EN tiedä mitä mun pitäis tehdä!

mä just vaihdoin uuteen kouluun ja enkä tunne sieltä vielä montaa ihmistä.. mutta yhtenä päivä meijä piti lähtee pakkamaan jotain. olin ainut tyttö 2 pojan kanssa ( nähny kumpaakaan koskaan), toinen pojista oli hiljane tai sellanen ettei sitä kiinnosta mikään.. mutta sitte tämä toinen, vilkuili kenties. ainaku hän hymyili nii kahto muhu päin, sitte ope sano jotain hassua.. vaan mä ja tää jätkä naurettiin, se kahto mua ihanku tietäs et nauran sen kanssa ja katon sitä ku nauran. tää tapahtu pari kertaa, muuten se olivaa silleen että mitää ei ois ees tapahtunu.. noh tauon jälkeen menin taas pakkaamaan ja tää kyseinen jätkä tuli sinne kans, kahto muhu pari kertaa mut iha normaalilla naamalla. se kävi aika monta kertaa siinä iha vieressä ku tehtiin melkee samalla pöydällä sitä pakkaamista. sitte sinne tulee 1 toinen tyttö, tää jätkä ei tainnu siitä välittää niiku yhtään eikä tää tyttö ees kääntämy naamaa ku se jätkä sano sille jotai. nauro ja hymyili, kahto eka toista tyttöö sitte mua ihanku tietäs et kahtosin takasi päi. mua jäi vaivaamaan kaikki tää että voiko tästä OIKEESTI syntyä jotain?? noh sitte tänä aamuna menin vähän etu ajassa yhteen paikkaan huonon yön nukkuttua.. näin sen jätkän taas, kahtoin ikkunasta ulos ja se oli siellä ja näki mut mutta käänty aika nopeesti. sitte tää jätkä tuli sisälle, seisomaan melkeen eteen mut oli niiku5-10 metrin päässä, oliko se kuuntelemassa mitä mä puhuin kaverille? siis niiku siellä oli sen kavereita mut se ei menny seusomaan niitten kanssa.. ainaku kahtoin sitä nii se kahto eri suuntaan. ehkä pari kertaa näin et se kahto mua pikasesti.. sitte mentii tunnille, olin melkee eka joka tuli. tää jätkä käveli ohi niinku ei näkisikää mua, ehkä vähä kahto taas mut muute olivaa ettei näkis. noh me mentii ulos sitte, menin kaverin kanssa tientoiselle puolelle ja täö jätkä jäi sinne toiselle puolelle. näin sen aika hyvin sieltä ja kahtoin sitä joskus.. näin ku se vilkas iha nopeesti aina joskus mut muute oli vaa niiku mua ei oliskaa taas... en tiiä tästä jätkästä yhtään mitään. en tiiä onko sillä jo joku vai mitä.. ollaan siis samassa koulussa mut ei varmaa nähä iha joka päivä. jotenki vaa mietityttää tää.. oonko ihastunu tähän jätkään turhaan ja millo mä uskaltasin puhua tai haluukse ees puhua mun kans apua! D:
 

Yhteistyössä