Emmaljunga Edge duo yhdistelmät..

Kevätkello, meille on kans kesävauva tulossa ja tarkoitus on hankkia duo edget classic-rungolla. Ei oo kyllä ees muita vaunuja mietitty koska oon jo vuosia sitten päättänyt että jos lapsia saan niin emmaljungan vaunut tulee :D Mulla on ollu sellaiset itellä pienenä, samoin mun pikkusisaruksilla.

Meillä ei tartte miettiä että mahtuuko vaunut autoon vai ei, koska meillä on audi a3 niin ei sinne saa mitään yhdistelmiä mahtumaan ;) Hankitaan sitten kauppareissuja jne. varten jotkut pienet rattaat, luultavasti scooterit...
Tarvitaan tukevat vaunut kun lenkkeillään päivittäin 3 keskikokoisen koiran kanssa. Ja mun selkä ei kestä kauheesti kumarrella tms. niin pitää hankkia ihan kunnon vaunut joissa koppaosa on tarpeeks ylhäällä.

Mutta kyllä nuo emmaljungat menee ihan helposti bussissakin, ainakin meilläpäin on suurin osa busseista matalalattia busseja ja niihin mahtuu kyllä kolmetkin vaunut vierekkäin. On tullu matkustettua emmaljungan tuplillakin moneen kertaan bussilla, aina on mahduttu kyytiin :)
Kaupungillakin mahtuu liikkuun hyvin, ei ehkä tietysti kaikkein pienimpiin putiikkeihin mutta suurimpaan osaan kaupoista pääsee kyllä ihan helposti :)
 
muistathan sitten että scooterit ei mene niin makuulle että niitä voisi käyttää vauvalla. jos vastaavia etsit joita voi heti käyttää, niin oran terra, brion race ja spin-näistäkin vuosien 2011 ja 2012 mallit on niin uusia että ne sopii kantokopan kera vauvalle jo :)
uusissakin scootereissa ja vanhoissa raceissa selkänoja jää ns "puolimakuulle" ja vauva valuu sinne alas, oon itse kokeillut kun en uskonut :D
 

Yhteistyössä