En minä osaa tätä seksisuhde/vakipano juttua?

  • Viestiketjun aloittaja ihana valo
  • Ensimmäinen viesti
ihana valo
Ollaan entinen "pari" ja nyt suhde on muuttunut vain seksiksi tai ei varsinaisesti vielä,kerran ollaan vasta harrastettu seksiä tämän jutun puitteissa. "Parina" sitä oli usein ja paljon. Mutta, miten tämä nyt sitten pitäisi toimia? Ollaan kuitenkin kavereita edelleen mutta tuntuu jotenkin karulta jos vaan suoraan sänkyyn,akti ja ovesta ulos. Vaikka ensimmäinen kokeilu ei mennyt noin vaan vietettiin eka aikaa jutellen ja sillälailla rennosti ja sitten seksin jälkeen köllittiin useampi tunti. Suhdetta meillä ei kuitenkaan ole. Olen harkinnut tätä paljon ja ajatellut, että suostun koittamaan toistamiseen ja sen jälkeen näkee jatkuuko homma vai ei. Näinkö nämä vakipanojutut toimii?
 
huhh
Itselläni oli vakipano joka alkoi nimenomaan siitä, että sovittiin että tämä on vain seksiä ihan molempien olosuhteista johtuen, eikä tunnettu sitä ennen mitenkään. No, tutustuttiin ja huomattiin että meillä on tosi hauskaa, puhuttiin ihan kaikesta ja yhteisistä kiinnostuksenkohteista ja hellittiin ja köllittiin. Lisäksi meillä on yhteisiä tuttuja, auts. No, siinä kävi niin, että ihastuin pahasti, mutta mies ei sitten kuitenkaan halua sitoutua. Että en tiedä miten niiden on tarkoitus toimia :3
 
iv (ap)
Itselläni oli vakipano joka alkoi nimenomaan siitä, että sovittiin että tämä on vain seksiä ihan molempien olosuhteista johtuen, eikä tunnettu sitä ennen mitenkään. No, tutustuttiin ja huomattiin että meillä on tosi hauskaa, puhuttiin ihan kaikesta ja yhteisistä kiinnostuksenkohteista ja hellittiin ja köllittiin. Lisäksi meillä on yhteisiä tuttuja, auts. No, siinä kävi niin, että ihastuin pahasti, mutta mies ei sitten kuitenkaan halua sitoutua. Että en tiedä miten niiden on tarkoitus toimia :3
Meillä nyt kuitenkin on jo taustana se että ollaan "seurusteltu" ja ihastumista on ollut kummankin puolelta, mutta voi olla että mieheltä se on jo haihtunut, mutta itselläni sitä on. en kuitenkaan odota, että palaisimme entiseen.
 
"noh"
mun mielestä seksisuhde/ vaki pano on sillei ettei sitä muuta tehdä kuin vaan seksiä. toki voi nyt tyyliin kahvit ja jutella mut rajottuu siihen. ja siinä jos toisella tulee / on tunteita kiduttaa vaan itseään tai sitä toista. joko antaa ymmärtää enemmän tai sitten vaan elättelee toiveita että ehkä tämä joksikin muuttuu jos jatkuu.

itsellä ollut seksisuhteita useampia ja itse oon joutunut laittaa stopin kun on alkanut heräämään tunteita puolin tai toisin.

ja enää en kyllä alkaisi moiseen, kyllä se seksi vain on parasta sen kanssa jota rakastaa. :)
 
iv (ap)
[QUOTE="noh";29547679]mun mielestä seksisuhde/ vaki pano on sillei ettei sitä muuta tehdä kuin vaan seksiä. toki voi nyt tyyliin kahvit ja jutella mut rajottuu siihen. ja siinä jos toisella tulee / on tunteita kiduttaa vaan itseään tai sitä toista. joko antaa ymmärtää enemmän tai sitten vaan elättelee toiveita että ehkä tämä joksikin muuttuu jos jatkuu.

itsellä ollut seksisuhteita useampia ja itse oon joutunut laittaa stopin kun on alkanut heräämään tunteita puolin tai toisin.

ja enää en kyllä alkaisi moiseen, kyllä se seksi vain on parasta sen kanssa jota rakastaa. :)[/QUOTE]

Kukaan ei ole väittänytkään toisin mutta jos ei ole miestä niin selibaatissako sitä pitäisi olla.Eikö tämä ole parempi kuin eri mies kokoajan?
 
  • Tykkää
Reactions: LIEN
"hmh"
Mulla on ollut vakipano sinkkuaikana. Mutta vakipano on eri juttu kuin rakkaussuhde, eli esimerkiksi ex-rakkaan kanssa en kyllä viitsisi pitää yllä vakipanojuttua. Rakastelussa kun tuppaa muutenkin erittymään noita rakastumishormooneja (oksitosiineja) varsinkin naisilta, niin jos se toinen on semmoinen jota kohtaan on joskus ollut tunteita (ja mun mielestä yksikään rakkaus ei koskaan katoa päästä, varsinkaan naiselta), niin siinä tulee tehneeksi kipiää ittelle.

Suosittelen, että ero eksästä selväksi, jos haluat vakipanon niin LIENet sen hakeva jostain neutraalimmasta kohteesta kuin eksästäsi.
 
iv (ap)
[QUOTE="hmh";29547744]Mulla on ollut vakipano sinkkuaikana. Mutta vakipano on eri juttu kuin rakkaussuhde, eli esimerkiksi ex-rakkaan kanssa en kyllä viitsisi pitää yllä vakipanojuttua. Rakastelussa kun tuppaa muutenkin erittymään noita rakastumishormooneja (oksitosiineja) varsinkin naisilta, niin jos se toinen on semmoinen jota kohtaan on joskus ollut tunteita (ja mun mielestä yksikään rakkaus ei koskaan katoa päästä, varsinkaan naiselta), niin siinä tulee tehneeksi kipiää ittelle.

Suosittelen, että ero eksästä selväksi, jos haluat vakipanon niin LIENet sen hakeva jostain neutraalimmasta kohteesta kuin eksästäsi.[/QUOTE]

Ei meillä ole koskaan ollut rakkaus suhdetta.EI olla rakastettu toisiamme,tykätty kyllä. Ja minä en voisi olla kenenkään muun kanssa täysin oma itseni kuin tämän kanssa. Paitsi tietysti sellaisen kanssa jonka kanssa oikeasti seurustelisin ja rakastaisin. Vaikea selittää mutta tämä mies (+ pitkän suhteen exäni)hyväksyy minut sellaisena kuin olen,kaikki ei sitä ole tehnyt.
Kysyin vain miten pitäisi toimia kun uusi juttu tälläinen en kaipaa muiden mielipiteitä siitä teenkö oikein vai väärin. Tämä on minun elämäni.
 
Miulla oli kans tossa vakipano joka taas alkoi itestä maistumaan puulta, kyllä mä kuitenkin kaipaan miestä ja kumppania enemmän elämään. Tästä jannusta ei sellaseen ois ollu, se ois kyllä halunnu... Ja sekin alkoi ehdistaan kun se halus enemmän kuin ite niin lopetin koko jutun. EI se toimi jos on eri intressit.
 
"hmh"
Ei meillä ole koskaan ollut rakkaus suhdetta.EI olla rakastettu toisiamme,tykätty kyllä. Ja minä en voisi olla kenenkään muun kanssa täysin oma itseni kuin tämän kanssa. Paitsi tietysti sellaisen kanssa jonka kanssa oikeasti seurustelisin ja rakastaisin. Vaikea selittää mutta tämä mies (+ pitkän suhteen exäni)hyväksyy minut sellaisena kuin olen,kaikki ei sitä ole tehnyt.
Kysyin vain miten pitäisi toimia kun uusi juttu tälläinen en kaipaa muiden mielipiteitä siitä teenkö oikein vai väärin. Tämä on minun elämäni.
No alkuperäiseen kysymykseesi vastaus: voi ne noinkin mennä.

Mutta siis, kondomia tarvitset myös päähäsi ja sydämeesi. Ettei mene mitään rikki, jos käsnäät?
 
"näin meillä"
Yksi vakipano on sellainen, että ovesta sisään, hoidetaan hommat ja lähden pois. Ei mitään muuta.Yöksi saatan joskus tilaisuuden tullen jäädä, mutta erittäin harvoin. Toinen taas on sellainen, jossa on myös hitusen tunteita mukana. Hänen kanssaan ollaan vietetty saunoen ja syöden ja siinä välillä aina sekstaten, joskus olen keittänyt kahvit ennen seksiä.
 
pijkd
Mulla on ollu sekä semmonen kenen kanssa köllittiin ja vietettiin aikaa ja semmonen jonka kanssa vaan nusastiin ja sitten se painukin jo ovesta ulos. Jälkimmäinen on ehdottomasti toimivampi kuvio.

Tuon köllimis kaverin kanssa meni pahasti sukset ristiin kun tunteita alkoi olla puolin ja toisin. Ei olla enää missään tekemisissä keskenämme. Harmillista siksi, että oltiin ensin ihan vaan kavereita ja hyviä sellaiisa. Ei olisi pitänyt mennä sotkemaan seksiä siihen.

Toinenkaan ei ole enää mukana kuvioissa, mutta se ei haittaa kun se tosiaan oli vain pelkkää seksiä.
 
huhh
Tuo köllimisjuttu on vähän paha... näköjään vuoden sitä pysty jatkamaan mut sit alko tulee vähän kitkaa monista asioista, veikkaan että molemmilla alko herää tunteet pahemman kerran ja sit ei ainakaan se ollu valmis siihen. Laitoin sen sit just poikki.

Nyt sit menin hairahtumaan erään tutun, ei ihan kaverin mut melkeen, kans panemaan. Katotaan miten tässä onnistun olemaan ihastumatta :D sille tää on ainaki selkeesti laastari edellisen eron jälkeen mut aika paha ku heti on köllimistä ja lusikassa nukkumista jajajajaja.
 
ssssssssss
toi entinen "pari" hieman kalskahtaa pahalta, koska siinä on joskus ollut romanttisia ajatuksia puolin ja toisin. Itse näen vakipanon sell. ettei täll. tunteisiin ole varaa, vaan vakipano on siis varalla kun et ole löytänyt sitä ns. oikeaa tyyppiä avo/avioliittoon/parisuhteeseen. Vakipano on vain seksiä varten, säännöllisesti ja turvallinen siinä suhteessa, että tiedät tyypin tavat, missä asuu jne, ettei tarv. sinkkuja hakea kännissä helpotusta yhden illan epämääräisisitä jutuista tai kun niitä ei nyt vain sopivia ole kohdalle sattunut.
 
"bumbuli"
En ole ikinä saanut tuollaista kuviota kunnolla toimimaan. siksi etsinkin sexi seuraa mielummin muualta kuin existä. pari kertaa homma saattaa toimiakin mutta pidemmän päälle tulee yleensä ongelmia. parempi että suhde on pelkkä sexi suhde alusta asti. exiin ei kannata kajota.
 

Yhteistyössä