En ole edes pullea, ja silti tuollaset hamsteripussit leuassa ja leukapielissä "pehmeää". Mitä teen?

  • Viestiketjun aloittaja mikä vaivaa kun
  • Ensimmäinen viesti
mikä vaivaa kun
Pitääkö laihduttaa ihan superlaihaksi, häipyykö ne sitten? Vai auttaako joku kasvojumppa oikeasti?

Vai onko se sitten mentävä veotsen alle/ näihin ihme bodytite plaa plaa hoitoihin?

Kuvissa oon ihan vanhan naisen näköinen, kun leuan tienoo on tuollanen rupsahtanut.
 
mikä vaivaa kun
Aloittaja tässä; ja niin, onhan se myönnettävä että ikääkin alkaa olla se 39 :) Mutta haluaisin SILTI noista pussukoista eroon! Tilasin sellaisen kasvojumppaohjeen, saa nyt sitten nähdä onko siitä mitään iloa. Tai sitten 40 v. lahjaksi kasvojenkohotus ;) Sitä kuitenkaan tuskin oikeasti uskaltaisin tehdä...
 
juliaa
mä just käytän kortisonikuihketta, ensi kertaa elämässä ja mulle tullut kuvatunlainen leuka. Voiko tosiaan jouhtua tosta suihkeesta? Avamys , 4 suihkausta päivässä on tuo kortisoni.
 
AV
Mulle tehtiin FaceTite eilen hamsteripusseihin Helsingissä. Lisää kokemuksestani voitte lukea blogistani. Sieltä löytyy myös ennen ja jälkeen kuvia, joita päivitän vielä lisää paranemisen edetessä.
http://allyoudoforthebeauty.blogspot.fi/
 

Yhteistyössä