**ELOVAUVAT 2006**

No nyt sain perustettua meille kerhon! Eli sinne löytää menemällä ihan etusivulle (painaa tosta ylhäältä keltaista kaksplus - logoa) Sitten klikkaa vasemmalta valikosta kerhot kohtaa. Kerho on nimella ELOVAUVAT 2006. Aukeaa kohta joka kysyy salasanaa, mutta siitä klikkaamalla kohtaa hae jäsenyyttä. Vastaa kysymyksiin ja minä hyväksyn sitten kerhoon mukaan ja salasana tulee yksityisviestinä. Toivottavasti tämä toimii näin. Ekaa kertaa asialla että katsotaan nyt... Kysykää jos ei onnistu!!

Emppu
 
Hieman huonosti näyttää toimivan myös nuo kerho sivut johtuen varmaan näistä päivitys jutuista... Eli y-viestien lukeminen on tosi hankalaa ja siksi kerhoon kirjautuminen voi olla vaikeaa, mutta yritetään... Laitan sitten teille salasanan muulla konstilla jos näin ei onnistu...
 
Heippa!

Onpa tämä palsta muuttunut sitten viime näkemän... En löydä y-viestejäkään mistään! Kerho on kiva idea. Siellä tosiaan voi laittaa valokuvia näytille enemmänkin. Mutta Emppu: siellä ei ole jäsenhaku käynnissä, joten käyhän korjaamassa se. Nyt ei pääse hakemaan jäsenyyttä ollenkaan.

Palaan kirjoittelemaan kuulumisia myöhemmin. Nyt pitäisi soitella sataan eri paikkaan häiden ja päivähoidon tiimoilta. :wave:
 
Yöks, en minäkään tykkää yhtään tästä uudistuksesta :x Ihan kummaksi palsta mennyt. Täytyy mennä kokeilemaan sinne kerhoon kirjautumista! Kyllä on ihanaa kun kesä vihdoin alkoi kunnolla :heart: Mutta helteeseen on kyllä tottuminen ensin. Olen vähän huolissani tuon pikkumiehen juomisista, onneksi kyllä yleensä juo edes vettä mukista janoon, tissi ei tahdo kelvata jos on muuta mielenkiintoista puuhaa sisällä tai ulkona ja maito ei versinkaan mukista tai tuttipullosta maistu. Saatiin mekin vihdoin viritetyksi vauvakeinu pihalle, kyllä oli mieluisa pojalle! Vielä kun saataisiin hiekkalaatikkoon uudet hiekat kissanpissimien tilalle niin eipä paljon tarvi kotipihalta poistua! Meillä kun ei ole leikkipuistoa lähimaillakaan, tuolla koulun pihalla oltiin tänä aamuna ja en meinannut saada Aaroa sieltä kotiin ollenkaan :D
 
Jostain syystä ei anna korjata ollenkaan tota jäsenhaku juttua.... Eli jäsenhaku on kyllä käynnissä...

Mutta salasana ekalle sivulle on elokuu2006 - eli sen kun siihen laittaa niin pitäisi päästä eteenpäin ja hakemaan jäsenyyttä! Keskustelut ei näy kuin hyväksytyille jäsenille mutta muut nyt sitten muillekin ketkä tätä salasanaa haluavat käyttää... Joskin salasanan voi sitten ehkä myöhemmin muuttaa jos näin halutaan...

Kokeillaampa näin... :D
 
Emppu, laitoin hakemuksen sisään =)

Nonna, ei meilläkään vielä ryömitä eikä kontata! ja mahtaako jäädä kumpikin väliin koska herraa pitäisi vain koko ajan kävelyttää ympäriinsä ja herra luulee osaavansa jo kävellä kun yrittää irroittaa otteensakin kävelyttäjästä :LOL: En tiedä miten tässä näin kävi, mutta ihan itse tuo kävelemään tahtonut eikä kukaan ole opettanut sitä. Olen yrittänyt opettaa ryömimään ja konttaamaan mutta ei kiinnosta! opetin nousemaan itseäni vasten ylös ettei aina tarvi äidin nostaa kun poika kädet ojossa pyytää syliin. mutta istumaankaan ei hoksaa vielä itse mennä, on kyllä alkanut rohkeammin liikuskella istuessaan, jopa menee kontt.asentoon mutta lösähtää lopulta aina vatsalleen. saas nähdä miten käy...
:whistle:
 
Joo tyhmäksi on mennyt tämä palsta. Paljon parempi oli vanha. Muutosvastarintaa :LOL: Ärsyttävä tää kirjoituslokerokin kun on niin älyttömän pieni että mahtuu vain muutama rivi tekstiä kerralla. Vali vali.

Emppu Minäkin laitoin hakemuksen sisään. Toivottavasti mahdollisimman moni liittyy mukaan kerhoon. Täällä on ainakin teidän kanssa ollut kiva käydä jutustelemassa.

Ihanat kesäiset kelit tullu. Alex vaan ei ole ihan samaa mieltä mun kanssa että kesäkelit on kivoja. Tänäänkin kun oltiin kaupungilla käymässä niin raukka oli ihan tuskissaan vaunuissa kun oli niin kuuma. Aurinkolasit ei pysy enää sekunttiakaan päässä ja sitten kitistään kun häikäsee :headwall: . Alex juo onneksi ihan hyvin vettä pullosta ja maito maistuu myös hyvin.

Mimmi + Alex

 
minäkin hain nyt jäsenyyttä :wave:

Topias otti tänään ensiaskelia. Ja seisoi tosi kauan ilman tukea =) Pikkuinen on kasvanu jo niin isoksi, huomenna jo 10kk :heart:

Aivan ihana ilma ja lämmin! Oltiinkin puistossa tänään ja Topias leikki siellä sellasen n. 3-4 vuotiaan pojan kans. :)
 
jäsenhakemus laitettu!! :wave:

Ihanaa tämä helle!! B) Oltiin aamusta 2½h pihalla ja tultiin sisälle syömään ja ajattelin että lenni menee nukkumaan. Eipäs mennykäänn...Ekat päikkärit nyt menossa ja nukahti vasta 16.00!!! :eek: Eipä silti turhia kiukkuillut vaikka varmasti tosi väsynyt jo kun normaalisti nukkuu puolilta päivin jo ekat unet..

Nyt harjalla koiran kimppuun!! :kieh: :LOL: Koiruus uinut kovasti ja alkaa takkuja ilmaantumaan...

*Tuisku ja Lenni*

ps. Profiilissa uusi lähikuva pikku miehestä.... :heart:
 
Mulle oli tullu yv:tä ja ku klikkasin sitä,ni tulin siihen sivulle mistä pääsee eri keskusteluihin, mutta en löytäny sitä mistä pääsee lukemaan sen yv:n. Osaisko joku neuvoa? Ottaa päähän tää uus ulkoasu :headwall:
 
Vaihdoin uuden kuvan profiiliin =)

Kiva Emppu kun olit luonut oman kerhon =) Pitää yrittää kirjautua sinne.

Ehkä sitä aikanaan tottuisi tähän uudistettuun sivustoon, mutta taidan vain olla niin kaavoihin kangistunut, että hankalalta tuntuu :snotty: :LOL:

Meillä on ihan valtava känkkäränkkä kylässä :headwall: Toivottavasti tämä on nyt viimeinkin niitä hampaita kun on jo tosi kauan niitä tehnyt... Eroahdistusta on kyllä myös aikalailla ja omaa tahtoa löytyy kuin pienestä kylästä... huhhuh!

hansu: mulla ainakaan ei ole aavistustakaan noista yv:ä, kun en löydä niitä enää ollenkaan!

Koitanpa nyt mennä sinne kerhoon ja sitten Emilian kanssa ulos :wave:
 
Minäkin laitoin jo jäsenhakemuksen ja Emppu oli sen hyväksynytkin jo =)

Kummalla puolella siellä kerhossa on sitten tarkoitus jutella tälleen samalla lailla nyt kun täällä, sillä jutut-puolella vai sillä mihin tarvi sen jäsenhakemuksen ja minne Emppu oli jo aloittanut mm. esittelypinon? En nyt muista mikä sen puolen nimi oli :ashamed: Teksiskö sinne sitten vaikka joka kuukaudelle aina uuden pinon, esimerkiksi? :)

Hansu onnea Topiaksen ensiaskelista! =) niin ne vauvat vaan kasvaa kovaa vauhtia....
 
Täällä on yksi lisää joka ei tykkää ollenkaan näistä uusista sivuista!!! Olen vakaasti kerhon kannalla :wave: täytyykin mennä heti tekemään jäsen hakemus. Mullakaan ei ole aavistustakaan miten y viestit sais luettua...
Ihana kun on lämmin B) Ronjakin on nauttinu kun ulkona voi touhuta vähissäkin vaatteissa, ilman mitään haalaria.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hansu:
Mulle oli tullu yv:tä ja ku klikkasin sitä,ni tulin siihen sivulle mistä pääsee eri keskusteluihin, mutta en löytäny sitä mistä pääsee lukemaan sen yv:n. Osaisko joku neuvoa? Ottaa päähän tää uus ulkoasu :headwall:
Ne pitää lukea kerhojen kautta. Sitten kun on kirjoittanut niin perään tulee lukeen y-viesti, samaan kohtaan jossa on profiili. Sieltä sitten saapuneet kansio.
 
Sasu on nykyisin sitten Sasu76, en saanut kirjautua entisellä nimimerkillä. Kyllä muuten tyhmällä teetti paljon työtä, ennen kuin pääsin tähän kirjottaa. Kerho hakemusta minäkin jätin...

Aurinkoisia lomapäiviä tässä viettelen. Mies on nyt vuorostaan vanhempainvapaalla ja isäboonuksella. Heinäkuussa alkaa sitte minun hoitovapaa joka kestääkin ensi kevääseen, jos ei pitempäänkin.

Poitsun 9kk mitat oli 10500g ja 75 cm. Kovasti ryömii eteenpäin, konttausta ei ole vielä kokeillu.
 
Kamalat uudet sivut! Olen hukassa kokoajan!
Eilen neiti otti ensimmäisen itsenäisen askeleen ja on vasta 9kk!! Minusta kyllä liian aikaista, mutta ei sitä aloillaankaan saa pidettyä. Kohta meidän vauva kävelee, apua!
Kuumuus koettelee... mahani kasvaa. Ultrassa siirsivät tosin laskettua aikaa, joka olis nyt 2.11.
 
Kääk!!
Ja moikka :LOL:
heh mitäs täällä onkaan näin moooooooooooooonen viikon taiko jopa kuukausien jälkeen...tapahtunut.

Joops.

Meillä tyttö huomenna tasan 10 kk ja vauhti on hirmuinen!!
Konttaa, kiljuu, taputtaa käsiään ja nousee pystyyn, kävelee kun pitää käsistä kiinni =)
Niin ja isoveikkaa on tainnu tarkkailla paljon, sen verran sujuvasti autollakin jo "ajetaan" lattialla.
Lastenhuoneesta kuuluu mukavast i"tule tännepäin, ota tämä auto, leikitään."
Välillä tietty pikkusisko täytyy käydä kaatamassa tai muuta mukavaa...
mutta nyt siis ovat jo kivasti leikkineetkin yhdessä, vahdittavia ovat mutta mukavaa kun ei ite tarvii koko ajan viihdyttää.

Ma on neuvola joten sitten niitä mittoja.
Kivasti on menny, yksi paha ja harmittava korvatulehdus oli.
Yöt nukutaan, päikkäreitä näillä helteillä on ollu kahdet.
Katotaan jospa minäkin pääsen kerhoon...

Pamuk :wave: profiilissa meidän murut!
 
meilläonalettu konttailemaan ja taputtamaan parin viikon sisällä. niousee makuulta istumaan ja sitä tekee sata kertaa nukkumaanmenoaikaan. imetys ei ole enää maistunut eilen ja tänään, yöllä kyllä kolme kertaa ja vettä juo n-mukista.noinkohan se imetys loppuu meillä. olin ajatellu heinäkuun alkuun lopettaa että juhannus mökillä vielä menis tissitellen,olis helpompaa nimittäin siellä kun ei tuu vettä euikä sähköä.
 

Yhteistyössä