8
jennip
Viipsu

29.8
Jouskari-80 ¤ 2 lapsi

31.8
Jonttu79

Supertyttö
baabushka
Mariska77
Pou
Villisika
 
Hyvältähän tuo näyttää. :D
Ja kasvoi edellinen ketju aikamoiseksi, joten ihan hyvä juttu aloittaa kenties uusi. :)
Tänään töissä aika paljon nostelin ja kyllä tuntui vatsassa, kovettui ja nipisteli kovasti, täytyy kysyä neuvolasta että miten on, jatkoa mulle tarjoaisivat tuolla kivassa työpaikassa mutta mutta, saa nähdä pystynkö/uskallanko.. :/
Joulukortit kirjoitettuna ja lahjoja ostettuna, aikamoinen päivä olikin, nyt väsyttää..
 
Eli sitten tää höpinä osio. Illuusia olikin reippaasti paikalla heti :D
Ponisun neuvolassa ihailtávaa toimintaa kun on monta ultraa ja vielä samassa paikassa :saint:
Menimme naimisiin 05/03. Minä olisin halunnut talvihäät, ihania jäälyhtyjä ja talvikunigatarpuku..lunta :saint: mutta isäntä halusi kesällä joten kompromissi oli kevät :whistle: Ja ihan kivat pienet häät :heart: Maistraatti ja 30 lähintä ihmistä :D
Tervetuloa henski laitoin sut listalle, muuta ei tarvi tehdä kun löpötellä muiden mahojen kanssa :LOL:

Mun maha on turvolsissa kun olisin 5 llä kuulla:O :D

fosfori ja pampula 6+4
 
Iltaa vain tähän uuteenkin pinoon :)
Täällä olen vähän vielä epäuskoinen raskautumisen osalta, mutta eiköhän nuo hailukatkin viivat sitä itteensä tarkoita.
Jotenkin vaan koko ajan odottaa, että ne menkat sittenkin alkaa.

Masua repii kyllä ihan kunnolla välillä ja olen välillä tuntevinani supisteluakin. Tosin sitä saattoi olla edellisessäkin odotuksessa alkuvaiheessa, mutta en vain tunnistanut supistuksiksi silloin ;)

Enää en edes muista missä vaihessa pitää neuvolaa ryhtyä varaamaan. Voi sentään....

Jahas, nyt jatkuu Dr Housen katselu!
 


Täällä kestoväsymystä ja "ainainen krapulainen olo, onneksi ei oksetuta lainkaan"
:heart:

Seksihalut palanneet ihan alun pelon jälkeen, josko menee heti kesken, mutta nyt haluja jo kyllä ja mieskin tykkää! :D :heart:

Heippa ja ihanaa iltaa kaikille ja masuasukeille paljon suojelusenkeleitä ja tarrasukkia myöskin! :heart: :heart: :heart:

Rva ja Tiuhti-Viuhtimme :heart:
 
En tiedä mikä sen tekee, mutta iski kauhea epäluulo, taas uudenlaisia nipistelyjä masussa ja pelottaa. Ei mitään syytä, mutta pelottaa. Onneksi maanantaina on se ultra niin näkee edes sen, onko oikeassa paikassa...

Jos joku tahtoo listaan päivittää, niin Mariainen, 1 lapsi, LA 13.8.
 
Kiitos fosfori uudesta pinosta!

Tein muuten aamulla varmistustestin ja lähes samanvahvuiset viivat tuli. Nyt jotenkin taas uskaltaa nauttia paremmin. Oireita ei juurikaan ole ,mutta ei ollut esikoltakaan. No välillä huomaa ,että pinna on kireella ja kiristyy tosi nopeeta. Sitten aina muistaa ,että miksi ja heti alkaa helpottaan.

Pitäisi mennä jo nukkumaan ,kun aamulla pitää lähteä kaupoille. Me rakennamme uutta taloa ,jonne lähden loppuja laattoja ja laminaatteja hakemaan. Tammi-helmikuussa pitäisi päästä muuttamaan. Eipä tarvi pitkästi muuttaa ,kun uusi talo on meidän vanhan "mummon mökin" etupihalla :) .

Hyvää yötä :wave:
 
:flower: :heart: :heart: paljon tarrasukkia mukaan pienille masuasukeillenne! :heart:

Viime yö menikin vähän kehnommin, mutta onneksi perjantai ja vapaat alkaa työpvn jälkeen! :heart: Nukuin siis levottomasti;=))

Ihanaa perjantai pvää kaikille! :D :heart:


 
Ihanaa perjantai huomenta...
Ihana tää perjantai...mulla tulee aina viikko täyteen perjantaisin!!! :heart:
Pieni ellotus taas kurkkailee...
mie juon kylmää greippimehua aamuisin, kun mikään muu ei tunnu menevän alas...se pysyy ainakin hetken..mutta kyllä sekin nousee...

eikai greippimehusta oo mitään vaaraa???

mutta nyt töiden pariin! :D

 
jennika 1983 kyselit tuolla edellisessä harrastusta mikä toimis ympäri vuoden miten ois sähly eli sali bandy siinä ei mun tietääkseni ole paljoa varusteita paitsi maali vahdilla, koitin mieheltäni kysellä kun pelannu joskus harrastuksena niin maila, sisäpeli kengät (vaalea pohjaiset), sortsit ja t - paita, monesti mailan saa myös lainaan kun on kyse pikkuisten harrastuksesta ennen kuin tietää haluaako jatkaa silloin monet hankkii oman mailan

fosfori tuo listahan on ihan hieno
mulle netti laskurit näytti silloin 3.8 mutta neuvolan täti laski että 2.8
 
Hyvältä näyttää uusi lista!
Nyt on alkanut tulla hieman lisää pahoinvointi-oireita ja tissitkin jopa hieman kipeytyneet...jee, kaipa sitten olen raskaana!
Soitan tänään neuvolaan jos suinkin muistan..jännittää jo kovasti eka neuvolakäynti, vaikka on kuitenkin jo toinen lapsi. Kovasti ahdistaa jo valmiiksi, kun tiedän että paikkakunnallamme onkin vaan yksi ultra. Ja esikoisen aikaan se oli rv 14 ja katottiin niskapoimu. Haluaisin sen rakenneultran myös, koska juuri täällä palstalla luin, et rakenneultras löytyi isoja vikoja vauvasta ja joudutiin keskeyttään raskaus. Pelottaa tommoset..
Olis niin kiva kertoa jo jouluna perheelle, et vauva on tulos loppukesästä, mut ei uskalla..ainakin siihe rv 12 pitäs malttaa oottaa. Ekan kohdalla ootettiin toho ekaan ultraan eli rv 14 kerrottiin mummuille ja vast joskus rv 20 kerroin töissä.
Oliko tääl jo synnytystavasta keskustelua? Mulla tuli vuos sitten 3.asteen repeämät ja silloin jo sanottiin et seuraava syntyy sektiolla ja näin myös haluaisinkin. Pelottaa tosi paljon jo nyt se synnytys.......mut siihenhän on viel aikaa! :p
Mut nyt kotihommiin. Hauskaa päivää kaikille!

Milba rv 5+4
 
Huomenta!

Mulla laskettu siis 18.8.08 , synnärinä kättäri ja toinen tuloillaan..

Eka neuvola olis sitten 8.1, vähän jännittää vaikka tuttua onkin. Siitä sitten pari päivää eteenpäin, niin sukunimi vaihtuu ;)

Jos oikein laskin, niin tänään 4+5 (jos joku viittii vielä tarkistaa että pitääkö paikkansa kun menkat viimeks 11.11)

 
huomenta!
Pahoinvointi on palanut, yöllä meinasin jo lähteä pönttöä halailemaan. Untakin näin et oksensin ja kohta jo olin synnyttämässä :eek: :D ja totesin unessa et taitaa kaksoset olla tulossa :whistle: :LOL:
aamulla vihlasi mahaan oikein kunnolla kun vessassa olin ja niistin nenääni samalla aikaa kun pissasin |O :x mut onneksi ei ole vuotoja ja tiistaina onkin se ultra joten siellä näkee mikä tilanne.
Jouduin sitte heppahoitajaksi, kaveri soitti eilen et pitää illalla käyä ruokkimassa ja sitte huomen aamuna ulos päästämässä. muuten ihan ok mut mulla on tullut hevosiin kammo kun teininä satti onnettomuus ja mulla aukes puolet otsasta ja poskesta. Ja just näitä ravihevosia vastaan kammo, mut tässähän sitä shokkihoitoa kerrakseen :snotty:
Mulla alkaa mennä hermo tän palelun kanssa, alkaa aamusta paleltamaan ihan pirusti ja jatkuu aamuyöhön saakka noh sitte onkin jo hiestä märkänä :/
mut nyt aamupalan kimppuun ja sitte ostoksille :wave:

Ja tervetuloa uudet :wave:
 
oikein hyvä uusi lista :) tällä pahoinvointi nyt nostanut päätään, mulla vaan kun tulee tuolta toisesta päästä :ashamed: eilen meinas iltapäivällä tuntua et nyt tulee oksu mut niin vaan sitten tulikin alakautta. en oikeestaan tiiä kumpi on pahempi :LOL: nyt jännittää se jenkkeihin lähtö, onpa kiva lentokoneessa rapoa tai sit jos menee se koko 3 vkoa siihen et on paha olo. no se on toisaalta todellakin sen arvoista :heart: toivotaan että olo paranee. mulla kans melkeenpä kaikki hajut tekee pahaa, ainoastaan hedelmiä ja jaffaa pystyy nauttiin ilman että pitää henkisesti valmistautua. jännittää se ultra maanantaina, mutta kohtapa sinne pääsee :) me ollaan miehen kans molemmat -85, se kerkee maaliskuussa täyttää 23 ennen kun steve olis tulossa ulos.

tervetuloa kaikki uudet ja paljon pikaliimaa! :heart: :heart: :heart:

salamanteri&steve, oletettavasti 5+6
 
MOIII tännekin =)

Mulla on jatkunut olotila aivan ennallaan, tai lähes. Ei ole varsinaista pahoinvointia näkynyt, onneksi! Hieman tuntuu tuo vatsa toimivan normaalia enemmän, mutta hyvähän se vaan. ;) Välillä tuntuu pienen pieni öllötys olo rinnassa, ettei tee hirveästi mieli syödä, mutta toisaalta on koko ajan nälkä.. on tämä sitten kummaa :p Mahassa edelleen pistelee/vihloo/kuplii, yleensä iltaisin. Ja iltaisin paleltaaaaa....

Minulle voisi tuohon listaan muokata LAn, se on siis 5.8. :heart:
Ensi keskiviikkona on sitten eka neuvola =) On se vaan niin ihanaa, kun viikkoja ja päiviä kertyy.

Täytyy vaan toivoa meidän kaikille pienille paljon niitä tarrasukkia sinne masuihin!

Joulua odotellen oda-sofia & pikkunen 6+2

 
Täs nyt alkutöikseni luin edellisen ketjun loppuun ja tämän ketjun kokonaan.
Vähän on huolestunu olo, eilen loppu lähestulkoon kaikki oireet, ei niin mitään tuntemuksia ja illalla pienten peitonalus puuhien lomassa pääsi itku kun teki niin mahottoman kipeetä. Mutta ei verta, ei mitään. Ja nyt aamulla, ei oireen oiretta. Tarvisko vaan olla ilonen kun mihinkään ei satu eikä oo huono olo, vai tarskos huolestua?!
Ekasta oli koko ajan jotain, joko paha olo, tai tissit pirun kipeet, nälkä ja vaikka mitä, mutta nyt ei tosiaan mitään.

Jospa sit muihin asioihin,
neuvoloista kun on ollu puhetta, niin mulla on eka 10.1, olisin saanu edellisellekin viikolle samaan aikaan kun tytön 3v neuvola, mutta ajateltiin neuvolantädin kans ettei tyttöö tartte hämmentää viä vauvalla.
Mä olen sitä varhaisultraa miettiny kans, mutta ei oo tullu soitettu. Mutta voipi olla että tänään soittelen. Mulla on ihan tossa naapurikylässä yksityinen, niin ei tartte edes kauaks ajella. Hinnasta ei oo mitään tietoo.

En tiä viä mihkä menis synnyttään, kun ollaan näitä kuntaliitoksen tehneitä. Ennen oli kaks vaihtoehtoo, VAS ja TAYS, nyt en tiä onko vaan toinen.

Kaippa mä jatkan teenjuontia ja töllön kattomista, palaillaan taas =)

Emelia 5+4
 
Perjantaita kaikille! Täällä eletään edelleen epäuskoisena ja aamulla piti tehdä taas testi ja varmistaa että oikeasti raskaana ollaan! Taustalla siis kolmen vuoden lapsettomuus ja parin vuoden kestäneet hoidot, joten kyllähän tämä aika ällikällä nyt löi! =) Tässä PAS:ssa siirrettiin kaksi alkiota, joten jännittää nyt tietenkin saiko tuon plussatestin aikaan yksi vai kaksi kaverusta. Ensimmäinen ultra on 8.1.08 lapsettomuuspoliklinikalla. Ja kai sinne neuvolaankin pitäisi soittaa??? Tietenkin keskenmenon mahdollisuus pelottaa, mutta olen ajatellut nyt silti nauttia tästä täysillä. Olen tällä hetkellä ainakin paksusti raskaana, huomisesta on vielä turha huolehtia!

Tuohon listaan lisäykseksi, että ensimmäinen lapsi olisi tulossa ja la näiden nettilaskureiden mukaan olisi 16.8.08.

Paljon onnea matkaan meille kaikille! :heart:

t: Nefeli sekä Tiku&Taku tai Tiku/Taku 4+6.
 
Moi :wave: Hyvältähän tuo uusi lista näyttää!!!Mä en oikein noista mun oireista tiedä...rinnat on ulkosivuilta vähän arat ja kyllähän se paha olokin on vähän, mutta ei niin, että se haittais tai että pitäis laattaamaan mennä. Pysyis tämmöisenä vaan nämä oireet, eikä pahenis. :p

Onnea uusille plussaajille :flower:

Bella-Lumia 5+0
 

Yhteistyössä